Hahaha young Blush op Facebook.
Heb deze maar meteen verwijderd.
Ja ik twijfelde nog of ik dat wilde vertellen of over mijn afschuwelijke schimmelinfectie
Ik ben gisteren op de trap uitgegleden en inmiddels is de halve bovenkant van m’n voet een grote blauwe plek aan het worden, net als de twee kleinste teentjes. Super fascinerend wel, ben echt benieuwd hoe ernstig het er morgen uitziet.
why not both
Ja het brand allebei in ieder geval
Een huisgenoot was vanochtend aan het leren in de eetzaal, dus ik vroeg fluisterend hoe het ging en voor welk examen het was. Iets daarna kwam ik hem tegen in de gang en was hij met iemand anders aan het praten, dus ik vroeg weer fluisterend (whyyyy?) iets wat ik moest weten.
Toen vroeg hij ‘Hey Hats, heb je last van je keel?’ Dat heb ik dus niet, maar ik wilde steeds niemand storen. In een vlaag van verstandsverbijstering fluisterde ik echter dat dat inderdaad het geval is.
Alleen nu vind ik het zo ongemakkelijk dat ik tegen hem blijf fluisteren als ik hem tegenkom…
Ik heb vrijdag gedronken en heb nog steeds zon vies alcohol zweet gevoel bleh.
Hahah dit vind ik heel schattig
Ik heb net het “It’s not you, it’s me-gesprek” gehad.
Denk echt dat ik kapot ben en dat ik alleen met 1000 katten ga eindigen.
Dat is waar! En ik kan zeker ook gelukkig zijn met katten maar ben de laatste tijd zo negatief omdat mijn liefdesleven niet wilt “lukken”
Ik heb helemaal geen zin om te studeren voor m’n tentamen (3 zaterdagen achter elkaar tentamen, wie bedenkt dat?) dus ik zit maar filmpjes van mezelf te maken dat ik make-up op doe want dat is veel nuttiger natuurlijk
Hey jou hebbik een tijdje niet gezien hier! (Volgens mij) hoe is het met je? Helemaal hersteld van corona? En de band met je ouders?
Einde vragen
Hee klopt! Was nogal chaos allemaal. Ik heb in het ziekenhuis gelegen met een anafylactische reactie, dus dat was wel even heftig en spannend. Mijn longfunctie is nog niet helemaal optimaal, maar al wel weer binnen de perken, dus nu is het vooral langzaam opbouwen.
Verder ben ik druk met (hopelijk!!!) afstuderen en een kamer zoeken in NL om daar in september te beginnen met mijn master.
De band met mijn ouders is nog steeds een beetje meh. Ik heb ze inmiddels wel weer een keer gezien, maar het blijft wel lastig. Ook op mijn ziekenhuisopname reageerden ze een beetje stom. Ik belde ze pas toen ik uit het ziekenhuis was, en daar bedankten ze me voor omdat ik zo hun vakantie niet had ‘verpest’ met extra zorgen. Dus daar is het nog steeds een beetje een weg in vinden en alles verwerken.
Maar ik ben blij dat ik mijn bewegingsvrijheid weer terug heb en dat ik weer een keer in NL ben geweest. Dat scheelt al heel veel voor mijn psyche! Maar al deze dingen zorgden ervoor dat mijn hoofd te vol zat om veel te doen en veel online te zijn. Vandaar. Bedankt voor de vragen!
Waarom?! It’s the truth!
Hahaha it is! Maar om dit nou op Facebook te knallen, zou oudere Blush niet meer doen. Daar heb ik nu het forum voor.
Oke dat is waar
het is echt heeeeeeeeeeerlijk. schijnt dat je op hayu verder kunt kijken tot het seizoen nu!
Ja, echt heel zuur dat uitgerekend dat er dan niet bij zit!