Sterkte! Het helpt mij bij dit soort dingen altijd ommte bedenken dat het maar heel even duurt en de pijn zo weer voorbij is. Dan kan ik daar naartoe leven.
Ik denk dat het aantal muggenbulten dat ik heb nu gelijk is aan mijn leeftijd. Ze weten mij wel te vinden zeg.
Ik woon hier nu 1,5 jaar, prima moment om voor het eerst de ramen eens te wassen.
Mag je in de ikea naar de wc?
Als de zon op de ramen schijnt zou ik het niet doen (sowieso veel te warm voor) maar dan krijg je schijnbaar strepen
Ja
Ik keek vanochtend naar buiten en zag dat mn buurvrouw haar parasol weer buiten had gezet. Dus toen wist ik al hoe laat het was. En ja hoor wat kukelde er net weer in mn tuin. Ik heb er net wat kreten uit gegooid waar menig moeder van een peuter puber trots op zou zijn ( “Dit is de laatste keer hoor!!”)
En ik hoorde dat ze schrok. Volgende keer gaat hij kapot. Heb dr gewaarschuwd.
(Heb hem ook heel mooi terug gegooid eerst deed ik nog voorzichtig maar nu niet meer)
Ik wil een curry gaan maken met kip, sperziebonen en mango en mijn plan was om er rode currypasta in te doen. Maar die was op bij picnic en toen hebben ze er groene pasta bij gedaan. Is dat lekker denken jullie? Ik ging net naar de Aldi voor rode pasta, kon het niet vinden, dus ging het vragen en die vrouw haar reactie was ‘wehhhhh??? Curry… pasta??? ik heb alleen gewone pasta’. Dus nu heb ik alleen die groene liggen en weet dus niet of dat lekker is met kip, mango en boontjes en wil niet mijn eten verpesten
Ja klopt haha, deed ik net eigenwijs met 1 raam wel maar die doe ik binnenkort wel even over. Woonkamer enz wacht ik idd even mee tot de schaduw erop staat.
Jeuk is nu echt mijn middle name ja. Ik ga het zo proberen. Lepeltje lepeltje, here I come.
Ik heb sinds m’n 18e grijze haren en ik voelde me daar heel ongemakkelijk bij, met de jaren wel steeds minder. Maar de laatste weken geef ik echt rake reacties als mensen me erop wijzen dat ik grijze haren heb en vd week zat ik in de spiegel te kijken en ik vond het echt zoo mooi die zilveren plukken in m’n haar!!
Ik ben geslaagd voor mijn opleiding! Nu nog hopen dat ik wat terug hoor van mijn sollicitatie
Ik ging als kind wel eens slapen in kleren want dan hoefde ik me de volgende ochtend niet meer aan te kleden. Mijn moeder vond dat hilarisch maar dat is toch gewoon efficient hee?
Ga echt stuk om mijn moeder. Ze wil een terrasoverkapping, laat ze die plaatsen. Die staat nu al wel even. Ze wou wat deuren in huis vervangen voor stalen glazen deuren. Super mooi, ook gebeurd. Ook mijn moeder een week later: ‘we gaan verhuizen’ Wel een gek idee dat ze straks niet meer wonen waar ik ook gewoond heb haha. Huis moet nog gebouwd worden, dus het duurt nog wel even, maar toch gek haha. En nu heeft ze mijn pax kast geclaimd die daar nog staat. Krijg wel een nieuwe gelukkig als ik groter woon
Het lukt me maar niet om mijn studentenkortingsabo van Spotify te activeren. Je naam en achternaam, school en afgiftedatum moeten zichtbaar zijn, maar die service weigert mijn bewijzen steeds. Wat laten jullie zien??
echt in heel europa is het 30 graden met zon BEHALVE waar ik woon sinds vanmorgen 6u al dikke slagregens met onweer de hele tijd. net nu ik vandaag mijn laatste vrije dag heb en mijn ouders hier op bezoek zijn. stom
Maar dit is toch ook vet gevaarlijk? Stel dat jij in de tuin zit en opeens op jou komt?! Was er vorig jaar niet iemand in het nieuws waarvan de enkel was doorboord door zo’n parasol?
edit: found it https://nos.nl/artikel/2242191-enkel-van-vrouw-gespietst-door-vliegende-parasol-op-strand-new-jersey.html
Bewijs van inschrijving uit Studielink gehaald en dat was gewoon prima. Wat gebruik jij dan?
Ik kan in Studielink nergens een bewijs van inschrijving vinden sinds heel Studielink er anders uitziet. Kun je me helpen?
Edit: Met een beetje creativiteit (geen Photoshop maar hetzelfde idee) is het alsnog gelukt, mijn HEMEL
Ieeks omg. Je hebt gelijk idd stel dat ik daar net loop. Bah bah. Hoop dat ze gewoon een fatsoenlijk standaart koopt.