Volgens VVN kwamen vorig jaar 65 mensen met een e-bike om het leven. ,Je loopt drie tot vier keer meer kans op een ongeval met een e-bike vergeleken met een traditionele fiets.
Ik vind dit eigenlijk behoorlijk veel.
Volgens VVN kwamen vorig jaar 65 mensen met een e-bike om het leven. ,Je loopt drie tot vier keer meer kans op een ongeval met een e-bike vergeleken met een traditionele fiets.
Ik vind dit eigenlijk behoorlijk veel.
Precies dit, ik vind een terechte boete bijv niet erg (jammer maar dan begrijp ik het) maar als ik het echt niet was vind ik het en heel vervelend, dingen die ik moet doen om er onderuit te komen, maar ook ja zonde van tijdelijk geld weggeven
Maar goed ik wacht tot vanavond gewoon
En @Daelyss + @Spaarlamp + @Jeg
Schakel it is . Als Dave Roelvink zijn rijbewijs heeft gehaald, kan ik het ook. Heb er vannacht gelijk over gedroomd, wordt er nu al nerveus van.
Mijn vriend had een beamer scherm besteld en dat werd net gewoon met een vrachtwagen bezorgd? Geen idee dat het zou komen dus stond ik daar in mijn badjas…
Nou ik zou het ook wel weten als ik gisteravond teruggekomen ben van vakantie en het gewoon zo geregeld heb dat ik nog een dag vrij heb om uit te pakken/wasjes te draaien/bij te komen voordat ik weer aan het werk moet (er vanuit gaande dat het gaat om vandaag een dienst overnemen)
Ik las dat iedereen die in de periode september 2020-januari 2021 een mbo, hbo of wo diploma haalt, 3 maanden collegegeld terugkrijgt. Weet iemand waarom dat alleen is als je dan een diploma haalt? Als je midden in je studie zit heb je net zo goed in een vreemde periode op geheel andere wijze moeten studeren. Zelf zal ik in die periode mijn pre master behalen, ook een soort eindfase die eerst geheel afgesloten moet zijn voordat ik aan de master kan beginnen. Ik moet nog een cijfer terugkrijgen. Als dat een onvoldoende is heb ik een half jaar studievertraging overgehouden aan deze periode. En ik snap het onderscheid van die vergoeding niet zo eigenlijk. Weet iemand hoe dat zit?
Maar zeg dat dan ipv ik ben nog op vakantie haha. Zo gaan je collegas juist denken dat je lui bent .
True ja.
@Junebug85 mijn punt idd. Bovendien gaat het om drie uurtjes werk, van 18 tot 21u, en heeft iedereen vier maanden niet hoeven werken.
Zo, vind ik ook veel! Ze kunnen ook echt hard gaan en daar reken je als andere weggebruiker gewoon niet op.
Als ik van rechts een fiets aan zie komen en ik wil oversteken op mijn fiets, dan lijkt het alsof er nog genoeg tijd is. Maar als het dan zo’n e-bike is, dan ben ik net op mijn fiets gestapt en dan is die e-bike al naast me. Schrik er altijd weer van.
@anon42392789 ja dat van snel aankomen merk ik ook altijd heel erg op m’n racefiets. Dan kom ik met 30 km/h aan en dan denken mensen altijd: ooh ik kan nog wel even oversteken. Maar wielrenners kunnen vaak wel snel reageren op hun omgeving, en mensen op een e-bike zijn over het algemeen 65+ haha dus die zijn ook niet zo heel snel met hun reactievermogen. Snap wel dat er dan veel ongelukken gebeuren
Haha collega is gister bij een cliënt door de wcbril gezakt.
Kregen vandaag een mailtje of we weten hoe dit kan
Pis in mijn broek van het lachen
Ik denk dat dat gewoon zo is omdat ze simpelweg niet iedereen drie maanden kunnen terugbetalen
Ik ben echt niet te genieten, als iemand iets verkeerds zegt ga ik denk of huilen of schreeuwen.
Ja zij voelen zich vast de koning te rijk als ze op een e-bike zitten terwijl hun reactievermogen ze al in de steek aan het laten is.
Eigenlijk moet ik echt een titel over e-bikes of bakfietsen hier hebben. Ik denk dat echt 3% van mijn posts nu over fietsergenissen gaat.
Ik heb vandaag voor t eerst sinds ever een vrije dag. Enige wat ik wilde doen is hardlopen maar dat heb ik gedaan. Ik verveel me nu al
Fuuck de vakantieperiode van OV is ingegaan precies nu ik heen en weer naar Utrecht moet… lol
Ik ben morgen voor werk in Rotterdam en zoek een leuke plek om lunch af te halen, liefst niet de standaard saaie broodjes. Iemand tips rondom Centraal?
Wat is dat toch op twitter met ‘never forget…’ en dan een gebeurtenis om jezelf weer een veer in je reet te steken?!