Wat je even kwijt wil #39

@anon44204370 heb je nog iets gehoord van de woning waar je op had gereageerd?
Ik ben vanochtend gebeld dat ik de woning mag komen bezichtigen en ik op nummer 1 sta :eek: :eek: :eek: omg had ik echt niet verwacht

22 likes

Dus ik ben mijn grootste vaste opdrachtgever kwijt en nu heb ik dringend ander werk nodig, anders kan ik kn het slechtste geval mijn telefoonrekening en ziektekostenverzekering geeneens betalen. Alleen is het aanbod hier echt compleet fucked want het enige dat er gevraagd wordt zijn medewerkers voor in de metaalindustrie of accountants
 en op de enige 2 beschikbare vacatures die wel een beetje voldeden heb ik gereageerd maar die negeren mij blijkbaar. Heb nu van ellende maar gereageerd op iets, maar als ik daar uitga van het max aantal beschikbare uren en het minimumloon dan zou dat dus niet echt veel opleveren. Uit huis gaan kan ik dus ook wel vergeten. Ben fucking 30 en ik heb gewoon helemaal niks bereikt in mijn leven. Sterker nog ik word nu al uitgelachen dat ik nog thuis woon en aangezien dat echt niet op korte termijn zal veranderen zal dat vast alleen maar erger worden.

Echt fml :cry:

2 likes

Mijn tentamencijfer stond er eerder dan verwacht op en nu ben ik met trillende handjes aan het werk maar maakt niet uit want ik heb 'm gehaald :sob: :partying_face:

58 likes

Ik heb een top idee. Ik moet verhuizen en mn hele huis ligt toch al overhoop dus nu ga ik vast de ventilator uit de berging halen en met dat ding aan sporten. Hoe chill.

2 likes

Ik lees vaak alleen maar klachten over de webshop Zav.vi maar ik krijg een deel van mijn geld terug omdat ze mij mannenmodel tshirtjes hebben gestuurd een maandje geleden i.p.v. vrouwenmodel en ik heb ze al gedragen dus terugsturen is sowieso geen optie. Netjes netjes. :heart:

Je ventilator uit de berging halen is sowieso een top plan :+1:t3:

Ja dat vind ik eigenlijk ook, hoezo heb ik daar nog niet aan gedacht.

1 like

Hahaha :heart: :heart:

1 like

Ooh dat is echt shitty.
Via uitzendbureau iets zoeken of linkedIn iets plaatsen? Welke sector/omgeving zoek je?

Ik ga op fietsvakantie voor 2 weken, we fietsen ongeveer om de dag 100 km.
Ik heb een elektrische fiets gehuurd en ik fiets met bagage (maar we slapen in huizen dus gewoon 2 fietstassen).
Nu heb ik nog nooit op een elektrische fiets gefietst, en mijn laatste fietsvakantie is ook alweer 8 jaar geleden dus de vraag: moet ik hiervoor een fietsbroek kopen en zo ja kan dat bij de perry sport?

2 seconden Google zegt mij dit https://www.perrysport.nl/sport/fietsen/fietskleding/fietsbroeken/

1 like

Op een elektrische fiets kan dat anders zijn

dankje, weet je toevallig ook of ik het echt nodig heb voor een fietsvakantie?

Daar durf ik geen antwoord op te geven want ik ben veeeeeel te lui om op fietsvakantie te gaan haha. :see_no_evil: :joy:

2 likes

Ik heb al op de pagina’s van uitzendbureaus gekeken. Sta ook bij eentje ingeschreven, maar blijkbaar is het, vooral nu met corona, echt lastig.
Qua sector maakt me eigenlijk vrij weinig uit. Ik heb een spw diploma maar daar heb ik al jaren niks meer mee gedaan. Ben nu freelance tekstschrijver dus zoek eigenlijk iets om dat mee aan te vullen aangezien ik hiermee niet altijd zekerheid heb qua opdrachten. Zeker aangezien mijn vaste opdrachtgever weg is gevallen. Deze maand heb ik bijvoorbeeld nog maar Ă©Ă©n kleine opdracht gehad.

Qua omgeving in de buurt van het smalste stukje Nederland. Ik heb alleen geen eigen auto dus het moet met ov ook te doen zijn en dat is bij een aantal vacatures die ik voorbij zag komen ook lastig omdat het dan midden op een bedrijventerrein is bijvoorbeeld.

Vrijdag werk ik thuis en ga ik op een puppy passen. Misschien heb ik later spijt :rofl:

8 likes

Heb je een foto

1 like

Karel

2 likes

flux

zo heet mijn doggo hihi

2 likes

Echt een Tim. Ja Tim it is.

7 likes