Wat je even kwijt wil #39

Yesss hij vindt het prima. Heb niet eens iets verzonnen, gewoon gevraagd of het ook volgende week kan. Mega chill

5 likes

Heb net de roosters van mij ventilatoren losgehaald en de bladen schoongemaakt :no_mouth: goor…

Naaah zo erg is dat toch ook weer niet? :frowning:

Ik krijg echt een lekker bedrag terug van gwl. Mijn termijnbedrag gaat ook flink omlaag, maar ik twijfel of ik die niet alsnog omhoog ga zetten. Vind dat wel lekker om jaarlijks een bedrag terug te krijgen, voelt toch een beetje als een cadeautje

4 likes

Ik gebeld en mocht tien voor 9 al langs komen. geen wortelkanaalbehandeling, geen tandvleesontsteking, geen gaatjes. maar ik klem onbewust mijn tanden te hard op elkaar. En doordat ik dat doe, wordt die spier in mijn kaak gebruikt en overbelast. Nu klem ik 's nachts de boel al op elkaar, dat weet ik. maar nu schijnbaar onbewust ook overdag.

Als ik er langer last van blijf houden dan moet ik naar kaakfysiotherapie of een bitje. Iemand tips voor wat ik nu kan doen? (Ja niet klemmen. doah)

(Voel me echt een beetje stom dat ik hun tijd heb verspild eigenlijk, andere kant ben ik blij dat ik nu weet dat er niks ernstigs is)

De loodgieter heeft ons kraantje buiten gemaakt. Nu lekker de plantjes water geven zonder het hele huis door de moeten met een gieter.
En hij vond ook dat ik de jacuzzi moest kopen voor in de tuin.
Hallo bol.com ouwe vriend, tijd voor een jacuzzi

5 likes

En soy.peor vraagt zich af wanneer ze weer gewoon mag uitgaan. Want als al deze bullshit mag dan mag ik vast ook wel heel eventjes tegen iemand aanschuren toch.

10 likes

Even over die songfestival film op Netflix he. Dat is toch gewoon een grote grap als je die trailer ziet? Kan me niet voorstellen dat het een serieuze film is. En toch ben ik benieuwd

1 like

Het nieuwste model van Beurer!

Er zijn heel veel modellen maar ik heb uiteindelijk voor deze gekozen vanwege het uiterlijk en omdat ik de prijs nog wel redelijk acceptabel vond (52 bij Bol). Edit: o en omdat de hoes wasbaar is! Vond ik ook wel chill. En hier kan je eventueel nog een eigen hoesje omheen doen.

2 likes

Maar we mogen in ieder geval weer dansen hoorde ik?

1 like

Jaa dat wel met 1 vaste partner haha. Maar ik doe geen bachata lessen meer.

1 like

hoi ik ben instantramen en ik ben al 24 uur wakker omdat ik een 24-uurs tentamen had waar ik pas vannacht genoeg motivatie voor kreeg

20 likes

O haha dat wist ik niet! Wat doe je nu dan? Of ben je even gestopt met de partnerdansen?

Ik ga misschien volgende week of de week erna een keert ballroom + latin dansen.

2 likes

Haha nee, een vieze oude vent :frowning:

1 van de weinige voordelen aan vrouw zijn is dat er nooit van je wordt verwacht dat je helpt zware dingen naar boven te sjouwen met verhuizen. Dan in het ineens NEE JIJ MAG DAT NIET DOEN! JIJ KAN DAT NIET. Ok geen probleem mee. Maar een doekje over het aanrecht halen mag natuurlijk wel want dat kan een vrouw.

7 likes

Bij mij tegenover zijn ze aan het werken en staat een heel gevarieerde playlist te draaien. Ik werd wakker met “onderweg” van Abel en luister nu naar All I want for Christmas is you. Zo een videovergadering dus ben benieuwd waar mijn collega’s dan van kunnen meegenieten :biggrin:.

1 like

Oh top, deze ga ik onthouden!

1 like

Mijn vriend maakte mij vanmorgen wakker omdat hij zo’n pijn had aan zijn zij. Huisartsenpost gebeld, vermoedelijk nierstenen en advies was ibuprofen + paracetamol en dan gewoon ff afwachten. Vond het er zo zielig uitzien, hij lag echt te creperen :sob:

Er reed net een auto voorbij met een volle vuilniszak op het dak. Ik knipperde nog even met m’n ogen maar het was echt. Lol :grimacing:

1 like

Klinkt alsof ze naar de foute top 1500 van Qmusic luisteren.