Had ik net ook! Maar gewoon even iemand aanspreken, bij mij was het met een halve minuut opgelost. Ze moeten hem bij mij even legen aan de achterkant.
Omg jaaa. Maar nu in seizoen 6 komt al wel zijn probleem met eten naar voren. Vind het ook wel zielig dat ze telkens hem beetje pesten.
Ik kijk dangerous lies, wat een frustrerende film
Wow, hartje voor jou Hoop dat je nu eindelijk écht op kunt gaan bouwen!
Meh dan weet ik het voor de volgende keer. Was stront chagrijnig in de Laidol, ze hadden ook niks meer wat ik wilde hebben van de coupons in de app, het was teringdruk en ik had een zweetsnor
Ik wil dat ook eens proberen, maar ben altijd bang dat ik dan vast zit aan een duur abonnement waar ik met geen mogelijkheid van af kom
Mag ik even jullie mening
Ik en m’n beste vriend zijn bevriend met een meisje in het buitenland (IJsland). Deze zomer gaan we eindelijk naar haar toe en een roadtrip maken. Nu laat ze even tussen neus en lippen door weten dat haar vriend ook mee komt (schatting: 4 van de 9 dagen).
Wij vinden die kerel echt een eikel (issie objectief gezien ook gewoon) die de hele vibe verpest. En ikzelf zou het echt niet in m’n hoofd halen om m’n vriend uit te nodigen op zo’n ~friendship roadtrip~, en al helemaal niet zonder het überhaupt ff te vragen. Ben ik nou onredelijk of wat?
- Ja, je bent onredelijk.
- Beetje onredelijk
- Niet onredelijk
0 stemmers
Ahh het Mooiste Meisje van de Klas is terug, vind dat zo’n leuk programma altijd
Manman afgelopen dagen 30 graden en wie zit er ineens met een verstopte neus?
Helemaal niet onredelijk, ik vind het onredelijk om zonder overleg voor een ander te bepalen dat zij wel dag en nacht met iemand op vakantie opgescheept willen zitten. Heel raar dat ze dat zo aankondigt.
Oke, ik dacht misschien ben ik gewoon heel weinig verdraagzaam, maar thnx voor de back up. Ik ga het met haar bespreken. Ik snap dat zij hem heel leuk vind enzo hoor, maar je scheept ons nu wel met een kerel op die ik nauwelijks ken zonder te overleggen en waarvan je weet dat we niet goed klikken…
Er staat bij dat het wekelijks opzegbaar is!
Ik ben hotter than my dotter aan het kijken en die vrouw wordt volgespoten met fillers. Ik vind dat echt raar. Dan denk je lekker een nieuw kapsel en nieuwe outfit te krijgen en dat je een keer leuk wordt opgemaakt en ondertussen spuiten ze je gezicht vol fillers. Erg onnodig ook
Ja en waarschijnlijk kan ze het niet zelf betalen om bij te laten werken en is het er over 3 maanden weer uit
Mijn buurman draait een cd vol draaiorgel liedjes. Het is net alsof ik naast een draaiorgel sta, gaat maar door ook.
Ik ben helemaal k.o geslagen dus kan niet reageren als mezelf
I-I-I-Ik ben met die tigers, tiger-tiger-tigers
rtl boulevard onderschrift
Karl_Geslagenfeld
Shit ik bedoelde niet onredelijk. Lijkt me niet fijn wat er nu gebeurt en al helemaal niet zonder overleg