Wat je even kwijt wil #39

Oeh alvast eet smakelijk! Al idee wat je gaat halen?

1 like

Ik zag net het meest perfecte jurkje ever in een etalage van een winkel die dicht was en ik woon totaal niet in de buurt van de stad waar ik was :sob::sob:
Nu kan ik natuurlijk nergens anders meer aan denken.

1 like

Mijn vriend doet me zo wat als hij erachter komt dat ik mijn koffer nog niet ingepakt heb. Die van hem staat al een week klaar en we vertrekken vannacht haha. :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Ik heb vanmiddag even heeeeerlijk geslapen. Dat kan ik ‘m maar beter niet vertellen. :joy:

13 likes

De zoon van Sophie Ellis Bextor heeft een alien abduction suit gekocht van z’n zakgeld, ik kom echt niet meer bij :rofl:

32 likes

Ik ben net zoals jouw vriend in deze situatie. Krijg stress van deze post.
Ookal zou ik best last minute mn hele hebben en houden in een handbagage koffer kunnen gooien.

1 like

Ben zo blij dat jij het pallet wel gebruikt :smiley: Heb trouwens wel een stuk minder make-up gekocht na die meet.

1 like

Ik ben eigen carbonara aan het maken met ei maar vind t vet spannend

2 likes

Goed bezig! Ik was ook een tijdje afgekickt, inmiddels niet meer :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn favo piercing chick :heart:

1 like

Ahjoh dan heb je nog uuuuuuuren om in te pakken. Duurt toch niet langer dan 20 minuten om in te pakken?

Vind een week van te voren extreem overdreven haha

3 likes

Vind ik ook, een week van tevoren is sowieso onzinnig, want veel dingen wil ik nog gebruiken in die week. Sowieso toiletspullen, maar kleding vaak ook nog wel
Ik ben 1x in de stress geweest voordat ik op vakantie ging. Dat was de vakantie dat ik de avond voor vertrek op verjaardag ging, ik zou op tijd naar huis gaan, dat gebeurde natuurlijk niet. Toen ik thuis mijn lege koffer pakte wist ik de code van het cijferslot niet meer :+1: (een andere koffer was er niet). Dus toen moest ik dronken in de nacht alle mogelijke cijfercombinaties proberen, terwijl ik die dag erna vroeg moest vliegen. Gelukkig was de code iets van 206 ofzo, iig geen 999

5 likes

Nouja ik heb elke keer als ik ging backpacken en maanden wegging pas 3 uur ofzo van tevoren ingepakt.

Livin on the edge

6 likes

om dan vervolgens niets te kunnen vinden en op iedereen boos worden omdat ze dingen op andere plekken gelegd hebben

2 likes

Ben mega chagrijnig en net was er ook echt zo een vieze man die allemaal aan het fluiten was, mij echt constant na keek en constant aandacht aan het trekken was. Normaal vind ik dat niet heel erg, prima, lach een keer en loop gewoon door. Maar dit was echt zo een vieze man, gewoon echt een viezerik. Voelde me echt mega vies toen hij me bekeek terwijl ik mijn winkelkar terug zette.

Nou ik heb net een potje gejankt. Er is toen ik van huis was op de een of andere manier een vogel binnen gekomen (of vannacht voordat ik het dakraam dicht heb gedaan) en mijn kat heeft ‘m te pakken gekregen en mijn woonkamer ligt vol met veren en bloed en het beestje zat nog levend op mijn kat z’n mandje. Hij zit nu in een schoenendoos en de dierenambulance komt om hem op te halen. Ik vind het zo zielig pffff.

Aah dit doet me denken aan de keer dat ik de avond voor ik weg zou gaan mijn hele tas al had ingepakt. en ik had per ongeluk een code ingesteld en toen kreeg ik die koffer vol met kleren niet meer open. Wat een stress. Bij mij was het iets in de 700, maar gelukkig was ik bovenaan begonnen.

@tuula klopt het dat ik gister bij jou op Instagram dat je een liedje van Caamp erop had gezet? If so, heb je nog meer van dat soort muziek? Of een afspeellijst?

Hoeveel mensen hier ontlenen hun identiteit wel niet aan kiwi’s? :kiwi_fruit: :kiwi_fruit: :kiwi_fruit:

10 likes

Nu je t zegt. Kiwifeminarum

6 likes

Hou je vieze praatjes eens voor je. :kiwi_fruit: :eggplant:

Haha hij maakte er opaatjes van, vieze opaatjes. :joy:

Edit: OMG ik zei is ipv eens, who am I.

3 likes