Bovendien stopt de computer 10000000000 in doos twee als je alleen die open maakt. Dus bye doos een we don’t know her
Hahaha nooooooo
Wel een eerlijke. Want zelf met ongehuwd erop zou je nog best stiekem in Timboektoe getrouwd kunnen zijn, maar dit nooit hebben laten weten.
Kunnen ze ook niks geven van: Grace is zeker weten niet in België gehuwd (maar wat ze verder uitspookt weten we niet)
Haha heb me even verstopt op het toilet. Send help.
@anon89918470 @MACdonalds
Oh een fruit salade is een goede inderdaad! En nacho chips kan ook prima met dit weer,zo maar even richting de supermarkt.
Dan heb je 71828 leuke outfits in je hoofd maar zit gewoon alles niet zoals je hoopt of het is te warm.Ik haat zomer,ik wil gewoon broeken en truien of een blouse met lange mouwen aan
Heerlijk! werklaptop een shutdown gegeven, in de hoek geflikkerd en hoef hem twee weken niet te openen. Staycation here i come! (wrss over drie dagen bericht dat ik me verveel)
Allemachtig,ik loop nu in de Hema en zo aso sommige mensen echt niet te doen.Een oude vrouw wil het mandje niet vasthouden dus ze heeft hem op de grond gezet en ze SCHOPT hem serieus voor zich uit de winkel door?!?! Hallo wat ís dit.Ik loop zo door een gangpad en vlliegt er ineens zo’n fucking mandje voor me langs,dus ik bijna languit op mijn muil in het gangpand.
En toen kwam een boze medewerker achter haar aan en ging ze een discussie met die jongen aan dat ze niet vertrouwd op het feit dat die dingen ontsmet worden.
Tot zover macaron in de Hema
als het goed is ben ik nu voor dit jaar klaar met uni🥵 waar kan ik m’n diploma kopen
Yess het is weekend en ik heb toch voor elkaar gekregen wat ik graag wilde
Nuuu bier drinken op het terras en bediend worden en niet werken eindelijk!!!
Mijn vriend is een paar uur weg voor een werkafspraak en ik vind het echt chill om even alleen te zijn haha. Dit is de eerste keer dat een van ons weer weg van huis is voor werk.
Heb zelf sangria gemaakt en een pokebowl (met vegan zalm ) besteld en zit nu lekker op het balkon te chillen
Ik heb lekker de hele middag op het strand gelegen en nu heb ik geen zin om nog boodschappen te doen en te gaan koken, dus ik denk dat het Mc Donalds wordt.
Ik heb dat ook altijd!!
Het is weer rustig op werk, iedereen zit buiten denk ik, dus ik heb weeeeer online geshopt. Niet goed voor me, deze rust
Ik heb godzijdank eindelijk de herkansing van mijn scriptie gehaald!! Het lukt nog niet helemaal om blij te zijn omdat ik zoooveel stress had en het vandaag ook echt LANG duurde voor ik mn cijfer kreeg, maar ik ga er in ieder geval een wijntje (of zes) op drinken vanavond
Woohooo heerlijk gevoel, gefeliciteerd! Niet gek dat je het nog niet helemaal voelt na al het stressen. Maar zeker even wat wijntjes nemen en hopelijk komt het snel binnen!!!
Dankjewel
Gefeliciteerd!! Lekker vieren vanavond!!
Het regent.
Ik ben vandaag in dit weer gaan winkelen in Amsterdam, 11k stappen gezet en ik vond het echt prima. Hele andere warmte in Zeeland hahah
Thanks! Vind dit soort pagina’s altijd fijn en relativerend als ik me kut voel. Volg je @feminist ook? Die post ook wel goede dingen!