Wat je even kwijt wil #39

Heb al meer dan een week maar 4 uur per nacht geslapen, dus ben vanochtend schaamteloos 2 uur door mijn wekker heen geslapen. Moest nog vanaf mijn vriend naar huis omdat mijn laptop daar ligt en herinner me nu dat ik mijn router zonder internet heb achtergelaten toen ik zaterdag wegging. Dit gaat in elk opzicht een goede werkdag worden :+1:

1 like

Update:
Ik probeerde haar gisteren te bellen maar kreeg haar niet te pakken dus had toch een berichtje gestuurd dat ik het niet zo cool vond hoe het nu ging

En later belde ze me terug en zei ze wow thanks zo fijn dat we dit gewoon eerlijk kunnen bespreken.

Ze gaf aan dat hoe ze het had gebracht inderdaad gek was en niet handig, en dat ze deze trip echt ziet als iets wat wij als vrienden doen, en dat ze haar vriend uiteindelijk maar 1 of 2 nachtjes mee wil omdat ze ook graag wil dat wij hem leren kennen. En ja ik wil hem ook beter leren kennen, misschien dat hij de eerste keren gewoon een slechte indruk had gemaakt oid dus ik vind dit een mooi compromis :+1:

54 likes

Dat lijkt me nog ongemakkelijker! Zit haar zoon dan gewoon op de bank ofzo?

Nee die helpt mee! Hij heeft een leerachterstand en kan niet goed alleen thuis blijven.

Ah zo! Dat is dan wel een mooie oplossing voor hem om zo niet alleen thuis te zitten

Wow, hoezo kom ik hier nu pas achter. Ik kan echt nooit wat vinden, omdat ik veel te veel foto’s heb.

Wel confronterend hoeveel hits ik krijg als ik op ‘wijn’ zoek.

8 likes

Yesss mijn suiker controle is weer perfect :partying_face:

23 likes

Kan iemand mijn collega’s even vertellen dat ik geen crisis aankan op de maandagochtend voor ik mijn koffie heb gehad? :exploding_head:

Het voelt redelijk ontstoken aan en hij komt niet zo goed door als mijn bovenste kies. Heb toch maar een afspraak gemaakt en het bedrag zit wss onder de 200 euro en kan eventueel in termijnen betaald worden.

Edit: denk dat ik ook meer kwijt ben als ik ermee blijf rondlopen en het nog heftiger gaat ontsteken.

Als de tandarts ‘m kan trekken scheelt het echt veel! Heb ff gekeken en vorig jaar kostte het me €42,89. Kwam nog wel een foto maken bij om te kijken of de tandarts het zelf kon trekken, maar dat was €16. Dat bezoekje kostte toen €59 in totaal, scheelt echt veel tov de kaakchirurg!

Jaaa lekker!!

Misschien kan je het deeg invriezen en dan dag van te voren bakken? Zie dat geloof ik wel vaker met kokosmakronen

2 likes

Ik zou ze testen in water en niet op de THT afgaan.

2 likes

Wow wat een verschil. Ik sta nergens ingeschreven dus heb een in de buurt gebeld. Foto maken kost 70 en trekken tussen de 40 en 70 en wss het controleren van de rest van mijn gebit (ben al even niet geweest).

Als het niet lukt om ze op te maken, kan je de eieren ook invriezen. Wel even klutsen en in een bakje oid.
Of de dooiers alleen, als je die anders weg moet gooien voor de kokosmakronen.
Denk dat je die ook wel in kan vriezen, maar heb ik nooit gedaan dus weet niet zeker of ze lekker blijven.

1 like

Ik waa vergeten dat het maandag was. Gelukkig was ik lui want anders zat ik nog langer te wachten voor de winkels open gaan hahaha.

Vannacht weer mega ruk geslapen en heb uiteraard pas aan het eind van de dag meetings staan. Laat me met ruuuust

Ik ga me vandaag bij een nieuwe sportschool inschrijven, kan ik woensdag weer met frisse tegenzin beginnen want ik ben echt een zwiiiiijjjjjn geworden…

5 likes

Ik heb net mijn oude studiebegeleider gemaild voor een aanbevelingsbrief. Ik heb hem al ruim een jaar niet meer gesproken, dus ik vond het best spannend om te mailen en was al bijna van plan om het ding waar ik die brief voor nodig heb te laten schieten. Best trots dat ik me over mijn eigen onzekerheid/ongemakkelijkheid heen heb gezet om toch een mailtje te sturen.

27 likes

Wat is maandag ook een kutdag. Ik zit echt solo weg te kwijnen achter mijn laptop zonder genoeg werk en gewoon geen contact te hebben met collega’s gezien iedereen dan vrij is om tezorgen voor zijn kind. Leuk weer.

2 likes