Wat je even kwijt wil #39

Stel je wilt je rijbewijs gaan halen. Zal je dan lessen in een schakel of automaat?

• Schakel
  • Automaat

0 stemmers

Ps mijn eerste poll. Ff kijken of het lukt

Awh misschien heeft hij het niet gezien joh!

&@Vitaminwater Klinkt goed! Alvast veel plezier! :slight_smile:

1 like

Ik heb schakel gestemd, het is moeilijker dan automaat maar eens je je rijbewijs hebt kan je direct automaat rijden. Omgekeerd is dat niet zomaar mogelijk.

En denk eraan als miljoenen mensen het kunnen dan jij ook!

5 likes

Volgens mij krijg je een aantekening op je rijbewijs dat je automaat gelest hebt en mag je geen schakel rijden, maar kan ook dat ik dat vroeger verzonnen heb. :joy: In het begin lijkt schakelen echt moeilijk, maar na een tijdje denk je er niet eens meer over na en gaat het automatisch. Een automaat rijdt wel chill, maar schakelen vind ik niet heel veel extra moeite.

1 like

Net 20 gram chips afgewogen, wat een lijdensweg.

12 likes

Nee dit klopt. Schakelen is wel echt een hele extra skill die je erbij moet leren. Ik vind een automaat net een botsauto, en een schakelauto is toch altijd weer meer nadenken. Buiten de snelweg ben je daar constant mee bezig, ook al gaat het na een tijdje vanzelf.

Geniet van je 3 chipjes!

2 likes

Je date op dit moment op een ander forum:

image

38 likes

Had je een date met de opa van @Oprah??

26 likes

Ik wou iets in mijn gezicht bekijken en gebruikte de front-camera van mijn gsm. Schrok me helemaal kapot van alle oneffenheden, dus wilde de standaard ‘mooi gezicht’ filter aanzetten.
Stond die blijkbaar al aan :cry: :cry:
Ja dit is waarom ik nooit selfies maak.

1 like

Echt irritant ik kreeg vanavond een foto van iemand doorgestuurd van een teek in zijn been, die zich al behoorlijk had volgezogen. Ik opende die foto tussen het werken door en kutzooi nu lig ik net in bed na een lange dag en krijg ik dat beeld niet uit mijn hoofd he.
Het was ook niet echt een spannende foto ofzo maar iehhhgwhwhwjw het idee gewoon en hoe die zo in zijn huid stak

Volgens mij heb ik het nu erger voor mezelf gemaakt door hier over te typen

Mijn feestdag was geweldig. De te dure champagne smaakte fantastisch en mijn buik zit nog vol van alle hapjes. Ik ben een beetje aangeschoten maar wat is het een vreemd en fijn gevoel om schuldenvrij te zijn.

75 likes

De buurjongen os alleen thuis. Hij had dus een feestje vannacht in de achtertuin. Volgende keer zeg ik er wat van. Duurde tot 0400.

Mijn kat was gisteren bijna de hele dag alleen en ik kwam pas laat thuis dus ben toen bijna direct gaan slapen (= nog langer alleen) en nu is hij dus extraaaaa lief en aanhankelijk en aan het spinnen :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Gewoon aanbellen om 8 uur en daar nu wat van zeggen :crazy_face:. Dat is in geen enkele wereld normaal, doordeweeks zonder aankondiging. Is het nog een puber?

13 likes

Ik word echt niet goed van het slechte slapen en mijn hoge hartslag nu om 0715. Weer niet eens 6u slaap gepakt. Hele tijd wakker liggen. Klaar mee.

What type of fresh hell is this. Er is een doe het zelver met een schuurmachine aan de slag. Om half acht! Hoe tering kut ben je dan.

6 likes

Vannacht ben ik 15 keer naar de wc geweest :weary: zo irri

Gisteren dus 1 dag naar kantoor geweest, 's avonds gesloopt en heb nu 8,5 uur geslapen en ik denk dat als ik op de bank ga zitten ik ook weer zo weg val. morgen weer een dag naar kantoor, hopelijk hebben mensen dan minder de behoefte om te praten. was bijna de hele dag alleen maar aan het praten met mensen dei ik drie maanden niet heb gezien :joy:

1 like

Ik zat ook al aan aanbellen te denken.
Hij is 18 en voor het eerst alleen thuis.