Prime staat tot en met seizoen 8 en daarna ga ik Hayu proberen. die schijnt alle seizoenen te hebben.
Videoland staan er meer op
Ik ben weer begonnen met the handmaids tale en kijk nu samen met mijn vriend. Heb alweer veel te veel gekeken dit weekend
Heb vandaag voor het eerst in een jaar mijn boodschappen laten thuisbezorgen door de appie, en ik was even vergeten hoe chill dat ook alweer was. Ik vermoed dat ik dit de komende tijd weer even wat vaker ga laten doen haha
Ik geniet weer van een VIVA-topic
Ik verdiep me sinds 17 jaar ongeveer in alles wat met zielen te maken heeft. Heb in die jaren ook een relatie gehad met mijn tweelingziel. Nu ben ik sinds een tijdje bezig met âautomatisch Schriftâ. Het was even oefenen (ook om geen slechte dingen op te pikken). Ik kwam in het begin die trance niet meer uit en zag de hele wereld wazig. Maar kreeg wel allemaal dingen door die ik zelf onmogelijk wist.
Dit doet vrij psychotisch aan maar oke.
Ik zou het echt niet weten. Ik denk dat voor mij langzamerhand ook wel de grens vervaagt als ik dingen lees of zie dat ik denk âdit heeft een psychologische achtergrondâ of âdit is gewoon bizar om een andere redenâ. Alleen al dat er hoogopgeleide mensen zijn die echt in bepaalde onzin m.b.t. 5G geloven en je kind niet laten inenten. Of mensen allemaal plaatjes ophangen en gaan visualiseren en dan BAMN klaar.
Ik heb net voor meer dan ⏠600,- aan kleren besteld. Veel zomerspul: maxidresses, jumpsuits etc. Ik hang een beetje tussen S en M in, maar heb meestal eerder M dan S. Ik heb overal wijs (dacht ik) voor M/38 gekozen. Ook omdat ik echt nul zin had om voor ieder item dingen te gaan meten aan de hand van die maattabellen en ik ga zeker niet alles in een dubbele maat bestellen (en betalen). Nu is alles besteld en betaald en krijg ik het lumineuze idee om even wat jurken en jumpsuits die ik nu veel draag te checken op maat.
Allemaal 36/SâŠ
Willen jullie duimen dat alles wat te groot is, straks nog beschikbaar is in een kleinere maat?
Edit: Ok, net als een maniak mijn spaarrekening geplunderd en de belangrijkste stukken toch nog in een andere maat besteld. Ik werd er te onrustig vanâŠ
Die is niet goed
Dit gaat echt een @#)? Nacht worden, ben in slaap gevallen op de bank rond 20.00 en schrok om 23.00 wakker
Probeer je er niet druk over te maken. Beter kan je denken dat je die extra uren slaap hard nodig had en dat je zo in je bed weer prima in slaap valt en morgen extra uitgerust zal zijn.
Ik heb zoân waanzinnig leuk weekend gehad dat ik nu helemaal met een rozig vakantiegevoel in bed lig
Babyknuffelen, dagje Schiermonnikoog , fietsen met vriendinnen, spontane terrasjes en uit eten bij mijn favoriete pizza tent met mijn date
Ik heb echt sinds dit jaar opeens opgezwollen enkels door de hitte. Is dit de aftakeling die begint?
Echt waar keek ik net naar bij Op1. Zit echt nog zo. Ben fan van Jeroen maar een gast kreeg tot twee keer toe niet de mogelijkheid om wat te zeggen, Fidan noemde Arie Boomsma een NSBâer?? Leek echt wel een front tegen Wilfred Genee allebei. Einde was ook raar. Fidan wilde nog wat zeggen, maar zei doe ik wel na de uitzending en daarna opeens doei en was het afgelopen. Diederik Gommers was top, wat een fijne man is dat!
Ja bizar he?? Ik voel me er gewoon gefrustreerd door. Ook dat zij vonden dat de grappen van Johan over zwarte piet gemaakt kunnen worden. Dan Renee ervan beschuldigen dat hij niet onafhankelijk genoeg was in de VI-uitzending maar zelf precies hetzelfde doen? Zie allemaal mensen op twitter die opeens groot fan van ze zijn iig. Zou me niks verbazen als dit nog een staartje krijgt Mb Arie Boomsma & NSB-gedrag. Vind echt dat je als presentatrice van de publieke omroep dit echt niet kunt zeggen. Wilfred Genee was volgens mij ook not amused (begrijpelijk wat mij betreft)
Ja ik vond t ook echt een vervelend gesprek met Wilfred Genee. En dat einde was idd ook heel apart
OkĂ©, ik kom er nu pas achter dat ik voor mijn werk over een tijdje iets in een theaterzaal ga presenteren (ik heb presentatievrees ). Leidinggevende vroeg of ik in naam gebouw ook wat wilde gaan vertellen, dus ik zei enigszins treuzelend âja hoorâ. Ik Google het nu pas, dikke zaal met podium en allemaal van die stoeltjes de hoogte in omg.
hou echt van dag 3 rode wijn
Het is echt zo raar maar mijn kat gaat dus alleen op mijn bed liggen als ik mijn witte dekbedovertrek erop heb?? Denk omdat haar zwarte haren daar zo lekker op afsteken.
Ik keek een video op YouTube en daarin ging de deurbel, maar ik schrok zo erg omdat ik dacht dat mijn deurbel ging. Lig nu met hartklopping in bed terwijl die bel niet eens hetzelfde klonk als die van mij.