Oke…ik heb nu pas een afspraak gemaakt om mijn winterbanden te wisselen.
Ik kan gewoon niet meer functioneren, nu al niet
Het is hier zo bloedverziekend heet en ik moet nog zoveel doen, ik word er helemaal wanhopig van
Ik zit ook deze week steeds te wachten op dingen die niet komen en waar ik dan de hele tijd achteraan moet bellen en dat is echt niks voor mij, ik doe het wel maar ik merk dat ik alleen maar boos word op iedereen
Maar alles met een spatscherm ertussen.
Ik werk in het onderwijs en heb een vast contract. Lease zou voor twee jaar zijn en bij werkloosheid wordt het boetevrij stopgezet dus daar maak ik me geen zorgen over.
Oh en je andere vraag: ik heb gewoon vaak pech gehad en pech om me heen gezien dus dat is denk ik een kwestie van mijn eigen referentiekader.
Net mijn laatste online tentamen afgerond en ingeleverd, nu zomervakantie!!!
(wel meteen weer meer werken vanaf volgende week, maar hey geen deadline- en tentamenstress)
Ik ga vandaag zwemmen en weet echt niet wat voor eten ik mee moet nemen.
En ik zie er tegenop om de vuilnisbak te legen vanwege de maden dus ik hoop dat een huisgenoot dat wil doen dan maak ik de bak wel schoon haha
De gemeente [Utrecht] gaat nu van een scenario uit dat de anderhalvemetereconomie nog tot 1 juli 2021 van kracht blijft. De stad merkt daar de gevolgen van.
A.u.b niet tot die tijd.
Even water koken en over de maden heen gooien ( als je huisgenoot het niet doet tenminste haha.)
Ja alleen er zitten er ook heel veel in de zak bleghhhhhhhhhhhh
Heel veel fruit!
Ik ben ook echt elke dag aan het zwemmen deze week, dit weer mag voor altijd blijven
Ik wil vanavond even winkelen in een stad 15 km hier vandaan, maar code geel dus hoe onverstandig is dit?
Er belde zostraks iemand twee keer aan en klopte tussendoor op het raam van de woonkamer, maar ik was boven aan het bellen met een client en kon dat niet zomaar onderbreken, dus ik kon niet open doen.
En er ligt geen briefje in de bus, dus het was geen gemist pakketje.
Maar ik kan er nu dus niet tegen dat ik niet weet wie dit was of waarom.
Ik was deeg aan het kneden en er kwam een schijtnummer voorbij in m’n playlist. Wilde niet met m’n deeghanden aan m’n telefoon zitten dus ben met m’n grote teen naar het volgende nummer geswiped. Terwijl m’n telefoon op het aanrecht lag. Echt jammer dat niemand deze ninja skills gezien heeft, vandaar dat ik het maar met jullie deel
Slim komt die grote gok nog ergens voor van pas
Ik ga het vanavond kijken! Ben heel benieuwd!
Het is te warm om naar buiten te gaan voor boodschappen dan maar kroepoek en waterijsjes als verlaat ontbijt.
Ik zit nu preventief paracetamol te slikken, want dit weer is niks voor mij. M’n Finse roots komt naar boven
Ik moet nog twee tentamens terugkrijgen waarvan ik totaal niet in kan schatten of ik er een 3 of een 8 voor heb. En daardoor ben ik dus de hele tijd helemaal onrustig en heb ik ook totaal geen vakantiegevoel, ‘want stel nou dat…’
Ja, het is echt hoofdpijnweer. Heb er ook last van
Ik vond het ook heerlijk vanochtend. Was blij dat ik geen lange zwarte legging aan had