Wat je even kwijt wil #39

Ze heeft oa een zwaar gekneusde knie en van een hand zitten de vingers aan elkaar getaped. Dus ze kan nu bijna niks meer zelf. Mijn broer heeft gelukkig vakantie dus die heeft besloten bij oma te logeren de komende weken zodat ze thuis kan herstellen. Ze was zo verdrietig bij het idee weer thuis weg te moeten dus heel fijn dat het nu zo kan.

Edit: en kut van je vinger! Dat soort sneetjes doen altijd zo veel pijn.

2 likes

Ach, ze worden zo kwetsbaar op latere leeftijd hè? Ik vind dat bij mijn eigen oma ook zo sneu. Maar gelukkig kunnen jullie het zo oplossen, dat is heel fijn! Je oma mag blij zijn met zulke lieve kleinkinderen die voor haar willen zorgen/komen helpen.

1 like

Ben gister begonnen met het kijken van Selling Sunsets, waarom heb ik dat nooit eerder gekeken? Wel jaloers op alle outifts en hoe kan iedereen hele tijd zo on point good looking zijn

6 likes

Ik dacht net ik ga eens ff lekker crackers met hagelslag eten als lunch (dat eet ik echt bijna nooit) boter al op de crackers, trek ik de kast open, is de hagelslag op :scream: wat een teleurstelling. Nu heb ik er pindakaas op, maar dat is helemaal niet lekker eigenlijk

1 like

Omg ik heb m’n master gehaald want ik heb een 9 voor m’n stage gehaald say whaaaaat
:partying_face:
en nu lekker juf spelen een paar jaar

109 likes

Wat goed, gefeliciteerd!!

1 like

Ik vind discussies met mijn huisgenoot soms zo lastig. Ik weet dat ik koppig kan zijn, maar hij is vaak van beiden hebben gelijk op hun eigen manier of ik snap je punt, maar…
Op zich niet erg natuurlijk, maar net noemde hij de naam Jordan Peterson en dat hij hele interessante interviews van hem had geluisterd. De naam gaf een vage herkenning, dus ik googlen en inderdaad, iemand die niet per se hele gangbare standpunten heeft op het gebied van feminisme. Dus ik kwam er nog even op terug en enige dat ik dan krijg ja dat wordt verkeerd geïnterpreteerd. Ben ik dan zo rigoreus dat ik dan ook niet open sta voor wat die man blijkbaar verder nog te melden heeft en dat sowieso al niet inspirerend ofzo kan vinden?

Omg ik kreeg een kruisverhoor van Klarna omdat ze mn retourzending nog niet binnen hebben. Ik heb 100 dagen om te retouren (was nog in coronatijden), die zending ligt net bij de post. Maar ja ik heb met Monki gebeld en met het fucking navo alfabet mn emailadres gespeld en het is opgelost. Echt een levenstip om dat eens uit je hoofd te leren als je thuis zit door corona.

6 likes

Normaal gesproken gebruik je toch de namen?

Het navo-alfabet is wel makkelijker voor de mensen die wel eens naar Lowlands zijn geweest.

5 likes

Ik heb geen idee wat de namen in het Engels zijn, meisje sprak geen Nederlands

1 like

Oh ja daar gebruiken ze volgens mij wel gewoon het navo-alfabet haha. Ik heb geen idee waarom we die namen gebruiken, ik vind het maar irritant.

Ja ik weet ook niet eens welke er bij de K komt, karel of kees? Of misschien Klaas? En dat kan ook weer met een c. Kilo spel je nooit met een c.
Mn naam begint met de K, vandaar deze opwinding

3 likes

Kever hahaha en dan aap
Welk dier is er met de y?
Luis ezel egel

1 like

Yak!

1 like

Dit had ik gisteren ook. Toen ben ik uit bed gerold om te melden dat ik een dag vrij nam. Was heerlijk, echt een aanrader.

Ja ik voelde me echt een aardappel toen ik dat keek. In mijn kartonnen doos van een huis zonder heli-pad.

2 likes

Ik word zo moe van bedenken wat ik ga eten iedere week. Ik zou echt willen dat ik maar drie recepten hoefde te maken per week maar dat is ook zo karig

Ik ben maar begonnen aan de serie modern family. Benieuwd wanneer ik hier weer mee klaar ben…

Ga ik mijn eigen saaie haarkleur accepteren of ga ik er weer lekker 100+ euro tegen aan gooien en bleken

First world problems

3 likes

Mijn haar bleken was wel de beste keuze van 2020 tot nu denk ik, ik zeg doen :full_moon_with_face:

3 likes