Wat je even kwijt wil #39

Pff ik heb een brakke dag vandaag

Aaah doa, loat ffkes weite of 't bevallen is esse doa bus gewea :ok_hand:

1 like

Lekker weekendje kamperen :thumbsup: Goed getimed. Maar de tent heeft het gehouden goddank

5 likes

Weet iemand hoe het met @Kaarsgeur gaat?

Ik zag een hommel voor de deur onregelmatig bewegen. En toen in een houding alsof ze dood was. Dus ik wilde haar redden en ik was al bijna aan het huilen want ik ben emotioneel.
En toen vloog ze gewoon weg :joy:

2 likes

Ik was even bij een oud collega op kraamvisite en omg. Ik wil een baby, wat een lief klein mannetje. Met een heerlijk pruillipje als die gaat gapen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

En een andere man deed zijn mondkapje af om te NIEZEN in de metro, dan heb je het echt niet helemaal lekker begrepen

23 likes

@Tokyo

De supercomputer zou ook een foute voorspelling kunnen maken. Dus stel dat de computer voorspelt dat jij doos 1 en 2 opent, en hij stopt €0 in doos 2, maar jij opent alleen doos 2, dan heb je dus niks. Als je doos 1 ook opent heb je sowieso 1000 euro, als je alleen doos 2 opent heb je kans op een miljoen euro, maar ook kans op 0 euro. Als je uit gaat van een soort Schrödingers doos situatie heb je 50/50 kans om 0 of een miljoen euro te winnen (er zit wel of geen miljoen euro in), maar als je ook rekening moet houden met hoe goed die computer gedrag kan voorspellen kan de verhouding heel anders zijn en heb je misschien maar 10% kans op een miljoen euro (maar dat weet je dus niet).

Eigenlijk is het dus gewoon een klassiek dilemma: kies je voor zekerheid (1000 euro), of neem je risico (kans op een miljoen, maar ook kans (en je weet niet hoeveel) op lege handen)?

1 like

Fiat 500 met panoramadak :heart:

9 likes

Ugh, soms is single zijn op de woningmarkt zo kut. Ik woon nu in een appartement met tuin, twee slaapkamers en een kelder in een superchille wijk vlakbij het centrum. Ik deel het met een huisgenoot en de totale huur is 1300. Te veel voor mij alleen (huisgenoot vertrekt). Nu heb ik net een studio van 35 m2 bezichtigd, ook een fijne locatie, maar geen buitenruimte en meer dan de helft zo klein en dat is dan 900 euro. Dat verschil is zo groot, maar als ik niet met een huisgenoot wil wonen is dat eigenlijk wat ik moet gaan betalen en daar baal ik dan van.

8 likes

Wil je geen andere huisgenoot zoeken? Klinkt aantrekkelijk wel, denk dat je zo iemand hebt gevonden

Ja daar zit ik dus een beetje over te dubben. Ik vind het hier heel fijn, maar ik heb wel behoefte aan een eigen plek. Ik ben nu twee weken alleen dus dan is het heerlijk wonen hier.

:(((( misschien kun je als reserve?

Succes! Hoe ging het?

Kun je de pijp zelf langer maken zodat hij niet op jouw terras uitkomt?

een volledig onbekende heeft me gefeliciteerd met m’n 150 day streak op duolingo en nu ben ik blij

20 likes

Op mijn akka hahahahah

1 like

Woon je toevallig in Breda? Ik zoek woonruimte en dit klinkt ideaal:innocent:

Nee sorry, zit in Rotterdam

1 like

Ugh of anders bestellen via deliveroo en zelf scroppino’s maken (kun je er nog meer maken voor hetzelfde geld wss ook :smirk:)

1 like