Wat je even kwijt wil #39

Ahh ik zag net de foto van @Runnerlongs in het wjekw-foto editie en toen dacht ik: ja ik houd van hommels. :heart: En nu lees ik dit :broken_heart:

Maar ze kunnen gemeen steken inderdaad! Zelf als kind ook een keer gehad met een hommel en toen heeft mijn moeder tandpasta op de steek gesmeerd. Geen idee of dat echt hielp trouwens

2 likes

Vet awkward net in de supermarkt: niet genoeg saldo.Was ik helemaal vergeten om mijn weekgeld over te maken op mijn gewone rekening (maak altijd mijn gehele inkomen - de vaste lasten over naar spaar en geef mezelf dan weekgeld voor boodschappen etc).Maar ik was deze week nog helemaal niet in een supermarkt/winkel geweest dus helemaal niet meer aan gedacht.Ik heel klungelig geld overmaken via mijn telefoon,ik zag die mensen al geïrriteerd kijken achter me in de rij.

1 like

Ik heb de mijne nu een jaar, 64gb zou snel krap worden. En veel ruimte is fijn voor Spotify offline bv (heb nu 7gb aan muziek gedownload), soms heb ik nog Netflix downloads maar op dit moment niet.

1 like

Hij heet jeroen gijs? Tering dat zijn 2 steriotypes in 1

6 likes

Ik vind de gasten tot nu toe ook maar meh.Maar aan wie ik echt een hekel had was Shirma Rouse,ugh.

Ben bezig met mijn gehele verzameling kleding uit te zoeken maar wat een hel.Ineens zit ik verwikkeld ik een verkleedpartij en kom ik erachter dat ik echt moeite heb ook dingen weg te doen om de herinneringen die aan bepaalde kledingstukken zitten.Wel grappig om te zien hoe erg mijn kledingstijl ‘ontwikkelt’ is de afgelopen tien jaar.

2 likes

Ik moest hier net om lachen

60 likes

Alleen de voetballer was leuk. Wel heeeel benieuwd naar Monica Geuze.

1 like

O my, ik ook. En tegelijkertijd vond ik het ook heel sneu voor haar.

Wow, mind is blown ! Puur uit interesse, werkt dat ook zo bij synagoges/moskeeën/tempels etc. en is er nog een onderscheid in christelijke kerkgenootschappen of heeft echt élke kerk (Scientology Church ?) toegang ?

Dat heb ik 2x gehad en ik vond het echt meevallen! Het is vooral ongemakkelijk omdat je lang met je mond open ligt en zo’n rubberen lap erin. Maar het wordt goed verdoofd en ik heb echt geen pijn gehad. Dus maak je niet te druk!

2 likes

Bizar hè. Geen idee hoe het zit met andere geloofsorganisaties.

Ik heb zin om iets cools aan mijn uiterlijk te veranderen, maar als ik er serieus over nadenk zou ik niet weten wat :joy:

Haar verven wil ik juist niet meer doen omdat het al best beschadigd is en ik het wil laten uitgroeien. Oorbellen heb ik ooit al eens geprobeerd maar gaat snel ontsteken en groeit dicht. Piercing is dan denk ik ook niet verstandig… En tattoo wil ik gewoon niet.

Andere kledingstijl? Ander kapsel? Nieuwe make up look? :joy:

1 like

Vooral omdat alle andere branches die toegang hebben aan veel- en strenge regels onderworpen zijn, je mag ook zover ik weet niet ‘zomaar’ kijken dus verbaast me dan zo dat je het wel mag doen om een donatie voor je ‘vereniging’ (bij gebrek aan een goed overkoepeld woord) te kunnen vragen… just wow

1 like

Ik ben op ramkoers door mn huis opzoek naar eten. Ik heb besloten dat vakantie vandaag vast begint dus eat it all. Maar nu heb ik een dropje teveel op want ben nu redelijk misselijk.

Hahahaha oké hier heb ik hardop om gelachen

1 like

Ohh ik hield laatst ook de hele rij op. Was samen met mijn man ff heen gelopen (komen we tenminste nog buiten tijdens het thuiswerken), maar ik had geen pinpas mee. Dus ik ging met zijn pinpas de winkel in, hij wachtte buiten. Wij dachten ik kan contactloze betalen, maar dat werkte niet en ik wist zijn pincode natuurlijk niet. Dus ik naar buiten om hem te halen zodat hij zijn pincode kon intoetsen. Ik voelde ook de irritatie van de mensen achter me.

1 like

Hoelang is een puppy niet zindelijk?

Krant zindelijk??? Lezen ze dan de krant terwijl ze schijten ofwat

28 likes