Wat je even kwijt wil #39

Ik zou er wel 1 meenemen, voor de zekerheid. Die fietsbroeken zijn gemaakt op een bepaalde (sportieve) houding, die je waarschijnlijk niet op je elektrische fiets hebt. Toen ik m’n fietsbroek aan had tijdens een rit van 80 km op een elektrische fiets, ging dat wel een beetje irriteren op het eind omdat de zoom van die broek op de “verkeerde” plek zat
Maar als je echt op fietsvakantie gaat is de mogelijkheid tot afwisseling wel heel fijn denk ik. Op de terugweg de dag erna, weer 80 km dus, had ik bijvoorbeeld gewoon een dunne korte broek aan maar dan met een wat dikkere boxershort eronder. Uiteindelijk zelfde verhaal: op het eind ben je wel toe aan iets anders en daarom zou ik er wel 1 halen, het zit toch anders.

1 like

Nee hoor, hij heet Jake, @voortaan

1 like

Dankjewel! Heb jij er 1 met padded billen?

Ja! En op m’n racefiets zit dat top want je zit voorover maar op een elektrische fiets meer rechtop (denk ik? Tenzij je een elektrische mountainbike huurt oid) waardoor je op die zoom van de billen komt te zitten. Helemaal als het warm is (ik fietste met 25 graden) merk je dat wel een beetje op het eind
Het scheelt wel dat je om de dag gaat fietsen natuurlijk maar 2 weken is dus wel 7 dagen fietsen en ik zou de mogelijkheid tot afwisselen dan wel fijn vinden. Ik ben soms ook wel extreem in het voorbereiden en de “wat als”-situaties moet ik zeggen, maar ik zou het vervelend vinden als je dan last hebt van je kont en je geen keuze hebt voor iets anders
Ik heb overigens geen ervaring met fietsvakantie, alleen losse tochten maar dus niet meer dan 2 dagen achter elkaar

Bij de Decathlon kan je ook prima fietsbroeken kopen. Weet niet of je per sé naar Perry wil, maar vind zelf Decathlon altijd wel fijn.
Geen ervaring met een elektrische fiets, wel met fietsvakantie en vind het zelf altijd veel fijner fietsen. En ik vind het makkelijk met inpakken. Twee fietsbroeken prop je zo in je fietstas en kan je makkelijk uitspoelen. Dan houd ik mijn gewone kleren voor 's avonds en hoef ik daar ook niet zoveel van mee.

Misschien is Fiverr een aanrader! Hoor er goeie verhalen over

1 like

Je hebt ook fietsondergoed, @Kusjessoldaat. Dat gebruikt mijn moeder altijd voor fietsvakantie. Zij heeft geen elektrische fiets, maar zit wel rechtop op haar fiets, dus misschien qua houding wel vergelijkbaar. Koopt ze bij de ANWB geloof ik.

1 like

Volgens mij een maand of 3

1 like

Kees

3 likes

Is denk ik met een curette. Is eigenlijk een heel scherp klein metaal? rondje waarmee je voorzichtig en volgens mij nog best precies laagjes huid eraf kan schrapen/schaven.

1 like

Ooh top, ook @brum
Normaal ging ik altijd ook op m’n stadsfiets maar dan was de maximale afstand 60 kilometer op een dag.
Decathlon wilde ik eigk heen maar m’n werkdagen in Rdam deze week gingen niet door ivm ziekte en ik heb niet zo’n zin alleen daarvoor te reizen.
Er zit wel ook een anwb winkel in mijn stad, dus ik kan sowieso wel iets vinden. Ik ga vrijdag de stad eens in ervoor :slight_smile:

Ga dadelijk meteen even fatsoenlijk googlen. Heb er nog nooit van gehoord, maar wat ik zo op het eerste zicht net snel even heb gezien klinkt het wel als iets dat mogelijkheden biedt! Thanks!

1 like

Tommie

1 like

Ik kijk Working moms s3e1

en ik ben toch zooo plaatsvervangend boos op die lul van een Nathan

5 likes

Ik heb vandaag voor het eerst een cinnabon gegeten. Ik had wel verwacht dat het lekker zou zijn, maar ZO lekker omg :heart_eyes:

4 likes

Kan iemand mij morgen nadoen? Heb een belangrijk gesprek en heb er geen zin in

3 likes

Eens!

1 like

Als het goed is kan het zo:

Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/25/1ddc04fb-f8ea-435b-9ce2-e41ea72fcca7

Hoeveel bakjes wil je, ik heb ook 7 kaarten

Ik kon echt niet op het woord ventilator komen toen ik met iemand aan de telefoon zat. Ik dacht echt HUH,ik zei ja ehm, dat ding wat je gebruikt als het vet heet is, een lantaarn.
:woozy_face:

17 likes