Ik vind dat zo’n dom systeem hè, als je de eerste maanden niks verdient heb je wel recht op die toeslagen en als je dan een baan vindt met een goed salaris dan zeggen ze yoooo voor heel het jaar terug betalen aub. Reken gewoon vanaf de maanden dat je werk hebt.
Ik zit echt hoopvol te wachten tot het gaat regenen
Kom op lets gooooo
Mijn vader dacht dat de drummer van Pink Floyd (Nick Mason?) dood was (was een hoax in 2018) en hij is zo blij toen ik zei dat dat niet zo was
Ja helemaal mee eens! Het zou zoveel beter zijn als ze op maandbasis kijken ipv op jaarbasis. Geen idee of zoiets haalbaar is maar het zou wel voor veel mensen heel veel geld schelen.
Ello luv!
Hahahha oei het zal er als 95% vocht weet uitkomen
Wie gooit de gif van die vrouw
Is het een beetje gelukt om al wat overzicht te krijgen? Anders mag je me ook een berichtje sturen. Misschien kan ik nog iets verhelderen.
En zoals de rest al zegt toeslagen is niet echt het meest geweldige systeem nee. En zeker niet als je van student naar werkende staat en verhuisd. Ik had precies hetzelfde.
Ah ja dan is idd bellen het makkelijkste want dan kunnen ze met je meekijken. Maar exact kunnen ze het ook niet vertellen omdat ze niet in de toekomst kunnen kijken zeg maar. Heb je de pagina wel gevonden waar staat hoe je het zelf kan berekenen verder? Er wordt gekeken naar je totaal jaarrecht. Het zou goed kunnen dat je wel recht hebt op een bepaald bedrag maar dat je alles of iets teveel alnhehr gehad over de maanden dat je student was. Dat bedrag moet je terug betalen met een minimum van 20 euro per maand. Het is zaak om zelf de aanpassing door te geven. Binnen zes week krijg je een nieuwe beschikking met het nieuwe jaarrecht
En dan een week later de betaal info.
Maar ik zie al dat je in principe zelf bijna alle info al bij elkaar hebt eigenlijk. checken is nooit verkeerd!
Net 12 minuten in de schijtregen gefietst. Maar had het nummer El taxi opgezet en zat half dansend op mijn fiets door de regen te fietsen
Ja zo kijk ik als ik bloot ben
Oh ik dacht dat iedereen inmiddels wel wist dat ik een vieze oude man was en dat het gewoon gedoogd werd
Herkenbaar
Er is hier onweer maar het staat op mute en dan vind ik het gelijk niet leuk meer, waar is het gerommel?
Er komt hier pas rond een onweer en ik ben bijna in staat om ervoor wakker te blijven want VERKOELING
Mijn man gaat normaal ook altijd kijken. Hier ook bliksem zonder donder. Hij laat zich niet voor de gek houden met nep onweer en heeft besloten te gaan slapen.
Toet Toet
Ik lig in een tent en het regent en onweert zooooveeel ik hoop dat ik deze nacht overleef
Ohneee baby what is you doing!!!
Ben net door de regen gefietst en het was zo heerlijk. ( trouwens niet voor de lol hoor haha zo gek ben ik nou ook weer niet)