Wat je even kwijt wil #39

Ik teken voor deze wereld.

4 likes

Ik heb nieuwe, skeer goedkope, stoelen gekocht en ik wil eigenlijk niet zeggen welke hier want sowieso dat een van jullie ze ook heeft en dan gaat zeggen dat ze kut zitten. Dan zou ik echt so sad zijn.

1 like

Wat is precies wel logisch? Mijn beide katten zijn katers. Alleen maar katers gehad overigens om diezelfde reden. :slight_smile:

Ooh haha, ja dat is ook zeker logisch! Vind het gewoon jammer en sneu dat mijn jongste Maine Coon zulk aandacht niet gewend is.

oké maar nu wil ik ze al helemaal zien

3 likes

Ik moet opeens weer denken aan dat gehamster van wc papier in maart hahaha dat was echt zooo raar. Ik had toen ook al door natuurlijk dat het raar was, maar nu ik zo terug denk denk ik al helemaal wtf? WC PAPIER ook echt? waarom? Dit wordt echt zo’n verhaal dat onze kinderen later vol ongeloof gaan aanhoren.

52 likes

ik ben echt benieuwd wat iedereen die blikvoer is gaan hamsteren daarmee is gaan doen

16 likes

Broodje kroket in the making als snack :white_check_mark:

Hoera voor thuiswerken!

13 likes

6 likes

Ik ben zo klaar met thuiswerken. Ook vind ik mijn werk helemaal niet meer leuk en is het nog lastiger om iets te doen.
Ik ben wel aan het kijken voor iets anders, maar dat is er ook weinig.

Wat een mooie toekomst gaan we tegenmoet :pray:t3:

1 like

Haha nee gelukkig camera en microfoon uit

1 like

Ik beloof plechtig de geleende gymshark shirts terug te geven.

2 likes

Voor de mensen die me succes hebben gewenst een tijdje terug. Ik heb de toelatingstest helaas niet gehaald! :pensive:

1 like

Gatverdamme mijn pre-workout is echt heel smerig en ik moet zo in de regen sporten. En dat nadat ik de hele middag heb gewacht op een monteur die echt een half uur deed over even filters uit zijn auto pakken. Ik heb ook echt veel te weinig geslapen.

Nu wil ik vanavond pizza eten om deze dag nog een beetje te redden.

2 likes

Bij ons in de jumbo verkopen ze pannenkoeken plantjes met daaraan een mini bakje met een mini stekje van die plant. Te schattig.

3 likes

Ja anders stuur ik het Nederlandse leger op je af

2 likes

Oh ik houd van mijn stad. Net een dorp. Gisteravond op de fiets spontaan mijn beste vriendin tegengekomen die een drankje ging doen, eergister een andere vriendin met haar vriend op het terras, waar ik nog even kon aansluiten.

8 likes

Ik heb een nieuwe telefoon :raised_hands:t3: of nouja nieuw, het is de oude Iphone van m’n zusje, maar voor mij is ie nieuw lol. Maar ik ben android gewend dus vooralsnog is het wel even wennen :see_no_evil:

2 likes

haha twee vrienden van mij hebben dit dus gedaan en hebben nu in de kelder allemaal blikvoer :joy:

3 likes