Dan moet hij weten dat dit niet normaal is. Ik ben een zuur kreng dus ik zou denken: ik geen slaap, jij geen slaap. Heb je normaliter goed contact met die ouders? Dan zou je hen er mss ook nog over kunnen aanspreken bijvoorbeeld?
Ja zijn ouders zeiden al als hij te veel herrie maakt ga maar boren ofzo. Die maakte er al grapjes over.
Als dit nogmaals gebeurt ga ik er echt wat van zeggen. Dit was niet normaal. De herrie die hij maakte kon de hele straat gewoon horen.
Ik begrijp hem wel als puber hoor, het is genieten als je voor het eerst alleen thuis bent. Maar Pff, ik werk gewoon door de week
Ik zou er niet pas een volgende keer iets van zeggen, hij mag best beseffen dat dit niet ok is. Maar je kan dan ook vanmiddag pas aanbellen haha om de goede vrede te bewaren. En ik zou zijn ouders informeren als ze weer thuis zijn.
Ik zou niet wachten op de volgende keer hoor. Kan hem beter nu aanspreken dan later. Anders heb je direct âweet je nog laatstâ dan zou ik als puber denken, ja doei.
Echt?? Een achtienjarige die voor het eerst alleen thuis is en een feestje geeft ga je verlinken bij zijn ouders? Hem aanspreken lijkt me prima maar tegen zijn ouders klikken⊠je bent zelf toch ook jong geweest en het is de eerste keer.
Ik zou je inderdaad echt een zuur kreng vinden.
Deze hebben we al 5 jaar, heel tevreden mee. Je kan hier ook een flinke hoeveelheid rijst in maken voor meer dan 2 personen. Ik gebruik de overige functies eigenlijk helemaal niet, behalve heel af en toe het stomen van dumplings, maar daarvoor vind ik de diameter wat te klein.
Je kan eventueel naar een eenvoudigere en goedkopere versie kijken.
Ik had eerder eentje van 25 euro bij de toko, maar die liep wel eens over en was uiteindelijk te klein voor als we visite hebben. Daarom ben ik toch wel blij met degene die ik nu heb.
Pff, mag jij vinden. Sorry maar als een 18 jarige niet snapt dat hij doordeweeks niet tot 4 uur lawaai kan maken? Ik zou hem er dan sws zelf op aanspreken en die ouders ook ja. Zeker als die voor hun vakantie al een opmerking maken âOH JA als hij lawaai maakt, ga maar borenâ. Nee, jij hoort als ouder toch tegen je zoon te zeggen dat hij mss best een feestje kan geven, maar in het weekend en dan even briefje bij de buren in de bus?
Ik heb best wat lessen nodig gehad om dat schakelen goed onder de knie te krijgen. Vooral de feeling met de koppeling oplaten komen is echt moeilijk. Maar er bestaat echt niets leukers dan bij het stoplicht weg gaan door zo snel mogelijk op te trekken en maar schakelen. Echt dat is het leukste van autorijden
En omg mijn titel
Heb je een elektrische vliegenmepper? Mijn truc is om in het donker de vliegenmepper bij je oor/gezicht te houden, en dan stil te blijven liggen en hem aan te zetten zodra je die mug hoort zoemen. 10/10 succes.
Ik frituur ze tegenwoordig allemaal. Optyfen, werd echt heeeeelemaal lek gestoken dus heb zoân ding gekocht. Enige nadeel is het blauwe licht in je slaapkamer, maar dat vind ik niet erg als ze mij maar niet meer lek prikken.

Ik was gisteren op mijn oude werk waar ik een paar maanden geleden weg ben gegaan. Ze vertelden me dat het gaat sluiten, omdat het niet winstgevend genoeg was en ik vond het toch echt jammer. Ik heb daar vijf jaar, gewoon als bijbaan, gewerkt en veel plezier gehad. Het bestaat al 60 jaar en had altijd gedacht dat het iets zou zijn wat er altijd is.
Omg. Ik zie in de post nl app dat er een brief binnenkomt vandaag, Parkeerbelasting naheffing gemeente Amsterdam.
Maar ben helemaal niet in Amsterdam geweest. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Ik stress nogal erover
Wacht eerst af tot je hem hebt gekregen
Ja snap ik, maar ben pas heel laat thuis en vind het maar vreemd omdat ik niet in Amsterdam ben geweest. Alleen boodschappen doen in mn eigen dorp afgelopen paar weken. Dacht misschien weet iemand iets meer.
Haha ja wat @Vaiana zegt. Is het wel aan jou geadresseerd? Ik heb in de app ook regelmatig post die naar een volledig ander adres gaat haha heel gek. Maar joh als het niet klopt dan kun je dat toch aangeven? Zou niet direct in de stress schieten als het iets is wat duidelijk niet voor jou is
Nah ik zou ook in de stress schieten, als er een fout is gemaakt met bijv een boete kun je altijd bezwaar aantekenen, maar dan moet je wel alsnog de boete betalen en DAARNA gaan ze pas iets met je bezwaar doen. Krijg je wss wel je geld terug als het echt niet klopt, maar het is wel kut dat je het sowiewo moet betalen/voorschieten.
Ohhh mijn pettiness be tested today. Een collega zei dat ze niet voor me kon werken omdat ze nog op vakantie is. Maar haar vriendje post een story van een leeg schiphol van gisteravond. Giiiiiirl
Wauw wat staat dit je mooi!!
Ja maar de kans is toch klein dat als je niet in amsterdam woont of bent geweest jij een boete krijgt van de gemeente amsterdam? Hoe komen ze dan in hemelsnaam bij jou? Ik zou pas gaan stressen als ik daadwerkelijk mijn naam in die brief zou zien staan + dat ik een boete krijg haha
Ja wij hadden er nu eentje van 25 euro van Russel en Hob oid, nou die rook na 2 jaar naar gesmolten plastic als je hem drie seconden aan had staan. Thanks voor de tip, ziet er goed uit deze!