Ik ben een woordzoeker aan het doen maar hij is zo moeilijk!! Wie wil er meedoen? foto in spoiler
inversie begint bij de 5e letter als je linksonder naar boven gaat.
dan schuin naar rechts voor het hele woord.
Topdag: tweede rij van boven, tiende letter
Invoeren: achtste rij van boven, derde letter
allebei rechts naar beneden
Strijden begint bij de s van streaker en dan rechts diagonaal naar boven.
Waarde begint bij de w naast de k van afdak en dan links diagonaal naar onder.
Eendaags begint boven de m van bosnimf en dan recht naar boven.
True. Ik heb reĂŒnieprogrammaâs altijd leuk gevonden, inderdaad de verhoudingen binnen een klas en zien welke keuzes iemand in zân leven heeft gemaakt en wat de gevolgen daarvan zijn. Het had ook het succesvolste of interessantste meisje van de klas kunnen heten, zelfs dat zou ik beter vinden dan het mooiste meisje. Blijf het ondanks het kromme format en die achterlijke Nick en Simon introsong toch gewoon al 10 jaar leuk vinden om te kijken, dan heb ik maar een onpopulaire mening.
Ik heb een kamer in Groningen!!! Hopelijk zit het vanaf nu allemaal even mee in mijn leven
Hahaha wat een toppers zijn jullie, bedankt!!
Vermanen 4e rij van onder, 5e van rechts schuin links omhoog
Die heb ik al!!
ah wat leuk! Gefeliciteerd
Nu weet ik zeker dat senseo het koffiezet apparaat uit de hell is. Die van mn moeder is stuk (Hoeraaaa) en nu wilt ze voor een bonenmachine gaan ( I am so proud)
Maar ik zit hier nu net rustig te chillen en begint die senseo uit het niks water te spuwen. Heb de stekker eruit getrokken maar het zal me niks verbazen als dat ding me vanacht in mn slaap probeert te vermoorden.
Zo dat is echt verschrikkelijk! Gelijk heel je woongenot naar de knoppen.
Ik ben echt helemaal verrot na de nachtdienst en mag vannacht gewoon weer. Hele dag Modern Family in bed kijken dus.
Wat sneu voor die mensen. 9 meter ook. Huis krijg je bijna niet meer verkocht zo.
Bedrijf komt ook niet tegemoet met begroeiing oid om wat mooier te maken.
Ja en probeer dan je woning nog maar eens te verkopen ook echt treurig, kan toch niet
Zo bizar. Ik zit al maaanden in een procedure bij de gemeente van vergunningen enz. omdat mijn kozijnen van rotheid letterlijk uit elkaar vallen maar omdat ik in een monumentaal pand woon moet dit in ere hersteld worden, anders tast het het straatbeeld aan.
En zoiets mag wel geplaatst worden en het bezwaar van die bewoners wordt gewoon afgewezenâŠ
Ja ik zag dit op Facebook ook voorbij komen, echt bizar dat dit is toegestaan.
Ik moest even inkomen in de horeca weer hoor. Tijdje niet geweest.
Ik vroeg een normale man die toevallig de bedrijfskleuren in zân polo had of ik hem iets mocht vragen toen hij langs liep. Hij deed alsof hij het niet hoorde maar sws dat hij het hoorde.
Vrij gĂȘnant
Dictee: 8e kolom, 4e letter van onder is de D en dan schuin links omhoog
Dweil: onderste rij: de L van Klimgeit is de laatste letter, schuin links omhoog
Erosie: 8e rij, 4e letter van links en dan schuin rechts omhoog.
Voile: 3e rij vanaf onderen, 3e links vanaf rechts