Verschil van vergoeding zal ook deels liggen aan het feit dat het collegegeld van mbo’ers lager is.
En door de komst van het bachelor- masterstelstel ziet DUO academische studenten pas als afgestudeerd als ze zowel een bachelor als master hebben. Als je niet doorstudeert moet je ome DUO ook altijd aan zijn jasje als je bepaalde dingen al kwijtgescholden wilt hebben. En nu pakt dat dus lullig uit voor bachelorstudenten aan de uni.
Het werk dat ik deze werkweek verzet heb had best in 1 dagdeel gekund
Ik gok dat ik net zoveel claims behandel van bejaarden op een e-bike als van racefietsers die bij ongevallen betrokken raken , misschien zelfs meer racefietsers. Kan allebei echt supergevaarlijk zijn! Mensen die zelf alleen een ‘gewone’ stadsfiets gewend zijn kunnen zo’n snelheid vaak helemaal niet inschatten
. Wel interessant, zelfs als mensen helemaal naar de tering zijn, maken de wielrenners zich meer druk om hun fiets. Echte liefhebbers haha
Ahh maar je collega voelt zich waarschijnlijk wel naar eronder.
Mijn kat heeft hele gesprekken met de buurkat en ik ben dan zo benieuwd waar ze het over hebben
Jackbean is een van mijn favo’s!
Vind ik helemaal niet. Sommigen rijden voor mijn gevoel nog harder dan scooters
Dat ze vanavond wéér die gore brokjes moeten eten die ze elke dag krijgen en ook een keer een culinair maal willen.
Nope. Die verzweeg het bij de cliënt.
We zijn ervoor verzekerd ook nog
Ik zit bij de tandarts vanwege kiespijn. Pis echt bijna in mijn broek van de zenuwen ook vooral in verband met mijn kaak en oren. Ik hoop dat ze er een beetje rekening mee houden maar ja
Duo geeft maar halve info zie ik nu haha. Daar staat gewoon op de site dat als je tussen september en januari je diploma haalt dat je dan geld terugkrijgt. Maar lees nu op nieuwssites dat dat gaat om mensen die eigenlijk nu zouden afstuderen en nu vertraging hebben opgelopen. Dus dan snap ik het!
Ik ben echt een compleet ander mens nu ik de pil gebruik, wow. Totaal niet suïcidaal meer of last van PMDD.
Neeeeee het wordt waarschijnlijk een wortel kanaal behandeling
M’n vader belde drie x achter elkaar met paniekboodschappen over de navigatie van de camper. Derde keer vraagt hij: ben je eigenlijk aan het werk? Ik, buiten adem van 25 lunges,: nee ben aan het sporten! Hij: oh oke dus ik stoor niet.
Eindstand: kan allemaal gefikst worden en ik had niet drie gebeld hoeven worden
En nu: ijskoffietijd dames!!
Noooo ik heb nu alles van Downton Abbey gekeken. Komt er echt geen spin-off? Wat moet ik nou met m’n leven?
De film al gezien? En anders gewoon weer opnieuw beginnen. Of fanfiction schrijven
De film heb ik gister gekeken dus alles is op
Dan wordt het idd in een hoekje zitten huilen met tissues binnen handbereik… sterkte!