Wat je even kwijt wil #39

Ik ben m’n opa geworden. Ik maak op vrije momenten tegenwoordig graag filippine puzzels

8 likes

Ooo nee, heel veel sterkte :slightly_frowning_face: Ik hoop dat je hond zich beter gaat voelen!!!

1 like

Ahh nee, veel sterkte zeg, ik hoop dat je hond beter wordt :anguished: :heart:

1 like

Gvrdm wacht al anderhalf uur op mijn pizza HONGER

Ben aant skypen met vriendinnen en het gaat alleen maar over sporten enzo. Bleh stom laten we t over wat leukers hebben :sweat_smile:
Oke nu gaat t over werk hahah

Haha herkenbaar!

1 like

Helaas geen geruststelling :frowning: begin dit jaar zat ik in een bijstandssituatie en was écht afhankelijk van de volledige toeslag. Vanaf april een baan en moet alles terugbetalen.
Mag wel in 2 jaar dus ik ga vanaf juli ±80 euro per maand terugbetalen. Ik heb gisteren de definitieve aanslag over 2019 gekregen dus gok dat het ook nog ongeveer een jaar duurt voordat ik de definitieve aanslag van 2020 krijg waarop ik hoor of er evt nog iets veranderd, omdat mijn inkomen wellicht toch ietsje lager uitgevallen is oid.

Hahaha we gingen net bij een snackbar een softijsje halen, die eigenaar is van Chinese afkomst. Terwijl m’n vriend bestelt kijk ik rond en zie ik een foto van die eigenaar met Cora van Mora. Dus ik zeg tegen m’n vriend: kijk die foto, wat grappig. Zegt die eigenaar: jaja dat ben ik, met Cola van Mola!

:joy::joy::joy: Hij lachte zelf het hardst, volgens mij zijn standaard grapje, want hij praat prima Nederlands, maar het was zooo grappig. :sweat_smile:

26 likes

Haha heel slecht plan! Dacht vanmiddag dat ik wel ff de badkamer schoon kon maken, nog nooit zo erg gezweet haha. :hot_face:

Een van die vriendinnen op skype luistert ook niet als ik zeg dat r ff niet lekker gaat… tja laat maar hang zo wel op :expressionless::sweat_smile:

Ik heb helaas niet geruststellen. Ik moest een best enorm bedrag terug betalen omdat ik op jaarbasis 1500 bruto meer ging verdienen. Hopelijk valt het mee als je maandag belt. Ik ben er nu bijna vanaf nog 1x 230 euro neertellen en ik spreek ze hopelijk nooit meer. Mijn minimaal te betalen bedrag was wel lager (150€) maar omdat ik er zsm vanaf wou zijn heb ik maar krom gelegen de laatste jaren.

Wow hier is het echt een soort wolkbreuk met continu onweer :sweat_smile: was even leuk maar ben er nu wel klaar mee

Ik zit morgen om 11:45 in de bios en kijk er echt onwijs naar uit.

12 likes

Als je die coup gaat beginnen dan doe ik met alle liefde met je mee! Inderdaad heel verstandig het apart te zetten. Het is heel scheef allemaal :frowning_face:

1 like

Wel met gewijzigde toeslagen gedurende het jaar. Gaat het om zorgtoeslag of huurtoeslag?

Ik las ik ben opa geworden en had even een brainfart hahaha

7 likes

Veel succes op het potje vanavond. Ik at als kind superveel watermeloen en kreeg dan vaak echt diarree aanvallen

1 like

Ik ga zo denk ik lekker buiten een wandeling maken. Ik vind het weer nu pas aangenaam.

1 like

Wow, today I learned.

2 likes

Ik had dit jaar precies hetzelfde en moest bijna 900 euro terugbetalen :frowning: Voelde zo oneerlijk, want ik had m’n huur- en zorgslag de eerste paar maanden van dit jaar wel echt nodig. Heb je trouwens nog recht op een beetje zorgtoeslag? Dan verrekenen ze dat met het bedrag wat je terug moet betalen waardoor je de rest van het jaar geen zorgtoeslag krijgt, scheelde wel wat bij mij!