Wat je even kwijt wil #39

Vandaag laatste dag van mijn zwangerschapsverlof en moet dus na 4 maanden niets doen weer werken morgen… HUILEN

5 likes

Na een kut weekend dacht ik he laat ik eens naar dierentuin gaan… gewoon lekker in mijn eentje… ben er helemaal naar toe gereden 1 uur en 40 minuten om vervolgens weer terug te gaan wat een achterlijke bedoeling zeg.
Er stond een rij hutje mutje op elkaar helemaal van de parkeerplaats tot aan de ingang en die rij is er omdat er niet teveel mensen tegelijk naar binnen mogen want oeeeee corona echt wtf als er gvd 1 iemand corona in die rij had dan maakt t al geen donder meer uit als je in de dierentuin ineens 1.5 meter afstand gaat houden.

1 like

Mijn vriend negeert me al sinds gister. Kan hier zo slecht tegen. :woozy_face:

Dumpen.

8 likes

Er staan hier mensen onder mijn raam een ‘wie is het zachte ei en wie is de winnaar’ verkiezing te houden. Het gaat tussen Stijn en Ruud, maar verder snap ik er geen reet van. En Glenn moet strijden tegen de piraat. Dit zijn volwassen mannen trouwens

4 likes

Hij is ws weer te druk. Maar na 3 jaar is het nog steeds irritant haha

1 like

Niemand is 24/7 te druk om terug te appen. Kan ook tijdens het schijten , het eten , of vlak voordat je naar bed gaat. Te druk is een kut exuus en negeren is het kutste ooit. Al helemaal in een relatie.

27 likes

Ik vind het eigenlijk te debiel voor woorden dat ik de gemeente Amsterdam 14 piek moet betalen voor een kopietje van mijn geboorteakte?? (ja de bureaucratische saga continues) Het stomste is nog wel dat mijn moeder de versie uit 1988 nog heeft (:broken_heart:) maar neenee dat is niet goed met moet een recente versie zijn. Een recente versie van een geboortebewijs van bijna 32 jaar geleden, alsof er sinds die tijd iets aan veranderd is?? Jongens, it me!!! I promise!!!

22 likes

Dat oude lettertype op die geboorteakte kan echt niet meer hoor.

1 like

Er staat lak van een andere auto in mijn deur ahh

@grace nu geheel in comic sans :heart: (grapje)

4 likes

Ik ben zo gelukkig he. :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Ik heb heel misschien de helft van de feta opgevroten voordat ik tiropita ging maken… :innocent:

4 likes

Echt zo blij voor je :heart::heart::heart:

1 like

Wat lief. :heart::heart::kissing_heart: Dankjewel

1 like

Ik moet zo naar een bbq van de schoonfamilie. Iedereen zou op wat verschillende tijden komen. Heb zó geen zin. Heb eerst maar een wijntje gepakt om moed in te drinken :upside_down_face: heb wel een goede kont in m’n nieuwe broek, das al iets haha (alsof hun dat wat kan schelen maar oké :joy:)

4 likes

Leuk voor je partner, valt er nog wat uit te kijken voor na de bbq :stuck_out_tongue:

1 like

Fooi geven bij thuisbezorgd heeft helaas niet geholpen dit keer :tired_face: ik haat lang wachten op eten
Edit: had gebeld maar ze geven een vaag antwoord en nu weet ik eigenlijk niet of het nog gaat komen? Bahh ik had gewoon bij iets anders moeten bestellen

@anon44204370 oke wooow ik snap die sokken van de action niet haha. 43-46 en ze zitten gewoon als gegoten!? huhhhh :joy: heb de boven kant nu iets dubbel gevouwen. ga nu weer inzitten :")

1 like

Meh wat zijn zondagen kak als je net vrijgezel bent😭

7 likes