Wat je even kwijt wil #39

Elke keer als dat deuntje van universal start op Fox krijs ik keihard de rest erachteraan. Heerlijk vals en hard.

En net mijn nieuwe bril opgehaald. Ik lijk wel dronken door de veranderde sterkte en cilinder

Hartje voor de frisse tegen zin.
Ik weet zelf nog niet wat ik echt wil. Gelijk aanmelden via de app of gewoon thuis even door met de ringfit. :sweat_smile: Vind het irritant dat je alles moet reserveren en doen. Wil gaan wanneer ik zij heb :speak_no_evil:

1 like

This is me everytime
3 likes

Omfg ik heb echt medelijden met die persoon zijn stembanden

Deze mee schreeuwen geeft ook altijd voldoening

En Steamboat Willie natuurlijk, ook al kan ik niet fluiten

2 likes

Hahaha deze wilde ik net ook komen posten

1 like

Same!! Heeerlaaaaaak

Ik ken iemand die heeft het ook op de blokfluit nagedaan. Love it. Staat nog ergens op mijn telefoon

1 like

Laat even weten of dit werkt aub, dan implementeer ik hem ook.

1 like

Woensdag ga ik een nieuwe bril kopen en heb er echt zin in. Met de bril die ik nu heb lijkt het net alsof ik een feestneus opheb. Hopelijk hebben ze iets wat bij me past.

2 likes

Ik heb een extra allergiepil genomen omdat ik nogal last heb van het stof dat overal vandaan kwam en komt tijdens verhuizen. Maar nu ben ik zo slaperigggg ik wil een dutje doen maar heb een belangrijke afspraak. Daarna dutje. Voor m’n belangrijke toets. Wat een dag

1 like

Ik vind dat echt een kutprogramma. Nog erger dan Boer zoekt vrouw.

14 likes

Gatver ik moet dus mijn ingeleverde dossier voor school presenteren maar mijn assessoren hebben heel dat dossier al doorgelezen. Heb echt geen idee hoe ik die presentatie aan kan pakken.

Wat een enerverende werkdag. Vanochtend 3 cliënten geholpen, 1 gebeld. Vanmiddag nog 2 helpen en 2 bellen en dan moet je tot 16.
Ik aufwiederschnitzel mezelf naar huis na die laatste twee.

Oh sorry, nou vooruit, omdat ze facking knap was - dit wist ik niet, sorry nogmaals - zal ik mijn mening bijstellen. Topprogramma. Fijn dat hier al 12 jaar aandacht voor is van ons belastinggeld!!

12 likes

Ohhh jongens willen jullie alsjeblieft duimen dat ik zo word aangenomen voor een heel leuk en interessant bijbaantje :star_struck:

37 likes

Ja!!!

1 like

Ik voel me echt alsof het blue monday is :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Same, ben echt niet vooruit te branden :dizzy_face:

1 like

:partying_face:
Ja
Wat lelijk

3 likes

Ik ben weer op bed gaan liggen. Hopeloos vandaag.

1 like