Wat je even kwijt wil #39

Ik heb misschien dus een nieuwe kamer maar ben deze maand echt big spender geweest, dus heb nu blendle, goodiebox en parfumado opgezegd en de automatische incasso naar mn beleggingsrekening en spaarrekening ook. Nu zijn mn vaste lasten ineens zo laag.

3 likes

Ik heb sinds kort een apotheek met een medicatie afhaalautomaat!!! Ik leef in de toekomst. Nooit meer een half uur in de apotheek wachten wat een geluk :dolphin:

11 likes

Ik wil in het najaar gaan beginnen met rijles en ben nu al zenuwachtig. Het lijkt me zo moeilijk. Maar het lijkt me wel meeegachill om lekker rond te kunnen scheuren.

8 likes

Opzich zijn de demonstraties altijd op goede afstand van het centrum zelf. Alleen het station is in de buurt. Misschien kan je station Holland spoor nemen, dat is altijd rustig en ook te doen naar het centrum.

Hopen dat het meevalt.

ik voel me even helemaal kut. Ben aan het afstuderen en het gaat moeizaam, nog geen zicht op een baan, bijbaantje wordt gekort op uren en algehele lamlendigheid. mehh

Jeej heb nog een keer met bedrijf van mijn laptop gebeld en ook gezegd dat het voor hun ook slechte reclame is als ik overal verkonding dat een laptop zo snel stuk is hehe en nu mag ik hem wel opsturen. :see_no_evil: Nu hoop ik alleen wel dat niet mijn eigen schuld is maar ja zo wel dan weet ik hopelijk wel wat het probleem is.

7 likes

Heb zooon lekkere tabouleh bij de toko gehaald laatst omg. Ik ga er nog 10 pakken van halen.

3 likes

Heb net een too good to go opgehaald bij de Luxe Bakker en omg er zat naast 3 broden een hele aardbeienslof in!!!
Vind me op de bank vanavond knabbelend aan mn slof

39 likes

One issue post: ik ga kapot van de nekpijn ondanks alle behandelingen. Ben er kots misselijk van en helemaal klaar mee.

Is 1,5u in de trein of 1u 15m auto te overzien als je naar werk moet?

Ik oriënteer mij op een nieuwe functie en daarvoor zou ik zo lang onderweg zijn.

Voor mijn studie heb ik 2 jaar 1,5u heen en terug gereisd. Was altijd op tijd want begonnen pas lekker laat rond 10:30 en heb het an sich niet als zwaar ervaren. Hele werkdagen daarentegen, lijken mij stuk minder chill. Maar heb zoooo lang naar deze functie toegewerkt.

Ben ook bang dat als ik de auto pak, ik in de ochtend vaak in de file ga komen of te moe ben om in de avond terug te rijden.

Verhuizen is overigens geen optie. Dat wil ik alleen doen als ik weet dat het een vast contract wordt, want woon pas een jaar in dit huis :sweat_smile:

1 like

Ik heb zo een bierproeverij maar voel de kater van de limoncelloproeverij van gister nog steeds, deze kroegbaas/opdrachtgever wordt echt m’n ondergang.

3 likes

Ik vind het wel te doen zolang je thuis niemand hebt die afhankelijk van je is. Heerlijk even een boekje lezen in de trein en voor je het weet ben je weer ontspannen thuis

1 like

Je gaat hier ongetwijfeld verschillende reacties op krijgen (zoals altijd), maar ik vind dat echt te lang en zou het niet doen. 1 uur is wel echt m’n max (enkele reis), vooral omdat ik nu gewend ben redelijk dicht bij werk te wonen. Tuurlijk went het, maar het is best slopend, vooral in de winter. Je moet het er maar net voor over hebben, is het je droombaan? Parttime/Fulltime zou ook wel een verschil maken.

1 like

Ohh jaloers! Ik had vandaag ook een tgtg bik de bakker, maar alleen maar brood. Ik wil ook wel eens iets taart achtigs

1 like

Ik reis nu goed zes jaar 1 uur en 15 min heen en terug. Dus 2,5 uur per dag en ik moet zeggen dat het went maar ook wel op breekt.

1 like

Imho alleen te doen als je bijv 50% thuis kunt werken. Ik heb ook diezelfde reistijd en 4 dagen (36 uur) vond ik na 4 maanden killing. 2 thuis en 2 op kantoor: dikke prima!

3 likes

Is het 40 uur? Kan je een dag thuiswerken? Kan je werken in de trein?
Ik reis zelf 1.5 uur met ov van deur tot deur, maar doe dit max 4 dagen in de week (precorona). Ik ben wel moe s avonds maar vind het goed vol te houden (mits ik verstandig nadenk over boodschappen, eten koken en dat soort randzaken). Als dit echt je DROOMfunctie is zou ik het op zn minst proberen, zéker als het de vraag is of deze functie nog eens langs komt dichter in de buurt.

2 likes

2 thuis en 2 kantoor lijkt me zo fijn! Dan creëer je een balans. Ik moet vanwege corona nu drie keer per week naar kantoor komen en wil gaan vragen of dat zo mag blijven. :sweat_smile:

Ik heb zelf 1u 15m met het OV en dat werkt voor mij prima, maar wel omdat ik voor de helft vanuit huis en de andere helft op locatie werk en ik veel vrijheid heb (ik kan in principe zelf kiezen of ik vrij vroeg of juist laat begin en of ik die dag bijv. 7 uur doe en een thuiswerkdag juist wat langer maak). Dus ik heb maar de helft van die tijd de reistijd erbij. Wat @hummus zegt, maakt denk ik ook wel uit. Als het je droomfunctie is, dan kan je het wel proberen, maar ik zou ook kijken naar mogelijkheden om deels vanuit huis te werken dan, zeker als het een fulltime baan is.

1 like