Wat je even kwijt wil #39

Ik verwijder al mijn foto’s behalve degene die ik echt belangrijk vind en dat zijn er nooit meer dan 100. Ik gebruik nu 30 GB maar voor de zekerheid heb ik er 64 aangevinkt. Heb wel nog iCloud opslag voor 1 euro per maand.

1 like

Dingen die je minder dan wekelijks gebruikt als je die hebt! Boeken ofzo

En misschien dingen als woonaccessoires e.d? Kussentje,schilderijtjes etc.

1 like

Ik heb 64GB en vond dat wel te weinig totdat ik cloud opslag nam. Daar betaal ik dan weer een paar euro per maand voor… Dus op de lange termijn is dit misschien wel duurder dan een telefoon kopen met meer opslag.
Maar nu heb ik ook meteen een back-up natuurlijk. Ligt er ook aan of je er op wil letten. Bj iPhone scheelt het bijvoorbeeld om live-foto’s uit te zetten. En apps automatisch te laten de-installeren als je ze lange tijd niet gebruikt.

1 like

Wat een hottie bij de slimste mens :heart_eyes:

Ik stond vanmiddag buiten op iemand te wachten en wou even wat in m’n tas doen die op de grond stond, dus ik door m’n knieën, voel ik ineens een steek in m’n knieholte. Zit daar gewoon een dikke hommel die me gestoken had. Dat beestje werd natuurlijk helemaal geplet, best zielig. Maar ja, heb er nu best last van. Wist niet dat ze zo gemeen konden steken joh :flushed:

3 likes

Dankje! Hèhè

31 likes

Mijn eerst iPhone was 16gb en die was na 1,5 jaar te vol en ben daarna overgestapt op 64gb en ik dacht: oh dat is echt meer dan genoeg! Maar die is nu na 1,5 jaar op ongeveer 50gb van de 64 :sweat_smile: Maar ik maak ook echt heel veel foto’s en het is meteen mijn notitieboek.Ik denk dat ik hierna voor de 128gb ga.Snap ook echt niet dat ik het ooit met 16gb het kunnen redden haha,goed dat ze die niet meer verkopen.

1 like

Dat gevoel dat je op bed gaat liggen en je jezelf voelt inzakken alsof je een zak aardappelen bent wat neer gezet wordt in de hoek.

Huil0n, wekker op 05:00 en morgen opgescheept met mijn manager.

3 likes

Leuk! En dank voor de bemoedigende woorden, komt vast goed. Hoop dat jij ook snel kan rondcrossen zelfstandig!

1 like

Stop boeken een beetje verdeeld in dozen want anders is dat straks met verhuizen echt niet grappig.

Ahh ik zag net de foto van @Runnerlongs in het wjekw-foto editie en toen dacht ik: ja ik houd van hommels. :heart: En nu lees ik dit :broken_heart:

Maar ze kunnen gemeen steken inderdaad! Zelf als kind ook een keer gehad met een hommel en toen heeft mijn moeder tandpasta op de steek gesmeerd. Geen idee of dat echt hielp trouwens

2 likes

Vet awkward net in de supermarkt: niet genoeg saldo.Was ik helemaal vergeten om mijn weekgeld over te maken op mijn gewone rekening (maak altijd mijn gehele inkomen - de vaste lasten over naar spaar en geef mezelf dan weekgeld voor boodschappen etc).Maar ik was deze week nog helemaal niet in een supermarkt/winkel geweest dus helemaal niet meer aan gedacht.Ik heel klungelig geld overmaken via mijn telefoon,ik zag die mensen al geïrriteerd kijken achter me in de rij.

1 like

Ik heb de mijne nu een jaar, 64gb zou snel krap worden. En veel ruimte is fijn voor Spotify offline bv (heb nu 7gb aan muziek gedownload), soms heb ik nog Netflix downloads maar op dit moment niet.

1 like

Hij heet jeroen gijs? Tering dat zijn 2 steriotypes in 1

6 likes

Ik vind de gasten tot nu toe ook maar meh.Maar aan wie ik echt een hekel had was Shirma Rouse,ugh.

Ben bezig met mijn gehele verzameling kleding uit te zoeken maar wat een hel.Ineens zit ik verwikkeld ik een verkleedpartij en kom ik erachter dat ik echt moeite heb ook dingen weg te doen om de herinneringen die aan bepaalde kledingstukken zitten.Wel grappig om te zien hoe erg mijn kledingstijl ‘ontwikkelt’ is de afgelopen tien jaar.

2 likes

Ik moest hier net om lachen

60 likes

Alleen de voetballer was leuk. Wel heeeel benieuwd naar Monica Geuze.

1 like

O my, ik ook. En tegelijkertijd vond ik het ook heel sneu voor haar.