Wat je even kwijt wil #39

Jaa lekker in 't zonnetje gaan liggen! en fijn dat je vriend dichtbij woont.

Mijn flat zijn ze sinds maart aan het verbouwen, nog tot december dit jaar, het is zo oorverdovend hard ik kan gewoon mensen aan de telefoon niet eens verstaan… ik werkte vanwege m’n beroep al op locatie maar al m’n buren werden gedwongen naar kantoor te reizen ivm de herrie, en het mag gewoon je kunt er niets tegen doen (hebben we allemaal al uitgezocht :stuck_out_tongue: ).

1 like

Hahaha

Mijn vriend had voor z’n tentamen een kartonnetje aan de achterkant van z’n laptopscherm geplakt, toen hij met z’n laptop een rondje door de kamer moest lopen om te laten zien dat er nergens iets hing of lag bleef dat ding natuurlijk netjes steeds achter de webcam. Best wel slim haha

Bij ons hadden ze de tentamens gewoon open-boek maar wel veel moeilijker gemaakt, dus je kon “spieken” wat je wil maar daarmee ging je het toch niet halen :frown:

5 likes

Ohhh god wat lullig… ja ik was al bijna in staat om te mailen of er geen vergoeding tegenover staat ofzo maar obviously mag dit allemaal gewoon. Dat wordt echt een helse zomer, lekker met 35 graden de ramen dicht moeten houden omdat anders de geur van verbrande chemicaliën je huis binnen drijven. Heeeeerlijk :cry:

M’n vriend woont trouwens aan een groot studentencomplex dus daar is ook altijd lawaai, maar dat vind ik dan wel weer gezellig klinken altijd haha. En die beginnen niet om 7 uur ‘s ochtends.

1 like

Ik wil morgen met de auto naar Rotterdam Alexandrium maar ik schijt hem echt voor parkeergarages. Weet iemand welke garage een beetje oké is om te parkeren?

Hoe kun je iemand z’n stories op insta dempen zonder diegene te verwijderen of te blokkeren?

Onder volgend staat dit en dan uitschakelen en stories aanvinken

Oh wow ja dit werkt ook

1 like

Ik had een pasta schotel gemaakt, maar ik had echt teveel pasta in verhouding met saus, dus het viel super tegen

Jeetje wel lekker klant vriendelijk dan ook :sweat_smile: ook een slimme truc om mensen juist die bezorgings kosten te laten betalen omdat ze er niet altijd zijn :sweat_smile::speak_no_evil:

1 like

Hee wat goed! Thanks! Ik ga eens kijken

Nee we hebben het van tevoren 5x getest haha, webcam vanaf zijn borsthoogte ongeveer en ik zat gewoon daaronder

Ja dit wisten we ook, dan kon ik gewoon geluidloos onder het bureau schuiven, ook getest :joy::joy::joy:

6 likes

Je kan parkeren bij P+R Alexander. Is geen garage maar een parkeerterrein. Is dan nog 5 minuutjes lopen naar het Alexandrium.

Ik ook! Hoop dat jullie hem gewoon kunnen ophalen, en anders moeten ze maar gewoon ff aangeven wanneer het wel kan :joy:

1 like

Ah dat ziet er goed uit! Top, bedankt :relaxed:

& @Luzarl Thanks!

Ik zat net in de keiharde regen op de fiets en er kwam gewoon sop uit mijn broek. Misschien iets te veel wasmiddel

21 likes

Pff ik ben pas om 8 uur thuis en dan moet ik nog eten :weary: ben zo gaaaar

Mijn trein moest net heel traag rijden omdat er iemand bij het spoor liep. Ik zag haar staan, ze was helemaal aan het trillen en ze schudde nee, de politieagent hield haar vast om haar gerust te stellen. Ik vond het zo naar om te zien, ik voelde gewoon haar wanhoop. Kan eigenlijk wel huilen gewoon. Hoop dat ze goede hulp krijgt en toch weer vertrouwen gaat krijgen in een leven

12 likes

Nee. Het is een schande ! Dat is wat het is.

2 likes