Hoe maak jij je ijskoffie
Er is niks wat kan tippen aan DA, maar ik vond mr Selfridges ook heel leuk. Ook rond diezelfde tijd en beetje dat sfeertje.
Basic bitch style. Vandaag cold brew uit de dolce gusto met ongezoete havermelk en drie ijsklontjes. Soms doe ik er zoetstof met een smaakje bij zoals kokos, vanille of toffee
Ik vind het heel fijn maar je moet echt veel (225 euro) borg betalen en als je het 1x een auto huurt is dat het niet echt waard vind ik
Je krijgt dat pas terug binnen 8 weken nadat je je abo weer opzegt
Ja die is idd ook leuk! En @Vaiana ik vond the paradise ook leuk. Helaas is die serie na twee seizoenen gestopt
Hahaha ik ga helemaal stuk om dat bericht van een schip in Vlissingen dat storing had waardoor de toeter heel lang afging. Om 2:30 's nachts
Ik weet niet of je in een grote stad woont, maar bij mij in de buurt zijn er meer van die initiatieven die een stuk goedkoper zijn dan greenwheels. Mijn favo is Hely maar weet niet precies waar je dat hebt
Ik zou begin van de week teruggebeld worden over een sollicitatiegesprek (om een afspraak te maken) maar dat is nog niet gebeurd. Nu moet ik van mezelf zelf terugbellen maar vind dat zo kut: uh ja jij zou mij bellen maar dat is niet gebeurd dus nu bel ik jou’
Ik heb mn telefoonscherm net laten maken en JEZUS wat is het fijn om een scherm zonder barsten en zwarte vlekken te hebben.
Voel me helemaal #blessed
(En 150 euro armer)
Hahahahaha
Gewoon niet je tenen inkorten, dan komt alles goed.
https://www.mediacourant.nl/2020/07/olcay-gulsen-laat-tenen-inkorten/
Bart Vriends die in de De Slimste Mens meespeelt lijkt op Jan Versteegh #kotsen
Ik heb een klein uitschuifbaar ruggen krabbertje naast me liggen omdat ik die terug heb gevonden. Zit er nu vaak tijdens thuiswerken mee te krabben. Niet alleen mijn rug maar ook mijn hoofd, benen, onder mijn bh band, bril terugschuiven etc. Wat je normaal met je hand zou doen.
Ik was net even vergeten dat ik video aan had staan met werk en zat dus met dat ding uitgebreid mijn gezicht te kriebelen. Collega vroeg er ook nog naar haha.
Nou mijn buurjongen (van 18, eerste keer alleen thuis), kwam net sorry zeggen voor de overlast met bonbons.
Wat een cutie
Ik ging even snoepjes halen voor in de camper morgen. Nu heb ik dus al weer een rol mentos op. Min vier wat sinaasappel en watermeloen mot ik nie
Ik gebruik mannen scheermesjes, op de een of andere manier vind ik die voor vrouwen niet prettig. En ik gebruik geen scheerschuim maar Zwit.sal wasgel stond een keertje zonder schuim in de douche en toen dacht ik nou ja dan pak ik die maar. Werkt voor mij heel goed!
Vanochtend al een bezoekje aan de psycholoog en fysio gebracht. Nu ben ik gaar en hoofdpijn en bleh. Dus lig met mn zusje op de bank te chillen, vanavond hapjes eten en morgen shoppen
Nou het lukt erop dat mijn laptop na 2 jaar al is gestorven (komt niet door het WD40 verhaal van laatst). Ik kan echt wel janken want garantie is net 3 weken verlopen. Naja hij is niet echt dood maar hij blijft uit zichzelf een / typen en het probleem kan niet gevonden worden en naja laptop is wel onbruikbaar als hij continue / typt. Dit maakt het ook wel extra zuur want laptop zelf is verder nog hartstikke goed.
Ugggh hij ging heel snel over naar voicemail en nu heb ik een dom bericht ingesproken waarin ik me verspreek kutleeef