Wat je even kwijt wil #39

Ha ja dat snap ik! Heb je al een beetje vooruitzicht op wanneer je weer helemaal terug in NL woont/werkt of is dat nog onduidelijk?

Waarom wil je dit laten aanpassen?

Ik ga zo cocktails maken met vriendinnen. Zinnnnn in😍

Oké ja dan begrijp ik het. Hopelijk lukt het!

1 like

@Acculader

Ben je op zoek naar een studio? Ik heb wel een verhuurder voor je die regelmatig studio’s van 23 m4 aanbiedt. Studio’s zijn in Hillegersberg, meeste hebben een klein balkon of tuintje, en is niet duurder dan €600.

2 likes

Verdomme, er is een besmetting bij mijn oma d’r verzorgingshuis. Nu mogen we niet meer langskomen. Net nu er meer mensen mochten lamgskomen

Wat lief dat je meedenkt! Ik ben alleen wel bang dat 23m2 aan de krappe kant gaat zijn voor me

vind dat ik het echt verdien om leuke avontuurlijk dingen mee te maken maar het enige wat doe doe is inderdaad met schoenen aan pizza in bed eten

zo werkt het leven niet :((

3 likes

Lekker concert at home kijken, schaamteloos avondje Blof meezingen :biggrin: :biggrin:

1 like

Vanmiddag gaan picknicken met een vriendin en daarna voor het eerst sinds corona uit eten geweest :heart_eyes:

4 likes

Wat lief om te lezen :heart: Je klinkt ook echt als een lieve kleindochter!

Mijn oma’s en opa waren ook echt fantastische lieve mensen, ik had regelmatig dezelfde gedachtes als jij. Inmiddels zijn ze overleden en dat is heel verdrietig, maar gelukkig heb ik heel veel fijne, warme herinneringen aan ze, en dat is ook heel waardevol. Het komt hoe dan ook weer goed, maak je daar nog maar niet druk om. Of zoals een beroemde forum-opa zei: neem geen voorschot op je verdriet.

17 likes

Zit ik even rustig een patroon over te nemen, begint het opeens vet hard te waaien en te regenen. wat is dit voor een gek weer vandaag? Druppeltjes, zonneschijn, regen, zonneschijn, avond, woei en regen.

1 like

Ah dit klinkt heel lief!

1 like

Roestvrijstalen zeepje! Of de rand van de roestvrijstalen wasbak gebruiken. Je wrijft je vingers er dan overheen

3 likes

Je kraan kan ook rvs zijn

Net twee uur zitten cringen bij die songfestivalfilm, de liedjes waren net zo slecht als in het echt :ok_hand:t2:

11 likes

Een jongen van mijn middelbare school reageert supervaak op mijn instastories met vraagtekens enzo en als ik dan zeg verklaar je nader reageert hij NOOIT. Zo irritant

De hele container zit vol met maden en ik kan echt wel janken, vind normaal niet zo snel iets vies maar maden :sob::sob::sob::sob:

1 like

Gemiste kans haha voor de gierige Hollander haha

Ik zei vandaag dat ik een sletje seutels had en ik moet er nog steeds om lachen

21 likes