Wat je even kwijt wil #39

Vanmiddag had ik een luisterboek opstaan en in het verhaal gingen 2 personen dood. Ik werd emotioneel en had echt het gevoel dat ik wilde janken. Vond het een beetje raar.

Blijk ik ongesteld te zijn, echt sinds een half jaar ofzo word ik dat telkens zo gevoelig. Heel irritant.

Ik ben Belgische en voor mijn werk heb ik toegang tot de wettelijke gegevens van mensen. Burgerlijke staat en nationaliteit ā€˜onbepaald’ kom ik vaak tegen. Je bent dus niet alleen :grinning:.

1 like

@FredPaillet wat kijk je dramatisch

20 likes

Ik zat net weg te zweten in de auto, hoor ik dat er ergens file staat vanwege auqaplanning door zware regenval.

Soms verbaas ik me er over hoe groot Nederland dan weer lijkt :joy:

1 like

Ik zit ook echt te wachten maar buienradar verandert steeds. :rage:

1 like

Hier onweer, hagel en wind. Lekker hoor

1 like

Ik ga vanavond even wat drinken op het terras. Maar heb me zo opgedoft. Alsof ik ga trouwen joh.

19 likes

Ik heb door het forum voor het eerst de knorr burritos gemaakt met extra avocado en tomaat en kaas en het is zoooo lekkerrrr

5 likes

Kunnen we die hier niet omdopen tot Knorritos? :heart_eyes:

6 likes

Ja hier ook! Ik geniet :ok_hand:t2:

Hahahaha ja!!! Woordkunstenaar jij hoor :grin: valt me altijd op!

In dit geval kun je er misschien blij om zijn. Hier is net een soort apocalyps overgetrokken, terwijl het volgens buienradar ook net langs ons zou gaan. Een onweersstorm met regen en hagel. Mijn planten zijn allemaal beschadigd en in de straat is een openstaand raam helemaal aan gruzelementen. Had toch wel wat engs.

In welk deel van het land woon je? :hot_face:

Realisatiemoment: heb vandaag 2kg watermeloen in m’n eentje opgegeten…

38 likes

Ik vind het zooo jammer dat het lekkere weer minder wordt vanaf nu, dit zijn toch echt de dagen waar ik voor leef :sparkles: ok lekker dramatisch maar heb wijn achter de kiezen

11 likes

Voel me al minder erg, love fruit gewoon echt :smiling_face_with_three_hearts: kersen zijn ook echt lekker, waren ze niet zuur?

Dit zijn mn schoenen en jurk haha.

Samenvatting

8 likes

Hmmmm je brengt me op ideeƫn

1 like

Ik heb one too many tiktoks met Harry Styles geliked en nu staat mn hele fyp vol met Harry. Nu ben ik verliefd op Harry.

11 likes

het gaat niet goed met m’n hond :(( vanmiddag veel (volume) overgeven, hele tijd struikelen, trillen, naar dierenarts en die kon niets vinden, ging even iets beter

en nu weer aan 't overgeven en hele tijd schokken :((( stay strong bby