Omg wordt dit het nieuwste deel van de savage Karl saga?
Deel 1: Karl en het mysterie van de verdwenen gele trui
Deel 2: Karl en de wraak van de BEC-bewoonster
Omg wordt dit het nieuwste deel van de savage Karl saga?
Deel 1: Karl en het mysterie van de verdwenen gele trui
Deel 2: Karl en de wraak van de BEC-bewoonster
Ik heb zoveel te doen vandaag maar heb alleen nog maar dutjes in bed gedaan
Ik heb een bestelling bij H&M geplaatst, eigenlijk alleen omdat ik deze jurk wilde hebben.
Goede tip, ik heb het opgezocht en het klopt inderdaad wel, en stelt me ergens ook wel gerust (dat ik nu beter snap waar die rare droom vandaan komt.
“Het kan betekenen dat je een vreselijke gebeurtenis wil verhinderen, maar het lukt je niet. Het is vergelijkbaar met willen weglopen van iemand in een droom, maar plots niet meer kunnen bewegen.”
Ik heb morgen een heel moeilijk tentamen en ben echt bang dat ik hem niet haal, dat zou me zo veel gedoe opleveren en ik maak me er best zorgen om, maar ik zit niet goed genoeg bovenop de stof. En doordat ik daar zoveel stress over heb ben ik best ongezellig en ik ben dan weer bang dat m’n vriend me niet meer leuk vindt op deze manier (dat zal zijn afwijzing in de droom wel symboliseren). Veel stress en zorgen dus. Hopelijk gaat het na morgen beter.
Oh waaauw, heb je een artikelnummer?
Haha ik durfde het al niet te vragen
Oh my god. Mag hopen dat je haar goed terug heb kunnen raken.
Oké ik weet dat dromen oninteressant zijn maar ik droomde dat ik een kat had, en toen ik wakker werd was ‘ie er natuurlijk niet en nu mis ik ‘m en voel ik me alleen.
Hij is echt heel leuk! Kun je hem niet fysiek vinden in een winkel?
Hij is gewoon in de winkel op voorraad ja, maar dan zonder korting
Oooh zo,wat stom van ze.
Hahaha nee helaas dat mag niet, heb dr wel per ongeluk hard terug geduwd op het toilet
Ja we moeten dan een melding maken en dan krijgen we een telefoontje van de arbo. Maar de client merkt daar meestal niks van
Ik vroeg net aan mn vader waarom er een onbekend adres op de rouwadvertentie van mijn beppe stond, maar het blijkt nogal een ding te zijn dat er bij je ingebroken wordt tijdens een uitvaart.
Sommige mensen hebben gewoon echt geen hart.
Ik heb al 2 jaar plak horren en de wind waait er gewoon doorheen!
Ik heb nog nooit in m’n leven een scroppino gehad maar ik MOET er nu gewoon binnenkort één dankzij de vele posts van je erover. Ik zag wat erin zat en dat leek me lekker
Oeehhh ik kan nu ijsblokjes in mn eiwitshake doen en dat is zo’n upgrade! Ijs, aardbeien, vanillepoeder en water
Verschrikkelijk hé. Hier gaat de post naar het uitvaartcentrum
Ik schrok toen mijn telefoon ging trillen groen ik net een hart had hier op het forum
Morgen uitslag van m’n suiker test en zit er de hele tijd mee in m’n hoofd