Wat je even kwijt wil #39

Gefeliciteerd!

1 like

Kan je bij Basic Fit nu echt maar 1x in de vier dagen sporten of doe ik wat verkeerd? Ik heb nu 1 dag ingepland, maar kan verder niets nieuws plannen.

Dank je!:grin::grin:

Vanmorgen een vermoeiend lang gesprek gehad met client en tolk en vanmiddag een zitting.

:sleeping::sleeping::sleeping:

Vanavond om 21u nog trainen

2 likes

Ja basic fit heeft dit nogal gaar gecommuniceerd via de mail door te zeggen dat je 4 dagen van tevoren kunt inplannen, maar het is dus uiterlijk 4 dagen van tevoren (Dus ook korter dan dat, voor dezelfde dag bijvoorbeeld) en je kunt een nieuwe reservering plannen als je geplande reservering voorbij is. Dus stel het is nu maandag, kun je inplannen voor dinsdag 13.00-15:00 en na dinsdag 15:00 kun je weer opnieuw reserveren.

Er is een eindexamenfeestje in de school naast mijn huis in de vorm van een soort drive-through. Ik zou er ook zo graag doorheen rijden zal ik het doen of zal ik het laten bibbidi bobbidi boo

10 likes

Mogen stief- en halfbroertjes (en zusjes) eigenlijk ook komen bezoeken of moet het echt volle biologische familie zijn? En zou een (aangetrouwde) partner van je broer wel mee mogen of dat ook niet?

Ja, is gewoon dat ik de stress er ff niet bij kan hebben door andere omstandigheden.
En ik al een hele planning heb met vloerenlegger, verhuizers en andere mensen

1 like

Gadver er komt zo iemand voor het internet en ik heb er zo geen zin in. Heb pijn aan mijn rug en ben moe dus wilde zo douchen en lekker op de bank liggen maar dat zit er voorlopig niet in. Vorige week ook 1,5 uur bezig geweest en toen lukte het niet

Soms heb ik het gevoel dat de helft van onze stad hier zit :joy:

Pluk!

1 like

Ik ben vandaag de hele dag met m’n auto bezig geweest, hele interieur is nu superschoon, hij is gewassen en voor het grootste gedeelte gepoetst en in de was gezet. Nog niet helemaal klaar maar dat komt volgende week wel (hij staat tot hij klaar is bij m’n ouders in de tuin). Ben helemaal kapot nu, wat een werk. Maar wel super satisfying om het resultaat te zien!

Hij was eerst een beetje sneu dof, nu kun je gewoon de wolken zien in de reflectie 😊

59 likes

Heb vandaag geshopt, (heb daar echt een hekel aan) maar oké, gewoon even 280 euro uitgegeven. Voel me echt schuldig haha

20 likes

Mag je best eens van genieten!

8 likes

Aaaaaah oke. Ik dacht dus inderdaad uiterlijk 4 dagen van tevoren. Vond het al zo zonde van mijn abo anders haha.

Echt een gruwelijke bak :heart_eyes:

2 likes

Ja, ik schaam me echt een beetje omdat het zo dom is maar ik ga het toch maar proberen, nee heb je, ja kun je krijgen toch?

@anon42392789 lief! Inderdaad niet heel gek (ik sta al weken stijf van de spanning door studiestress), wel een beetje dom. En ik baal zo want anders had ik het tentamen waarschijnlijk wel gehaald, de vragen die ik wel heb beantwoord gingen heel goed :cry:

Wat een gave auto heb je! Super Nice! En glimt idd mooi zo :smile:

1 like

@vitaminwater @Marquez (leuke semi-matchende forumnamen trouwens) thanks! Het is al een tijdje een work in progress maar nu echt bijna af, heb zoveel zin om er eindelijk mee te gaan rijden :blush:

6 likes

Dat kan ik me voorstellen! Echt gruwelijk vet. Ga je dan die tour door Nederland maken? Zou wel echt cool zijn. Overal shinen met je auto :heart_eyes:

Edit: deze bedoel ik! https://www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/ultieme-roadtrip-door-nederland-van-2700-km/ar-BB15Us1T?li=BBoPOOe&ocid=mailsignout#interstitial=1

1 like