Wat je even kwijt wil #39

Oh het verbaast me nou echt niks dat de aanvoerder van dat viruswaanzin-clubje een witte Guy met dreadlocks is.

17 likes

Bluuhh ik zit zo erg uit te stellen om naar bed te gaan

Ging net even kijken bij mijn zoontje, die had gewoon z’n haar en shirt drijfnat van het zweet, heb z’n slaapshirt maar uit getrokken dus hij ligt nu lekker halfbloot.

Lekker man, zomer.

1 like

Misschien kan hij COVID-19 uitdrijven met wat geram op een djembé. En anders wat patchouli of wierrook toevoegen aan het arrangement.

1 like

Ik heb dus echt geen leven. Ik heb in 1 week tijd 5 seizoenen van downton abbey gekeken
 WAAROM ben ik zo?!

6 likes

wow ik wist niet dat dit kon, wat chill!

wat een leuke jongen net bij op1, hij had echt een mooie uitstraling

Ik denk elke keer ‘oh dat gaat hij toch niet vinden’. Maar hij blijft me verbazen. Kon zelfs kiezen uit wijn en wijnfles

Waarom is het leven toch soms zo kut.

Zonder dalen geen mooie pieken en zonder mooie pieken ook geen rijkversierde kerstboom.

7 likes

Soieso gaat hij naar protesten op blote voeten.

Of dat de Volkskrant 'm uitgebreid een podium geeft
 Echt zo voorspelbaar allemaal

Ik verbaas me er altijd over hoe mijn moeder haar verjaardag als een militaire operatie behandelt. Het ganse huis schoon, meubels aan de kant, eten in overvloed.

1 like

Ik wilde net zeggen dat ik op blote voeten door de wijk aan het wandelen was. Heb geen dreads.

1 like

Ah dat vind ik heel rot voor je. Ik herken het ook wel, zeker met dit weer is het confronterend om alleen thuis te zijn.
In welke omgeving woon je? Ik zou best wel een drankje met je willen doen hoor :slight_smile:

Edit: oh ik zie dat je dat al gezegd hebt. Ik woon in Zuid-Holland, mocht je hier eens zijn mag je me altijd een pb sturen, knuffel!

Ik wil ook een drankje met je doen!! Maar je woont zo ver weg ):

Ik ben zenuwachtig want ik krijg morgen verjaardagskadotjes

2 likes

Je was opzoek naar 5g palen he. I see you!!

1 like

Ik was vroeger altijd zenuwachtig of ik de cadeautjes wel leuk zou vinden omdat ik bang was dat de gevers anders mijn teleurstelling misschien zouden zien, dat vond ik zo rot voor ze


1 like

afbeelding

1 like

:heart::heart::heart:

Ik heb in de gracht gezwommen en me open gehaald dus moet nu misschien een tetanusprik :fearful: