Echt een gruwelijke bak
Ja, ik schaam me echt een beetje omdat het zo dom is maar ik ga het toch maar proberen, nee heb je, ja kun je krijgen toch?
@anon42392789 lief! Inderdaad niet heel gek (ik sta al weken stijf van de spanning door studiestress), wel een beetje dom. En ik baal zo want anders had ik het tentamen waarschijnlijk wel gehaald, de vragen die ik wel heb beantwoord gingen heel goed
Wat een gave auto heb je! Super Nice! En glimt idd mooi zo
@vitaminwater @Marquez (leuke semi-matchende forumnamen trouwens) thanks! Het is al een tijdje een work in progress maar nu echt bijna af, heb zoveel zin om er eindelijk mee te gaan rijden
Dat kan ik me voorstellen! Echt gruwelijk vet. Ga je dan die tour door Nederland maken? Zou wel echt cool zijn. Overal shinen met je auto
Edit: deze bedoel ik! https://www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/ultieme-roadtrip-door-nederland-van-2700-km/ar-BB15Us1T?li=BBoPOOe&ocid=mailsignout#interstitial=1
Tering haha, dat is wel meteen een goeie test ja ik ga er minstens mee op een mini kampeertripje in ieder geval!
Hahahahahahaha
Dan moet het de tweede keer gewoon top gaan.
Is je auto een Amerikaan @Dazed? Echt heel tof.
Ik ben klaar met de tweede dag van het NK Nakijken.
Morgen de finale.
Ieuwieuw Schipluiden
Zalando is kut met zoektermen, werkt nooit. In de categorie schoenen - muiltjes vind je er nog wanneer je bij hakvorm blokhak selecteert.
Ik liep vanavond half bezweet langs iemand. Vraagt ze hoe warm het is. Dus ik zeg ‘17 graden’. Zegt ze ‘Koud hè?’
‘Ik vind het nog best warm.’
Dus ik: ‘Daaag mevrouw.’
Was echt na dit gesprek van 10 seconden ook helemaal uitgeput, omdat ik niet wist of ze een grap maakte of niet
Wat een hartverscheurende aflevering van het mooiste meisje van de klas.
Ik heb sinds vandaag een dvd speler en ik ben helemaal in mijn nopjes ermee.
Heb al Sing gekeken vanmiddag.
Morgen de rest van de leuke films die ik heb
Kotsen die reclames van corendon en klm, net doen alsof ze het beste voor hebben met iedereen maar gewoon grof geld willen binnenharken
Knuffel voor jou. Probeer het maar positief te bekijken: feit dat je dit nu zo kunt zien, betekent dat je al zo ver bent!
niet gek he dat je dit dan even voelt. Wat fijn dat het iig meestal goed gaat. Knuffel
Ik weet niet precies welke groente maar meeste kun je in stukjes invriezen.