Wellicht kun je nog contact opnemen met het bedrijf, misschien dat ze nog wel een uitzondering maken zo kort na garantie verloop. Zou enorm zonde zijn.
Heb ik gedaan maar ze zeggen ja je hebt pech. Ik heb ook gezegd kan toch niet de bedoeling zijn dat ik een laptop van 2 jaar oud weg moet gooien? Maar jawel. Dus koop niks van Medion mensen.
Ah Medion hoor ik vaker dit soort verhalen van. Enorm zonde inderdaad. maar misschien kan een lokale computer winkel het nog wel maken?
Of een los toetsenbord er aan (of doet die het dan ook?) Of miss iets onder de toets vast?
Ik heb het laatst voor het eerst gebruikt en vond het wel fijn werken. Ik vraag me wel nog steeds af wat nou goedkoper is. Greenwheels, fetch, car2go etc.
Ja ze hebben al van alles geprobeerd maar ook als het toetsenbord van de laptop niet meer is aangesloten blijft hij dit doen (continue). Laptop is ook helemaal schoongemaakt enz en ze hebben hem op Linux laten draaien enz maar nope niks lost het probleem op.
En grote kans dat het met het moederbord te maken heeft en die kan ik wel bestellen bij Medion zeiden ze maar kost 314 euro. Dat laatste ga ik dus niet doen want 200 euro meer en ik heb weer een gloednieuwe laptop en het is niet eens zeker dat het het moederbord is.
Jeetje mina. Wat een gedoe. Wellicht nog een tip om te kijken naar de firmware van je laptop. Misschien dat een update daarvan het nog kan oplossen. Klinkt gek, maar ik had de letter A en G die niet meer werkte op laptop toetsenbord en na firmware update werkte het weer. Als dat niet werkt dan kan het indd moederbord wel zijn ja. Al zou ik dan eerder plaat verwachten van toetsenbord. Maar da’s lastig vast te stellen vanaf hier haha.
En inderdaad, da’s het geld dan niet meer waard. Echt enorm klote. Zijn geen goedkope geintjes.
Ik ben al weken de laatste aflevering aan het uitstellen dus ik snap je gevoel aaaah
Ik heb op mijn lip gebeten en nu zit er een wondje op. Ik ging opzoeken hoe ik daar snel vanaf kom. Volgens Google heb ik lipkanker en ga ik nu dood. Wist niet eens dat het bestond.
Ja echt nuttige informatie, weet alleen nog steeds niet hoe ik er nou snel vanaf kom.
En mijn kitten heeft ook al een kras boven mijn lip achtergelaten dus zie er mega gehavend uit
Tepel crème.
Ik zweer erbij als ik flinke kloven en wondjes op mijn lippen heb. Sorry not sorry
K ga zaterdag met m’n vriend ff langs omdat m’n moeder is geopereerd dus ik zei ja is wel zo netjes dat we ff iets kleins meenemen. Zegt ie oh ja wat dan? Een ketting? Of een horloge? Eh neeee😂, what about gewoon een bloemetje.
Ik ben op de bank gaan hangen om ff een appel te eten, nu is de appel op en heb ik natuurlijk geen zin meer om weer te gaan werken
Ik heb bepanthen gesmeerd op mijn gescheurde mondhoek waar ik al weken last van had en toen ging het eindelijk helen, dus dat is ook een tip.
Thanks!!
Ik was zo moe vandaag dat ik voor m’n eerste cliënt arriveerde even op de grond van m’n kantoor ging liggen, rustig muziekje aan, jas als kussen
En het was zo heerlijk rustgevend!
Ik ga een yogamatje meenemen en dit elke dag 15 min in m’n dag inplannen denk ik
Altijd als ik een shirtje van mijn zusje(s) leuk vind en die ook wil kopen mag dat absoluut niet van ze. Want het is stom als we dezelfde kleding hebben. Maar als ze hetzelfde willen kopen als ik, dan kan dat ineens wel en is dat niet stom Zo gaat dat dus altijd hier
Dit klinkt echt als een lifehack die ik ook nodig heb om te detoxen na elke client
NPO start+ nemen en daar alle historische Britse series kijken.
Of heb je Ziggo? Dan kun je Sanditon bekijken. Speelt wel wat eerder maar vond ik ook wel heel leuk.
Ja heerlijk, fuck dossier voering, gewoon ff liggen!
Hoeveel cliënten zie jij normaalgesproken achter elkaar? Ik meestal 3 maar vind dat best vermoeiend zonder pauze
Mijn vriend ligt beneden te slapen op de bank, hij voelt zich niet goed.
Maar ik heb honger en alles dat ik wil eten kraakt giga als ik het wil pakken.