Wat je even kwijt wil #39

En we hangen niet met liars liar liar liars.

6 likes

Echt mijn jam momenteel

3 likes

Ugh ik begin last van een doorkomende verstandskies te krijgen. Maar ik heb en geen tandartsverzekering en ik ben blut.

Dat idee heb ik dus altijd bij ‘Steenrijk, Straatarm’ echt bijna al die vrouwen laten hun haar dan verven of blonderen. Dat ziet er na twee maanden ook niet meer uit omdat ze het niet kunnen betalen.

1 like

Ja, ik wilde het sowieso dit weekend even aankijken en als het morgen niet beter gaat (kan m’n tenen niet helemaal goed bewegen) de huisarts bellen voor raad. Wilde hier ook de huisartsenpost niet mee lastig vallen, echt spoed vind ik het niet.
Maar wel goed om even jouw verhaal te horen, dat bevestigt wel voor me dat ik morgen toch maar wel echt even de huisarts wil bellen.

Ja klopt, maar een tip, niet meteen opzeggen nadat je een box hebt aangevraagd. Dan staat de box nog wel in je account maar wacht je op de dag zelf voor niks. (Heb wel een nieuwe kortingscode gekregen dat dan weer wel.)

1 like

Als de kaakchirurg hem verwijderd valt het binnen je basisverzekering.
Wel je eigen risico

Ach die gaat toch ieder jaar door mijn psych bezoekjes. Maar durf niet zo goed te bellen omdat ik al meerdere openstaande posten heb momenteel.

Posten Bij de tandarts bedoel je?

Nope, andere dingen die ik moet betalen!

Weet iemand hier toevallig of de kleedkamers bij de Primark dicht zijn? Bij voorkeur Almere of Arnhem :grin:

In arnhem kun je niet passen.

1 like

Almere ook dicht

1 like

Waar kijkt iedereen Keeping up with the Kardashians? Want op Netflix staan maar 2 seizoenen en nu wil ik meer :grimacing:

Fijn dat het weer de goede kant op gaat en dat je niet te veel trekt aan de opmerkingen van je ouders. Knap dat je ondanks alles ook nog gewoon aan het afstuderen bent :slight_smile:

1 like

Ik heb de hele dag op comedy central seizoen 11 op modern family zitten kijken en ik ben nu gewoon weer op netflix aan seizoen 1 begonnen :sweat_smile:

6 likes

Maar op zich hoef je voor een voorkomende verstandskies toch niet naar de tandarts. Het doorkomen doet zeer (net als bij een kind dat tandjes krijgt), maar als hij eenmaal door is kan het zijn dat je nergens meer last van hebt en hij gewoon kan blijven zitten.

1 like

Ik merk dat ik dit weekend te veel sociale dingen heb gedaan waardoor ik echt helemaal op ben. Kan opmerkingen van mensen dan ook een stuk minder goed hebben waardoor ik nu echt een beetje teleurgesteld ben in mensen en hun denkbeelden. Waarschijnlijk is dit over een paar dagen weer beter en trek ik het mij minder aan maar toch vind ik het soms schokkend om te horen wat mensen, die ik denk goed te kennen, zeggen

Ik heb nachtdienst en zo geen zin. :weary:

Ik kan wel janken. De zonnebril die ik al een keer ben kwijtgeraakt (en dus opnieuw besteld heb), heb ik dit keer in een winkelkarretje in de supermarkt laten liggen. Zó dom. Er zijn veel ergere dingen, ik weet het, maar op zondagavond lijken dit soort dingen altijd 10 keer erger dan anders. Nu ga ik morgenochtend maar voor de deur liggen van de supermarkt en bidden dat hij is gevonden én naar de servicebalie is gebracht. En anders alle 200 karretjes controleren. :sob: