Wat je even kwijt wil #39

Maar waarom zou je als je in de zorg werkt dit beter niet kunnen ventileren op een forum? Mag een schilder of supermarktmedewerker dat dan wel? Volgens mij werden hier laatst nog uitgebreid anekdotes gedeeld door mensen die bij een klantenservice werken en aso klanten hadden. Zie persoonlijk niet zoveel verschil?

3 likes

Nou, duidelijk is dat die grenzen in ieder geval discutabel zijn. Als je een casus anonimiseert, zorgt dat het niet verder herleidbaar is en deelt in nette taal, waarom zou je het dan niet kunnen delen op een forum? Het lijkt me in die zin helemaal niet verschillend voor verschillende voor beroepen? Snap ook wel dat patiƫnten gevoelsmatig een bepaalde kwetsbaarheid hebben, maar als je het op bovenstaande manier deelt?

3 likes

Wat een gezeik om iemand die wat over dr werk verteld :joy::joy:

21 likes

Edit: mijn ex blijft me lastigvallen, wat kan ik reageren?

Ik heb geen behoefte aan contact en stel het op prijs als je me geen berichten meer stuurt.

En overal blokken. Geef hem vooral zo min mogelijk aandacht zou ik zeggen.

1 like

Ja is ook zo, maar ik ben elke keer toch benieuwd of er nu wel iets uit komt.

Ik zou gewoon niet reageren? Dan is het ook niet bevredigend voor hem denk

1 like

Ik lig de hele middag al op de bank, beetje tussen chillen en een pity party in. Bleh

1 like

Heb zojuist 6 flessen wijn leeg gegooid omdat ze in de weg stonden en ik thuis gewoon niet drink…

2 likes

Ik las eerst leeg gedronken ipv leeg gegooid en vroeg me al af hoe je nog kon typen.

11 likes

Hahaha. Ik kan na 1 glas al niet eens meer typen. 6 flessen was mn dood geweest

1 like

Ik heb vorig jaar gesolliciteerd op iets en ik werd toen afgewezen op een vrij lelijke manier maar ik volg dat project wel op insta en ik word echt een beetje bozig als ik die stories zie :joy: ben echt een misgunner

1 like

Ik moet een verslag afmaken en over twee uur de deur uit maar ik kan me echt niet concentreren. Zit al een uur naar mijn beeldscherm te staren

1 like

ā€œHet lijkt er eerder op datā€¦ā€, wow wow, jij komt het even duiden? Dat jij het er op vindt lijken is toch echt jouw interpretatie. Ik vind het er meer op lijken dat er mensen zijn die het niet kunnen laten ten alle tijden andere mensen tot de orde te roepen.

Als we dan jouw theorie aan houden, dan werk je dus niet 32 of 40 uur als zorgprofessional, maar 24/7. Nou betaal die verzorgenden en verpleegkundigen daar dan ook maar naar.

Hoezo is het zo moeilijk om te bedenken dat iemand super professioneel en consciƫntieus en integer kan zijn op zijn werk, maar af en toe hier even iets niet zo genuanceerds wil posten. Ik vind dat echt zooo raar.

Edit: en wat mij betreft gaat dit al lang niet meer om Karl, maar om een terugkerend fenomeen.

Edit2: ā€œover weinig zelfinzicht beschikkenā€, echt, mijn bloed kookt. Onacceptabel.

14 likes

Dagdroomgoals :supervillain:šŸ¼ā€ā™€

Hahaha @Karl_Lagerfeld kijk wat je teweeg brengt

9 likes

Omdat ik het fenomeen van de ander tot de orde roepen/in twijfel trekken op een volledig diskwalificerende manier, onder de noemer ā€œja maar het is misschien ook echt niet zo handigā€ niet okĆ© vind. Dat kan ook op een andere manier, als het je oprecht daar om gaat.

Ik dacht echt dat @Karl_Lagerfeld ruzie had met iemand in d’r flat / appartementencomplex of waar ze woont toen ik die eerste post las
Vond het super juicy en toen bleek het over ā€˜n bejaarde te gaan :open_mouth:

14 likes

Tijd voor het 72 dagen huwelijk van Kim.

Zes seizoenen in bijna een maand, teveel? I think not.

10 likes

Ik heb voor komende week een Hello Fresh box besteld en vind het zo chill dat ik nu niet hoef na te denken over wat te eten. Heel vaak moet ik na mijn werk nog boodschappen doen (weekboodschappen doen is niet mijn ding), en nu ligt het straks gewoon al thuis. Plus ik had een chille korting!

4 likes