Thanks!!
Ik was zo moe vandaag dat ik voor m’n eerste cliënt arriveerde even op de grond van m’n kantoor ging liggen, rustig muziekje aan, jas als kussen
En het was zo heerlijk rustgevend!
Ik ga een yogamatje meenemen en dit elke dag 15 min in m’n dag inplannen denk ik
Altijd als ik een shirtje van mijn zusje(s) leuk vind en die ook wil kopen mag dat absoluut niet van ze. Want het is stom als we dezelfde kleding hebben. Maar als ze hetzelfde willen kopen als ik, dan kan dat ineens wel en is dat niet stom Zo gaat dat dus altijd hier
Dit klinkt echt als een lifehack die ik ook nodig heb om te detoxen na elke client
NPO start+ nemen en daar alle historische Britse series kijken.
Of heb je Ziggo? Dan kun je Sanditon bekijken. Speelt wel wat eerder maar vond ik ook wel heel leuk.
Ja heerlijk, fuck dossier voering, gewoon ff liggen!
Hoeveel cliënten zie jij normaalgesproken achter elkaar? Ik meestal 3 maar vind dat best vermoeiend zonder pauze
Mijn vriend ligt beneden te slapen op de bank, hij voelt zich niet goed.
Maar ik heb honger en alles dat ik wil eten kraakt giga als ik het wil pakken.
3 tot 4 ook, probeer er soms wat tijd tussen te plannen want anders ben ik echt gesloopt haha dus ja heel herkenbaar.
Ik lig in bed en het is zo heerlijk. Heb al gesport en stappendoel gehaald. Ik wil hier blijven maar moet straks werken en tas inpakken ook nog
Ok ik kom er niet uit. Ik ga morgen met mijn vriend naar Amsterdam maar ik heb geen OV kaart.(vriend wel) We willen zo een dag kaart kopen waarmee je onbeperkt met bus tram en metro kan reizen. Kun je die op ieder metro station kopen en ook zonder (anonieme) ov kaart gebruiken?
Ja je krijgt dan een papieren kaart met chip erin, geen plastic OV kaart nodig. En je kunt ze als het goed is op elk metrostation halen.
Super, dankjewel!!
Ik heb misschien dus een nieuwe kamer maar ben deze maand echt big spender geweest, dus heb nu blendle, goodiebox en parfumado opgezegd en de automatische incasso naar mn beleggingsrekening en spaarrekening ook. Nu zijn mn vaste lasten ineens zo laag.
Ik heb sinds kort een apotheek met een medicatie afhaalautomaat!!! Ik leef in de toekomst. Nooit meer een half uur in de apotheek wachten wat een geluk
Ik wil in het najaar gaan beginnen met rijles en ben nu al zenuwachtig. Het lijkt me zo moeilijk. Maar het lijkt me wel meeegachill om lekker rond te kunnen scheuren.
Opzich zijn de demonstraties altijd op goede afstand van het centrum zelf. Alleen het station is in de buurt. Misschien kan je station Holland spoor nemen, dat is altijd rustig en ook te doen naar het centrum.
Hopen dat het meevalt.
ik voel me even helemaal kut. Ben aan het afstuderen en het gaat moeizaam, nog geen zicht op een baan, bijbaantje wordt gekort op uren en algehele lamlendigheid. mehh
Jeej heb nog een keer met bedrijf van mijn laptop gebeld en ook gezegd dat het voor hun ook slechte reclame is als ik overal verkonding dat een laptop zo snel stuk is hehe en nu mag ik hem wel opsturen. Nu hoop ik alleen wel dat niet mijn eigen schuld is maar ja zo wel dan weet ik hopelijk wel wat het probleem is.
Heb zooon lekkere tabouleh bij de toko gehaald laatst omg. Ik ga er nog 10 pakken van halen.