Zit Monica er al in?
Ik heb morgen een her en ben mega bang dat het extra moeilijk wordt gemaakt, maar heb wel alles 628327 keer doorgenomen en een tentamentraining gevolgd
Je kan het! Nu lekker gaan slapen want dat bevorderd het denken morgen.
Bedankt voor al jullie leuke reacties, super lief! Gek genoeg voel ik me heel vrouwelijk en vrij met dit kapsel, aan iedereen die twijfelt om dit ook te doen, doe het!
Ohhh neee ik moest vanavond huilen op mijn werk ik haaaaat huilende mensen op de werkvloer en nu ben ik zelf zo iemand
Omg ja het is echt mooi man. Heel sexy
Ja verdorie ik ken het. Ik haat jankerds uberhaupt maar ik ben er sowieso zelf een. Ik kan het gewoon niet inhoudenđ.
Waddup bro
Ik ga niet meer te veel vertellen over mijn werk had ik besloten. Maar heb al veel dagen achter elkaar gewerkt en het is iedere avond mega druk met een client die op sterven ligt en wilde zaterdag al op de grond gaan zitten huilen; heb t uit kunnen stellen tot vandaag iig.
Maar lig nu in bad met vodka lemon
Oh lawd, ik kan wel merken dat mân bff van carrière is geswitcht en nu in de hulpverlening werkt. Ik belde hem want ik âmoetâ bij hem slapen. "Je praat heel snel jumpsuit (dat hoor ik nooit en doe ik niet) âlaat me dit even kort samenvatten als ik het dus goed begrijp danâ. Dondert op joh. Hij was toen wel net klaar met zân dienst dus hij zal wel ff moeten omschakelen. Normaal heeft hij de meest geweldige humor alles en dit was zo niet hem hahaha. Maargoed als hij maar blij is op zân nieuwe werk. En ik kan slapen zonder gesnurk.
Enjoy the vodka.
( heb ineens vodka peach flashbacks⌠Omg ik wil dat weer nuuu)
Deze dan
Is @hvo nu weg na die toestand laatst? Dat vind ik echt heel kutâŚ
Welke toestand
Oeeeh die kende ik niet. Ik heb zon lekkere op in italie die in een soort van wasmiddel fles zat.
Robijntje peach ofzo hehe. Ik wil die bacardi ook proberen yum.
Oh my god er viel een grote spin in de slaapkamer van de muur en nu zit hij onder mijn bed.
Edit: Heb hem dood gemept met een slipper. Yeah!
Laatste aflevering van seizoen 3 gekeken van the handmaidâs tale. Ik ben zo depri nu. Ik had echt niet in twee weken de hele serie moeten kijken want het heeft mijn humeur een beetje beĂŻnvloed
Ik join ook the klaarwakker gang. Enige vraag is, hoe kan je deze gang weer verlaten? En snel een beetje
Ik werd ook om 3:00 wakker en ben niet meer in slaap gevallen