Waar ga je het doen? Zou dit ook graag willen.
Bij naked () in zitterd
Ik heb bijna al m’n shit al op de gang gezet en ik hoop gewoon bijna dat iemand het jat zodat ik er vanaf ben. Maar ja wie wil nou zoveel teringzooi hebben. Ik niet.
Ik ga straks highlights of balage zetten en ik moet vanavond naar een verjaardag waar mensen roken en ik wil liever niet heen, omdat ik niet wil dat mijn mooie dure haar naar rook gaat ruiken
Ik heb 2 oude stoeltjes die gewoon altijd buiten staan naar m’n ouders genomen, ik wilde die ff met een grijze spuitbus fatsoenlijk overspuiten. Zij hebben kranten die ik er dan onder kan leggen zodat ik geen troep krijg. Maar oh neeee m’n vader, die echtniet van klussen houd, wil het verplicht schuren, en in de grondverf zetten etc. Wtf, en m’n moeder zat ondertussen te schreeuwen dat die stoeltjes gewoon weg moesten!! Haha waaat een overdreven gedoe. Nu is m’n vader naar de karwei ofzo om grondverf te halen. Ok. Ik had allang die dingen nu overgespoten kunnen hebben.
Het is zo leuk om te zien dat al mijn buren super fan zijn van mijn kat. Ik hoor de buurman hem dagelijks begroeten en met hem kroelen, nieuwe overburen die bijna op hem afrennen en hem koosnaampjes geven als hij buiten zit. Hier kan ik echt iets te veel van genieten.
Ik kan dat va maandag, zo’n zin in ook
Het weer is echt zo onvoorspelbaar.
Hele week stond er al dat ‘t vandaag ging regenen en onweren en nu … blauwe lucht, zon, windje, warm. Lekker!
Ik erger mij er eigenlijk wel aan dat het zo onvoorspelbaar is
Klinkt echt precies als mijn ouders.
om 13u begint mijn eerste werkdag bij m’n nieuwe baan en ik word toch een beetje zenuwachtig heb sinds 13 maart niet meer gewerkt dus dit is echt het eind van een tijdperk hahaha
Heeft er iemand een tip voor een lekkere limoncello die te koop is bij de meeste slijterijen?
Ik post het even hier in plaats van een van de auto topics omdat het gesprek hier plaatsvond met meerdere forummers. Maar voor iedereen die me de afgelopen dagen adviezen gegeven heeft over het leasen van een auto: thank you! Na een hele slechte service bij een autodealer (ik wist serieus meer over de opties dan de verkoper en hij zei in eerste instantie dat autoverzekering inzittende standaard erbij zat wat dus helemaal niet het geval was @mikselke), heb ik gisteren een eigen autootje gekocht van mijn spaargeld. Super blij mee en mag 'm woensdag ophalen.
Ik ben echt de gelukkigste persoon op aarde als ik naast mij kijk in bed.
Niet alleen geld, maar ook gewoon stress?? Ik kreeg met mijn eerste maandsalaris (was de eerste maanden van dat jaar nog een student met bijbaan en huur- en zorgtoeslag) een brief dat ik dat salaris bijna helemaal aan de belastingdienst kon terugbetalen? Vond het echt stressvol, gelukkig kon het inderdaad in delen. En toen was ik nog “blij” dat ik relatief vroeg in het jaar was afgestudeerd en was gaan werken want anders was de klap nog groter geweest
Gatver ik ben een sieradendoosje kwijt dat heel belangrijk is voor me. Het kan in mijn kamer in Tilburg staan maar ik kom daar eigenlijk volgende week pas weer. Niemand heeft ook een sleutel ofzo… zo kut
Edit: pff ik heb het gevonden haha
Oefenen!!! Het is, als je het kan, echt zo makkelijk en het blijft veel beter zitten
Het is weer zover, ik luister vandaag alleen maar Disney muziek. Wanneer word ik volwassen?
Ik heb vorige week m’n wenkies laten doen met PMU. Ik kom nu in de fase dat alles loslaat en het er niet uit ziet
Ik weeeeeet dat het erbij hoort maar ugh.
Verhuizing gaat voorspoedig! Fase een en twee afgerond. Nu ff pauze en wachten op de start van fase drie, de kutste fase. Maar heb zoveel hulp