Wat je even kwijt wil #39

Volgende keer overdrijven als hij in je tuin komt.
‘Auw, gvd me hoofd die vuile kut parasol van je’

Ik hou wel van wat drama

26 likes

Er wordt hier aan het eind van de middag regen verwacht en kan niet wachten tot het wat gaat afkoelen. Kan zo slecht tegen die warmte.

1 like

@Soy.peor “Het is gebeurd” vibes.

7 likes

Welk kookboek raden jullie aan? Een boek waar je regelmatig doorheen bladert en recepten van maakt?

Wij koken in het weekend veel uit Comfort Food van Jamie Oliver, alles wat ik tot nu toe heb gemaakt uit Basics to Brilliance van Donna Hay was perfect, ik vind de boeken van Yvette van Boven heel mooi (en ze lezen alsof je bij haar aan de keukentafel zit, oergezellig), maar ik kook er toch niet heel vaak iets uit, terwijl alles wat ik wel gemaakt heb meteen op de favorietenlijst terecht komt.

4 likes

Lijkt mij wel minder lekker met groene ja, zou zelf denk ik toch nog even langs een andere winkel voor rode als dat een optie is

1 like

Ja heb ik wel tijd voor, maar nul zin in met dit weer. Dus ik gooi die groene er maar doorheen

1 like

Jawel doe wel, heb wel zin een goed verhaal

4 likes

Ja van mijn kookboeken heb ik ook het meeste uit Simpel gekookt @Howth !

Soms kijk ik van die smerige mukbang filmpjes en zie heel vaak van die hele dunne meiden noodles naar binnen werken in record tempo.
Ik ben onder de indruk.
Wou dat ik de skill had om binnen een minuut een megabak noodles weg te werken

1 like

Ik wil nieuwe jurkjes van de H&M en dan wil ik dat ook nu meteen vandaag. Maar ga ik dat echt doen in deze warmte :thinking:

Weinig helaas. :slightly_frowning_face:

Het grote zonder pakjes en zakjes kookboek van Karin Luiten.

1 like

Ik heb gesolliciteerd op mijn droombaan en ik vind het zo vervelend dat het vervolgens in het luchtledige hangt. Ik doe niet aan law of attraction, Ik bid niet, ik kan gewoon niks doen. Jullie mogen wel allemaal voor me bidden en duimen natuurlijk.

10 likes

Misschien ga ik wel sushi bestellen, ik hou niet van de sushi als in vis maar ik zie zoveel lekkere dingen op de site staan.

1 like

Er was zo’n lieve oude mevrouw op mijn werk, ze gaf bijna 4 euro fooi zodat ik ‘na het werken ook lekker een ijsje kon halen’

62 likes

Ik heb een raadsel waar ik echt niet uitkom, iemand een idee?

Stel je hebt twee dozen. Doos 1 kan je zien, daar zit €1.000 in. Doos 2 is dicht, hierin zit €0 of €1.000.000,-. Je hebt de keuze om alleen Doos 2 te openen of Doos 1 EN Doos 2. Voordat je die keuze maakt en Doos 2 opent maakt een “supercomputer” een voorspelling wat je gaat kiezen en stopt op basis van die voorspelling €0 of €1.000.000,- in Doos 2.
Die voorspelling gaat als volgt. Als hij voorspelt dat je voor alle twee de dozen gaat dan stopt hij €0 in Doos 2. Als die voorspelt dat je alleen voor Doos 2 gaat doet hij er €1.000.000,- in.

Welke optie kies je?

1. Open doos 1 en 2
  2. Open doos 2

Ik heb zulke lekkere ijskoffie gehad in Amsterdam. Gewoon alpro soya vanillemelk, een espresso en ijsklontjes

5 likes

Waarom zou je doos een überhaupt openmaken

3 likes

Ja ik snap het raadsel ook niet. Maar je moet wel kiezen dus