Begreep ook niet dat het een client was. Maar toch lekker dat je der wel een duw heb kunnen geven.
Bij ons kwam een vriend van mijn vader op het huis passen.
Mijn geheugen is echt zoān zeef. Ik kwam op Netflix The Sinner tegen en dat sprak me wel aan. Dus ik heb het op gezet en zoān man heet detective Ambrose en dat kwam me al zo ontzettend bekend voor. En ik was dus in de veronderstelling dat dit seizoen 1 aflevering 1 is, dus ik vond het al vreemd. Maar dit is dus seizoen 3 en de eerste 2 seizoenen heb ik blijkbaar allang gezien. Kan me daar echt niets van herinneren
Maar wel heel menselijk om toch een soort van wraak te kunnen nemen
Wow heb zooo lekker gesport net buiten, halverwege een klein buitje erbij, echt heerlijk. Ga het echt missen dat mijn sportschool hier 1 juli weer mee stopt, weet ook niet zeker of ik wel weer in een sportschool wil sporten met al die aƫrosolen van hijgende puffende mensen in een afgesloten ruimte.
Ben echt niet vooruit te branden vandaag
Oke ik ga om 12.50 opstaan hoor en dan naar de gamma, de supermarkt en vervolgens weer op de bank chillen pfffff
@Karl_Lagerfeld zegt toch dat dat per ongeluk ging. Ik merk weer echt dat als je in de zorg werkt en je verwekt iets wat je hebt mee gemaakt op een donkere humor manier dat het gelijk het verkeerde keelgat in gaat. Maar begrijp ook dat het werk soms tering zwaar is emotioneel gezien en dat dit de manier is om te verwerken. Karl heeft gewoon een klap gehad en maakt hier een grapje om. Het is niet alsof ze dagelijks omaatjes mishandelt
Ik heb milka chocopasta gehaald (ben geinfluenced door tik tokā¦) ben benieuwd
Hoe kan je aannemen dat het sarcastisch is. Het is geschreven op het internet dus dan geef je er zelf aanvulling aan.
@anon46421473 maar dit is de andere kant van een heftige doelgroep verzorgen. Er staat verder niet wie het is dus die persoon is alsnog beschermd. In de zorg werken is soms gewoon fucking zwaar en vind dat je dat best met andere mag bespreken en je frustraties uiten. Anders word naar je werk gaan ook steeds minder leuk.
Hoe ondankbaar is het trouwens dat je iemands zān reet afveegt en dan als dank een klap krijgt of een reeks beledigingen.
Nogmaals ze heeft nooit gezegd dat ze express hard geduwd heeft, ik denk zelf dat je dat ook vanuit reflex kan doen als iemand je een klap geeft.
Het is een openbaar forum dus mag je er ook opzetten wat je zelf wilt. En dan is het niet aan een paar om te gaan bepalen voor een ander. Karl heeft nooit een naam of iets gezegd wat de identiteit kan verhullen van deze cliƫnt dus doet ze daar ook niks fouts.
Maar als je het echt niet vind kunnen ga je toch lekker naar de mods, vraag gelijk of je ook voortaan mag meebepalen wat wel en niet gepost mag worden.
Mijn telefoon trilt ineens als ik een hartje geef op het forum? Help?
@Clancy jij had dit net ook toch. Miss hebben jullie hetzelfde thema. Vanochtend was er wel een update of iets
Heftig.
Ik wil me verder niet mengen in de discussie en ben het grotendeels met je eens, maar een zorgverlener slaan is geen standaard gevolg wat hoort bij ouder worden. Het kan soms een gevolg zijn van onderliggende aandoeningen zoals dementie, maar je weet helemaal niet of dat aan de orde is in deze situatie. Leeftijd zou geen excuus mogen zijn voor fysiek geweld.
Ik heb net voor het eerst iets verkocht via united wardrobe en dat vind ik dus helemaal leuk!
Oeh laat je ff weten of het lekker is? Ik zag het ook in de winkel al staan maar denk zelf dat het net zoān deceptie is als met die mars pasta -.-
Ik vind hem lekker! Hij is zeg maar niet zo dikkig ofzo haha maar lekker smeerbaar beetje smeerkaas substantie. En de smaak is ook lekker beetje hazelnoot milka .
Huh? Ik mag iemand die mij probeert aan te vallen toch zeker wel terug duwen in haar stoel? Of moeten zorgmedewerkers zich maar laten aanvallen ten alle tijden?
Bij mij ook en ik heb gewoon default als thema!
Dat klinkt idd goed! Ga ik hem binnenkort toch even proberen. Ik vind die Philadelphia Milka ook nog steeds erg lekker.