Wat je even kwijt wil #39

Wat lief dat je hier nog op reageert! Ja, denk dat ik komende nachten maar weer de hogere dosis aanhoud. Gelukkig heb ik in de ochtend afspraken de komende dagen dus ook al word ik naar wakker, ik moet wel m’n bed uit en kan niet blijven piekeren. Hopelijk maakt dat het wat makkelijker.

1 like

Ik hoop met je mee! Succes met de dagen en nachten de komende tijd

1 like

Ik heb toen niet meegekregen wat voor toelatingstoets, maar wat balen joh!

Willen alle hormonale zwangere vrouwen mij vandaag even niet meer lastig vallen op het werk.

Mijn god zeg, wat een dag.

2 likes

Pffff ik ben al een tijdje heel ongelukkig in mijn huidige woning en had al bedacht langzaam iets nieuws te willen zoeken, maar wou nog even rustig hier de zomer doorbrengen en dan verder kijken. Krijg ik net een mail dat ze vanaf nu tot half oktober het gebouw aan de overkant van de straat gaan verbouwen waardoor er elke werkdag van 07:00 tot 16:00 geluidsoverlast zal zijn, en daarnaast ook nog regelmatig stankoverlast. Wordt een prettige zomer op deze manier :cry:

1 like

Morgen meesterdag bij mijn dochter in de klas. Toch altijd leuk om een cadeautje te geven (ook een groter pakketje van de hele klas)
Nu heb ik bij de hema twee kale agenda’s gekocht die mijn dochter stoer heeft versierd.
Vond het wel een tof idee!

6 likes

Wooh ik mag eindelijk een keer op gesprek komen bij een bedrijf waar ik bij gesolliciteerd heb. Dus uhm mochten jullie aankomende vrijdag even niks te doen hebben: duimen mag​:crossed_fingers::crossed_fingers:

56 likes

Ahhw vriendin heeft vandaag dr kat opgehaald ( bij andere mensen niet die oplichters haah) omg ze is zo klein en fluffy. Lof it.

22 likes

Ik walg echt van mezelf. Ik moest net iets omschrijven voor werk zodat het goed scoort op Google en ik heb in 1 tekst selfcare én huidhonger gebruikt :nauseated_face: Sorry @Eddie

14 likes

Wat is de naam van de kat?

Vroeg je dit aan mij?
Sushi haha

2 likes

Ik blijf mondkapjes kut vinden. Ik wil gewoon een KitKat kunnen eten in de trein als ik lang onderweg ben. :sob:

3 likes

Ja!

1 like

Ik ga stuk, mijn vriend heeft door mij echt op een geniale manier zijn tentamen gehaald. Webcam en geluid moesten aan en ik zat op de grond tussen zijn benen in en kneep de antwoorden door in zijn been. 1x voor A, 2x voor B etc :joy::joy::joy: Nou ik was na 30 van de 90 min klaar en hij heeft m gehaald

89 likes

Je mag het weten als ik ze heb en lekker vind zitten.

Ik heb ook whisky glazen besteld zodat ik m’n bb dg uit een fancy glas kan drinken

2 likes

Dat kon ik gewoon meekijken, mn ogen kwamen net boven het bureau uit

14 likes

I feel you girl…het is ZO kut om geen rustige plek te hebben waar je even tot jezelf kan komen door dat verdomde kut takke lawaai :worried: :weary: :weary: heb je een andere plek waar je af en toe even heen zou kunnen gaan voor wat rust in de week? je ouders of vrienden/partner?

Huh ik snap dit niet haha. Dan steekt je hoofd toch boven het bureau uit, dat zie je toch op de webcam

Het mag gewoon hoor, je mag ook even wat drinken.

1 like

Ja zo rot :pleading_face: heb jij daar ook last van op het moment?

Ja ik kan gelukkig altijd bij mijn vriend chillen die op 5 minuten fietsen woont! Maar het is toch jammer dat je eigen plekje (waar ik me al niet heel lekker voelde de laatste tijd) ook nog eens “verpest” wordt zo, bluhhh. Dat wordt ook lekker veel in het park liggen deze zomer dus :sun_with_face: