Wat je even kwijt wil #39

Het nieuwste model van Beurer!

Er zijn heel veel modellen maar ik heb uiteindelijk voor deze gekozen vanwege het uiterlijk en omdat ik de prijs nog wel redelijk acceptabel vond (52 bij Bol). Edit: o en omdat de hoes wasbaar is! Vond ik ook wel chill. En hier kan je eventueel nog een eigen hoesje omheen doen.

2 likes

Maar we mogen in ieder geval weer dansen hoorde ik?

1 like

Jaa dat wel met 1 vaste partner haha. Maar ik doe geen bachata lessen meer.

1 like

hoi ik ben instantramen en ik ben al 24 uur wakker omdat ik een 24-uurs tentamen had waar ik pas vannacht genoeg motivatie voor kreeg

20 likes

O haha dat wist ik niet! Wat doe je nu dan? Of ben je even gestopt met de partnerdansen?

Ik ga misschien volgende week of de week erna een keert ballroom + latin dansen.

2 likes

Haha nee, een vieze oude vent :frowning:

1 van de weinige voordelen aan vrouw zijn is dat er nooit van je wordt verwacht dat je helpt zware dingen naar boven te sjouwen met verhuizen. Dan in het ineens NEE JIJ MAG DAT NIET DOEN! JIJ KAN DAT NIET. Ok geen probleem mee. Maar een doekje over het aanrecht halen mag natuurlijk wel want dat kan een vrouw.

7 likes

Bij mij tegenover zijn ze aan het werken en staat een heel gevarieerde playlist te draaien. Ik werd wakker met “onderweg” van Abel en luister nu naar All I want for Christmas is you. Zo een videovergadering dus ben benieuwd waar mijn collega’s dan van kunnen meegenieten :biggrin:.

1 like

Oh top, deze ga ik onthouden!

1 like

Mijn vriend maakte mij vanmorgen wakker omdat hij zo’n pijn had aan zijn zij. Huisartsenpost gebeld, vermoedelijk nierstenen en advies was ibuprofen + paracetamol en dan gewoon ff afwachten. Vond het er zo zielig uitzien, hij lag echt te creperen :sob:

Er reed net een auto voorbij met een volle vuilniszak op het dak. Ik knipperde nog even met m’n ogen maar het was echt. Lol :grimacing:

1 like

Klinkt alsof ze naar de foute top 1500 van Qmusic luisteren.

Oh dat zou wel kunnen want ik hoor nu in de verte een jingle en gepraat.

Collega: “wat een heerlijk weer hè!”
Ik:
image

53 likes

Ik doe nu vogue. En als er genoeg mensen zijn dan misschien nog wacking. En misschien nog een proefles high heels class.
Maar als de feestjes enzo weer mogen en je met partner enzo mag wisselen dan wil ik aan salsa beginnen.

1 like

Blrghhh is het al weekend? Heb m’n stomste klusjes natuurlijk allemaal uitgesteld de hele week omdat ik er geen zin in had maarja vandaag heb ik er natuurlijk nog minder zin in.

Gisteren rond 7 werd ik gebeld door onbekend nummer was m’n corona uitslag : negatief!!
Maar nu word ik net wakker 3 gemiste oproepen door onbekend??? Uhh hallo? En nu

16 likes

:rofl:

Mijn mood vandaag ook :joy:

Aangezien ik vandaag niets meer ga doen heb ik de docu van Fred van Leer maar opgezet.

1 like