Ohhh heb zo’n fijn avondje met vriendinnen gehad en toen moest ik terugrijden in een fucking harde storm en dat was voor het eerst voor mij, dus I was a bit scaredddd en ging na een fijn avondje met zo’n gespannen gevoel weg daardoor haha… maar ik ben veilig en wel thuisgekomen. Je zag op een gegeven moment gewoon bijna niks meer door de regen!
gelukkig vanmiddag nog spiksplinternieuwe banden eronder laten zetten, dus dit was meteen een goede test
@Karl_Lagerfeld was jij nou degene die daar down under ging laseren en het spannend vond? Inmiddels gedaan? En?
Ik mag morgen weer (ik doe mijn hele lichaam haha) na een lange tijd ivm Corona en heb weer stiekem wat zenuwen voor de pijn hoor
Ahhh ik sliep net een half uur denk ik en werd weer wakker door de hitte en nu hangt er een donderwolk boven mijn huis en begint ook nogeens keihard te gieten. Iets zachter graag ik moet slapen
Nee eigenlijk dinsdag! Maar ik heb dus last minute een verplichte vergadering gekregen op die dag en weet nog niet of ik mijn manager ga vertellen dat ik eigenlijk al een afspraak had om mijn doos te laten laseren of dat ik dr afspraak ga verplaatsen en in voel sowieso een schimmelinfectie opborrelen
Ik ben weer dronken na 3 weken. Love it
Ik lig in bed na zoooo een fijne avond bbqen met vrienden. Eindelijk mijn bestie weer na 3 maanden gezien. Vriend ligt nu naast mij te snurken en ik ben zo blij en happy dat ik niet kan slapen.
Alle corona weken alleen thuis (waarvan 90% ook zonder mijn vriend) dacht ik oooh prima zo en ik red het wel ff chill slow living. Maar vanavond heeft mij zooo goed gedaan. Realiseerde daardoor dat ik sociaal contact ook echt heb gemist ondanks al het bellen en face timen met vrienden.
El taxi
Ik heb net weer veel te veel gepraat en verteld tegen de taxichauffeur
Gadver wat is het heeeeet op mijn slaapkamer! Zit te twijfelen of ik me naar de bank ga verplaatsen…
Mijn vriend ligt enorm hard te snurken dus heb mijzelf net naar de bank gegooid. Ik zeg: Doen!!! Ventilator aan, lekker koele lucht.
@Panda Ook niet zo gek he, lief zijn voor jezelf
Ahh ik heb zo slecht geslapen en zo’n lange, sociale dag voor de boeg. Wordt een feestje
@Panda take care😘
@Bird misschien krijg je er juist energie van? Zo werkt het bij mij vaak wel haha.
Wij werden om 5:50 wakker gekrijst door de pubervriendjes van onze buurjongen. Dus ik uit het raam met het verzoek of ze alsjeblieft wat stiller kunnen doen, en krijg je nog een grote bek terug ook. Echt, ik was in alle staten. Dochter wakker, man wakker terwijl we alle 3 onze slaap wel kunnen gebruiken.
Moving day
Succes!
Vandaag komen mijn twee beste vriendinnen langs met hun mannen (ja, echte mannen. Ze zijn getrouwd) alvast voor mijn verjaardag. Had gehoopt dat we buiten konden zitten maar dat zit er niet in (hele tuin voor niks opgeruimd). Zometeen beneden even beetje opruimen en schoonmaken. Heb er echt zin in!
Ik moet naar allerlei winkels maar alles is nog dicht. Ik ben echt te vroeg wakker voor een zaterdag.
Grrr ik had een sportlegging apart gelegd om aan te doen vandaag maar zie nu dat het de verkeerde is en geen idee waar alle andere zijn. Deze is veel te groot.