Wat je even kwijt wil #39

Ik heb 3 jaar lang ruim 1 uur enkele reis met de auto gereden. Fulltime, intensieve baan. Na ongeveer 2 jaar begon het me echt op te breken, ook al was de baan heel leuk. Toen ik me besefte dat ik gewoon elke week zo ongeveer 1000km zat te forenzen en hoeveel energie me dat kostte werd het werkplezier ook minder.

Maar zoals jij ook zegt, je hebt lang naar deze functie toegewerkt, je zit natuurlijk niet voor altijd vast daar en stel je krijgt een vast contract dan zou je vanuit daar verder kunnen kijken (bv verhuizen of niet, of vanuit daar naar een andere functie kijken. Zo stond ik er ook in en ben blij hoe het allemaal gelopen is, want zonder mijn 3 jaar daar had ik niet gezeten waar ik nu zit zeg maar).

1 like

Hahaha een vriend van me had een spraak bericht gestuurd over zn puppy .En op t einde zegt hij " Oeps ze is aan het plassen ooh ik moet ff stoppen met praten" hahaha

4 likes

Ik doe nu 3 jaar anderhalf uur heen en terug met ov. Minder reistijd is altijd leuk maar ik heb mezelf in die 3 jaar nog niet op klagen kunnen betrappen. Beetje muziek luisteren in de trein, prima. Pak de trein van 6.30 uur, dan ben ik er om 08.00 en kan ik om 16.30 naar huis.

Edit: Oh ja, 4 dagen, geen 5.

3 likes

Man man man mijn snelbinder liet tijdens het fietsen los en belande in mijn spaken + fietskast (of hoe dat heet) waardoor ik bijna op mn muil pleurde. Ben net 40 minuten bezig geweest met een schaar om alles helemaal uit mijn fiets te krijgen.

4 likes

Lee Ryan van Blue (wie kent ze nog) heeft een zoon en die heet Rayn. Rayn Ryan dus, ok. Wilde ik even kwijt

20 likes

Ik heb zometeen een zoomvergadering en ik krijg serieus een half uur van te voren een mail met de opdracht om 5 objecten met een kleur te verzamelen.
Ik heb nu dus een blauw en een groen ei , een zwarte kaars, een rode perzik en een boek met gele kaft naast mij liggen.

2 likes

Voor degenen die even een technoverzetje nodig hebben:

6 likes

Ik moet voor werk een seminar volgen nu en ik begrijp de titel niet eens??? Gelukkig via Skype zonder beeld dus kan ook wat anders gaan doen als ik het echt niet meer volg

2 likes

Ik gebruik maar de helft van mijn 64GB, maar ik heb wel 200GB iCloud-opslag, dus al mijn foto’s en documenten en dergelijke staan daarin, daar gebruik ik nog 150GB van.

1 like

Ik verwijder al mijn foto’s behalve degene die ik echt belangrijk vind en dat zijn er nooit meer dan 100. Ik gebruik nu 30 GB maar voor de zekerheid heb ik er 64 aangevinkt. Heb wel nog iCloud opslag voor 1 euro per maand.

1 like

Dingen die je minder dan wekelijks gebruikt als je die hebt! Boeken ofzo

En misschien dingen als woonaccessoires e.d? Kussentje,schilderijtjes etc.

1 like

Ik heb 64GB en vond dat wel te weinig totdat ik cloud opslag nam. Daar betaal ik dan weer een paar euro per maand voor… Dus op de lange termijn is dit misschien wel duurder dan een telefoon kopen met meer opslag.
Maar nu heb ik ook meteen een back-up natuurlijk. Ligt er ook aan of je er op wil letten. Bj iPhone scheelt het bijvoorbeeld om live-foto’s uit te zetten. En apps automatisch te laten de-installeren als je ze lange tijd niet gebruikt.

1 like

Wat een hottie bij de slimste mens :heart_eyes:

Ik stond vanmiddag buiten op iemand te wachten en wou even wat in m’n tas doen die op de grond stond, dus ik door m’n knieën, voel ik ineens een steek in m’n knieholte. Zit daar gewoon een dikke hommel die me gestoken had. Dat beestje werd natuurlijk helemaal geplet, best zielig. Maar ja, heb er nu best last van. Wist niet dat ze zo gemeen konden steken joh :flushed:

3 likes

Dankje! Hèhè

31 likes

Mijn eerst iPhone was 16gb en die was na 1,5 jaar te vol en ben daarna overgestapt op 64gb en ik dacht: oh dat is echt meer dan genoeg! Maar die is nu na 1,5 jaar op ongeveer 50gb van de 64 :sweat_smile: Maar ik maak ook echt heel veel foto’s en het is meteen mijn notitieboek.Ik denk dat ik hierna voor de 128gb ga.Snap ook echt niet dat ik het ooit met 16gb het kunnen redden haha,goed dat ze die niet meer verkopen.

1 like

Dat gevoel dat je op bed gaat liggen en je jezelf voelt inzakken alsof je een zak aardappelen bent wat neer gezet wordt in de hoek.

Huil0n, wekker op 05:00 en morgen opgescheept met mijn manager.

3 likes

Leuk! En dank voor de bemoedigende woorden, komt vast goed. Hoop dat jij ook snel kan rondcrossen zelfstandig!

1 like

Stop boeken een beetje verdeeld in dozen want anders is dat straks met verhuizen echt niet grappig.