Wat je even kwijt wil #39

Ik kan niet slapen

Same. Dit wordt een zware werkdag.

Gewoon een uur eerder wakker dan m’n wekker. Zit ook nog helemaal in m’n avonddienst ritme. Dus dat word lekker gapen de hele dag.

Ik zou momenteel eigenlijk in een heerlijk adult only hotel zitten en heerlijk tot rust komen. In plaats daarvan ben ik nu gewoon thuis en lijkt t wel of de kinderen van (meerdere) buren luidruchtiger dan ooit zijn. Ook echt vroeg in de ochtend (voor 8 uur). Fml.

Ik weet dat het redelijk normale leefgeluiden zijn, maar het maakt het wel nog lastiger om thuis tot rust te komen en op te laden.

Ik heb vandaag mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan. Ik heb alleen nauwelijks gepaste outfits voor de hitte. Mag je sandalen (salt-water) aan naar kantoor haha? Het is semi formeel daar.

1 like

Ik ben vandaag al 2,5 uur aan het werk. Steeds belachelijk vroeg wakker worden doet veel gekke dingen met een mens.

Ja, dit ga ik maar doen thanks! Jij ook @C3PO

Succes @Koffiekopje!

2 likes

Komt goed! Ik moest hem een paar weken geleden en hij hoefde bij mij niet eens in mijn bil, gewoon in m’n bovenarm :v:

2 likes

Gadver… Dat nieuwe nummer van Danny Vera is topsong bij Radio2 :face_vomiting:

Vind echt dat die gast zulke zeiknummers heeft en dat accent van hem tijdens het zingen. Kotserdekots.

4 likes

Mijn vader vindt die zanger zo verschrikkelijk net zoals Derksen en ik geniet er zo van om dan samen de boel af te zeiken. :smiley:

6 likes

@Koffiekopje & @Desalnietteplus
Succes vandaag!

Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek, ben heel benieuwd of er wat uit gaat komen dit keer…

1 like

Echt vreselijk maar hier in Zeeland is ie nóg leukerbetercooler natuurlijk :nauseated_face::face_vomiting:

Dankjewel! Jij ook :muscle:

@Skadi ahhh succes! Laat even weten hoe het is gegaan!

2 likes

Ohja wat ik dus wilde posten, onze schoonmaakster komt nu voor de derde of vierde keer en het is nog steeds ongemakkelijk. Arm mens.

2 likes

De dag overleven op drie uurtjes slaap. Gelukkig heb ik vandaag geen intensieve taken.

1 like
3 likes

Ik kan niks meer productiefs doen deze weken. Vorige week kwam het door het weer en het is zelfs zo erg dat het warme weer me ziek maakt. Deze week gaan ze boren voor glasvezel in de buurt en is het net alsof er een boor naast me oor is. De hitte en geluiden zorgen voor mega hoofdpijnsessies en het voelt echt alsof ik niet meer normaal kan leven.

Volgens mij blijft dat altijd een beetje ongemakkelijk als iemand anders komt schoonmaken terwijl je zelf thuis bent.

1 like

Heb net een beautyhack ontdekt voor puistjes. Gewoon uitknijpen, ontsmetten en 's avonds voor je gaat slapen nog eens ontsmetten en blijnenplakker erop! (Stukje afknippen, vb. van die van de action heeft ook kleine plakkertjes). Is de volgende dag zooooveel minder aanwezig!

Ja ze neemt ook nog eens dr zoon mee