Wat je even kwijt wil #39

Hou je vieze praatjes eens voor je. :kiwi_fruit: :eggplant:

Haha hij maakte er opaatjes van, vieze opaatjes. :joy:

Edit: OMG ik zei is ipv eens, who am I.

3 likes

Ook de vogel?

@Bertie jij doet ook aan boksen toch? Heb net een boksles gehad, meeeegaleuk. Kreeg wel echt pijn aan m’n vingers, dat is nu ik die handschoenen uit heb grotendeels weg. Maar is dat normaal?

Oh en ik was een tweetal met een megaleuke jongen, spijt dat ik zijn naam niet heb gevraagd want dan kon ik even facebookstalken en kijken of hij vrijgezel is :joy: Maar goed, ik liep daar rond met een knalrood makeuploos hoofd, knot op mn hoofd die ontploft was door de regen, legging met ieder vetje zichtbaar, dus ja ook niet erg charmant hahaha

1 like

Ik vind sedert zo’n cool woord

5 likes

Hij is opgehaald en wordt naar een opvangcentrum gebracht. Mevrouw van de dierenambulance was blij dat we gebeld hebben, en ik ben blij dat hij de kans krijgt om op te knappen. :two_hearts:

Summary

13 likes

Ik heb zo’n zin om te vreten. Maar heb al een ijsje, dropjes en twee stroopwafels als toetje gegeten.

Oh wacht ik heb nog waterijsjesss

3 likes

Zojuist mijn kledingkast rigoureus opgeruimd.
Nog één opruimronde (dingen die ik nu nog niet weg wilde doen) en ik heb eeeeeindelijk alleen maar kleding in de kast hangen die ik ook écht draag.

Heeeerlijk gevoel.

7 likes

Ik kijk de slimste mens en ben echt een crush op bart vriends aan het ontwikkelen

9 likes

Wat heeft hij voor gekke sneakers aan? Net van die tijgerpoten-sloffen van veraf. :tiger:

Ja heb zeker 30 kledingstukken weg gedaan, enkele maanden geleden ook een stuk of 40. Er staan er nog 15 op de nominatie. :wink:
Heb meeeeeer dan genoeg over haha.

Hahaha ja vond ze ook vrij bijzonder

1 like

Ik schakelde de laatste 10 minuten in.

Ramde mijn hoofd op tafel toen ze Weinstein niet herkenden. Hoe?

Bart ging wel lekker weer, of was ie de rest van de uitzending ruk?

3 likes

Ja Bart is wel slim, maar die vrouw dacht dat Charles Dickens een Amerikaan was.

7 likes

Die chick wist echt helemaal niks hé

Ja toen was mijn tafel dus al door midden. Hoe selecteren ze zulke idioten?

1 like

Ik heb vanmiddag mijn dekbed eraf gehaald om te wassen en normaal doe ik dan meteen een ander dekbed erop. Behalve vandaag. Want ik dacht dat het een goed idee was om dat in de avond te doen. Maar nou heb ik net gebokst en tussendoor moest ik ook squatten. Dus nu heb ik overal pijn en met name aan m’n kont en nu moet ik mijn bed nog gaan opmaken :+1:t2:

Het is pas dinsdagavond maar het lijkt op woensdagavond. Dat is best teleurstellend want weekend is nog ver weg :sob:

Zo hè ik ben echt moe alsof ik er echt een week van 10-urige werkdagen op heb zitten??? Hoe dan

1 like

Ligt WhatsApp eruit?

1 like

Hahahaha ja wauw :sob:.
Die Bart verbaast me overigens wel.

Hoop morgen een leuke nieuwe kandidaat.

2 likes