Wat je even kwijt wil #39

Gewoon hetzelfde terug doen? Kijken of hij er dan wat van gaat zeggen

Is dat hetzelfde als de sleutels waarmee Sinterklaas ieder huis kan binnen komen om cadeautjes af te leveren maar in dit geval ben je zelf het cadeautje? :upside_down_face:

Omg ik kreeg net een filmpje doorgestuurd (het was een dumpert linkje) van een vrouw die voor de deur van een ziekenhuis (oid) staand bevalt. Wow, staand.
Jongens, gewoon terwijl ze staat… ik wist niet eens dat dat mogelijk was.

Bizar ook dat die bevalling nu dus gewoon op internet staat.

1 like

Why :joy:?

Ik vind Christina Aguilera (Acculader) stom vanwege cultural appropriation, heeft iemand een suggestie voor een ander persoon als profielfoto?

telwin-acculader-alpine-30-boost

7 likes

Ja dat kan natuurlijk ook

3 likes

hahaha fantastisch

Ik krijg wel echt error, ik dacht instantly van wie is deze persoon, but it’s me!

19 likes

Ja

Pffff heb zin in avontuur

15 likes

ja hallo count me in :sob:

1 like

Ik kom binnen na een feesie (dronken maar geen belangrijk detail) en het is zo hoeren heet overal, niet te dpen. Heb alles tegen elkaar open gezet. Sorry vuren maar tante lightbox heeft het warm

6 likes

Ik had zo’n nare droom. Ik weet dat andermans dromen meestal niet boeiend zijn haha maar ik ben er helemaal naar van dus wou het even van me afschrijven.

Trigger warning: seksueel geweld

Ik werd aangebrand door een familielid van mijn vriend en probeerde te schreeuwen maar er kwam geen geluid uit mijn keel (dat laatste heb ik vaker in nare dromen). Toen ik naar mijn vriend ging voor troost zei hij dat ik veel te veel gevoel had en dat hij hier niks mee kon. En dat hij bezig was dus waarom ik hem überhaupt stoorde.

In het echt zou hij echt nooit zo reageren maar ik ben er helemaal naar van nog, het leek zo echt allemaal :pensive:

Wat naar zulke dromen. Heb je opgezocht of het iets betekent? Doe ik vaak bij nare dromen, of dromen die onthoud. Niet dat ik er veel mee doe met de betekenis maar helpt bij het loslaten van die droom.

1 like

Ja ja ik begrijp je. Van die mensen die dit een keer per jaar doen en dit breeduit meten op social media met ‘CAS was weer geweldig!!! Tot volgend naar’.
Live it up people.

1 like

Ik had het laatst over dat ik binnenkort een uitwisseling mag doen met een andere afdeling op mijn werk, maar dat ik twijfelde omdat ik dan geld moest inleveren omdat ik dan niet meer onregelmatig werk.

Krijg net mail dat ik de maanden dat ik wat anders doe het gewoon als tijdelijke toeslag krijg. Vragen loont :ok_hand:

39 likes

Het is gebeurd. Mijn bec bewoonster heeft me geslagen. Recht in mn gezicht

16 likes

Terug geslagen hoop ik.

1 like

Hoezo? :open_mouth:
Hopelijk ben je over de schrik heen