Ik heb altijd geleerd dat het oui en ja is, dus wieja, maar nu lees ik overal dat het misschien niet waar is. Dus sorry, ik heb geen idee. Ik zeg wieja, als ik het ooit al zeg (wiedja in Engels, er is nog discussie over de uitspraak).
Refinery 29?
Ik heb Italiaans besteld (niets hards) en ik heb zin in wijn maar dat kan niet omdat mijn verstandskies is getrokken. Mehhhh
@ParisDarling ja Refinery 29 money diaries, maar last time I checked lagen die stil i.v.m. corona. Ze vonden het ietwat ongepast worden daar nu over te schrijven. Maar als je een tijd niet hebt gekeken staat er genoeg op uiteraard!
Het is vooral de Safari jaren 90 look geworden vind ik qua mode voor de zomer. Niet echt mijn ding
Als je al dacht ik erg was met mn grammatica. Ik heb nou iemand gevonden die hond ⊠komt tie ga even zitten⊠met dt typt.
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Gisteren met bloed doneren heb ik een blauwe plek gekregen die zo groot is als een paasei (was ook opgezet) en ik voel me nu extra stoer haha.
Waarom wordt ze ontslagen? Functioneert ze niet of geen contractverlenging oid?
Ik ben normaal nooit emotioneel als ik mijn maandstonden heb, maar voor het eerst ben ik ineens echt een vaatdoek en voelt het alsof ik continu bijna moet huilen :â). Wat vreselijk is dit haha, ik wil iemand om tegenaan te kruipen.
Mijn vriend petste best hard op mijn billen toen we seks hadden. En ze zijn nu zo aan het nagloeien. Heb hem laatst verteld dat ik dat allemaal leuk en lekker vind en hij gaat daar zo goed mee om. Als in, ik vond het best spannend allemaal en hij zat alleen maar van gaan we dat toch gewoon doen?
Eindelijk zwart op wit dat ik mijn stage heb gehaald en dit jaar een 8,5 gemiddeld heb gehaald.
Volgend studiejaar nog wat kleine dingen doen en dan ben ik klaar.
Ik kan niet slapen, zo irritant. Nu ben ik maar weer 24 aan het kijken.
Is âmijn haar is één grote tyfusbende en er valt niks van te maken vandaagâ een legitieme reden om je ziek te melden?
Persoonlijk vind ik van wel.
droogshampoo helpt trouwens bij mij nog wel eens om een nonchalante staart te maken
Mag ik dan thuis blijven omdat ik geen zin heb om door die zeikregen te moeten?
Oh god ja de werklui zijn gearriveerd boven en het is echt heel gehorig
Ik heb sinds deze week even niet veel te doen op werk en ik geniet er even van. Al ben ik bang dat ik dadelijk âbetraptâ wordâŠ
Sowieso zijn mijn werkzaamheden een beetje fuzzy geworden de laatste tijd. Ik heb eind februari een aantal taken opgeëist en toen viel mijn leidinggevende weg. Ik was dus een beetje stuurloos. Nu heb ik sinds kort een nieuwe leidinggevende en die eist dat ik weer mijn oude taken oppak. Prima, al had ik die overgedragen aan een collega die deze taken alsnog blijft uitvoeren. Dus nu doe ik een beetje niks.
Maar even van genieten want ik weet dat het op elk moment weer druk kan wordenâŠ
Wenkbrauwen is een vicieuze cirkel van emoties. Het begint met âik moet echt mijn wenkbrauwen weer doenâ > âneeee ik eindig met een monobrowâ > âzal ik dit haartje ook nog weghalen?â > âziet er mooi uit zoâ > âaaaaargh ik heb straks geen wenkbrauw meer overâ
En dan gaat het riedeltje weer helemaal opnieuw