Oh no! Ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen…
Ik ben zo goed in plannen maken en aan dingen beginnen. Helaas lukt het afmaken niet helemaal. Vooral sinds corona is het veel erger geworden, en heb ik ook veel meer klusjes binnenshuis. Ik wilde mijn kledingkast opruimen, dat heb ik halverwege opgegeven. De logeerkamer aanpakken, ook dat heb ik nu half gedaan. Het huis is een bende door mijn onafgeronde plannen, ugggh.
sinds het thuiswerken haal ik mijn stappendoel ook bijna niet meer. vorige week vakantie en precies dit. wel naar de sportschool en stappendoel verder niet halen. Ben gewoon enthousiast dat ik morgen naar kantoor moet (Ja, moet van werk) zodat ik misschien mijn stappen weer eens haal.
Ga nu op de thuiswerk dagen het rondjes lopen weer oppakken (vandaag 2x geweest al) en dan na werk sporten. hopelijk houd ik het vol
Haha same! Ik besefte me dat van de week toen ik aan het schoonmaken was, was bezig met het opruimen van de woonkamer en ondertussen ging ik de wc schoonmaken, de bank stofzuigen en Oja ook de vaatwasser doen. Uiteindelijk duurde het veel langer, waarom doe ik het niet gewoon ding voor ding maar alles door elkaar.
Je mag wel bij me in mijn thuiskantoor komen zitten en tegen me aanlullen zijn we allebei onder de mensen.
Same, ik verlies alle Fitbit workweek hussles met collega’s en crossfit me ondertussen helemaal de moeder. Jammer dat er geen challenges voor actieve minuten zijn.
Podcast luisteren!
Ik ben zo toe aan vakantie. Nog 2 weken. Ben ook echt zo kapot, had weer een hele actieve droom en dan word ik juist moe ipv uitgerust wakker. Ben gewoon te moe om verder te rijden en sta al 10 min op een parkeerplaats.
Hoi met mij, ik bel even om te zeggen dat spicy mango humus lekker is.
Ja oke joee… doee… ja… ja … joee… oke… zal ik doen. Ja … doee
Godver. Gisteren was titanic op tv en ik wou dus kijken, maar had vandaag die her. En ik ken mezelf, ik MOET dan de avond ervoor ermee bezig zijn, anders denk ik meteen dat ik er niks van ga bakken. Dus ik was van plan nu dan titanic terug te kijken. Krijg ik steeds de melding ‘fout bij laden opname’
Thanks! Ik had het bij de assistente ook bewust best wel vaag gehouden haha, gelukkig was dat geen probleem! En ik kan 4 augustus al terecht. Kon al een week eerder maar dan ben ik zelf met vakantie. Maar ben al lang blij dat het op deze relatieve korte termijn is!
De boot zinkt, Jack gaat dood en Rose niet. The end.
Ik heb besloten te stoppen met stoppen met op t forum zitten maar nou herken ik niemand meer
Thanks, had hem nog nooit gezien
Jaaaaaaaa egel!!!
Ohja door jouw tip heb ik hem gisteravond gekeken op net 5! Thanks daarvoor nog haha
Jou herken ik dus ook niet, sorry. Wie was je?
For the record, mocht het iemand nog boeien, iemand was gister een kiwi aan het eten en ik heb een mini stukje gehad. Het was heerlijk en zo pijnlijk tegelijk.
Wil je delen voor wat voor soort bedrijf het is? Misschien kunnen we hier meedenken?
Was jij de persoon die eens per half jaar ofzo ging trippen door medicatie zodat ze dan kiwi’s kon eten? Daar moet ik nu gelijk aan denken door je verhaal haha
Ik wilde al meteen vragen of je recentelijk nog kiwi en/of komkommers hebt gegeten haha