Wat je even kwijt wil #39

Ik ga morgen einnndelijk naar de kapper na 1,5 maand moeten wachten op een afspraak sinds corona (en daarvoor was ik ook al een halfjaar niet geweest dus het is een drama). Zoveel zin in. Vroeger haatte ik de kapper altijd maar sinds ik mijn beste lievelingskapper heb gevonden vind ik het heerlijk. Btw @Trenchcoat moet nu aan jou denken! We moeten een keer een kappersdate doen dat we tegelijk gaan en prosecco drinken naast elkaar. Jij gaat altijd bij Vincent toch?

5 likes

OMG ik zei toch laatst dat ik het super spannend vond om m’n huur op te zeggen omdat ik bang ben achteraf genaaid te worden? Nou ik kreeg dus net een mailtje met dat ons nieuwe huurcontract op 1-8 ingaat, terwijl ons 16-7 is beloofd en m’n huidige contract tot 31-7 loopt. Ik kon wel janken. Heb meteen gebeld en nu blijkt het uiteindelijk toch een foutje te zijn. Jezusss. Ik had de hele ochtend al last van paniek omdat ik het gevoel had dat er iets mis zou gaan met dat contract :hot_face: Blij dat het opgelost is. Kan ik nu eindelijk verder met m’n dag.

15 likes

Ben echt alle studiemotivatie verloren voor dit schooljaar, jeeemig. Moet nog 3 tentamens maken en dan hopen dat ik ze niet hoef te herkansen in augustus maar er komt niks uit m’n vingers. Alles gaat steeds fout bij de universiteit, ze veranderen constant de regels en de opzetjes van de tentamens, word er bijna opstandig genoeg van dat ik wil kappen en zeggen LAAT MAAR TOT VOLGEND JAAR :pouting_cat:

Gelukkig gaat er straks een lading botox in m’n voorhoofd en dan hoef ik niet meer te fronsen door deze chaos, kan niet wachten.

4 likes

Omg ja dat lijkt mij enig! Maar klopt, ik ga altijd bij Vincent. Lach altijd helemaal die zaak daar plat met hem :joy:.Ga je ook altijd bij Vincent? Ik ga altijd 1 keer in de 3,5 maand dus moet wel een keertje lukken haha

1 like

Nee ik ga altijd bij Joann, maar da’s perfect juist want dan kunnen we naast elkaar haha. Oh dit lijkt me hilarisch.

Alleen als we er daar achter komen dat we een bloedhekel aan elkaar hebben kunnen we niet weg natuurlijk. Maar dan kunnen we wel een scharengevecht gaan doen ofzo

1 like

Ahw ik zag net een buschauffeur tijdens z’n pauze een Suske en Wiske lezen :heart:

27 likes

Ik moet per mail over iets doodnormaals onderhandelen waarin ik totaal in mijn recht sta en waar de andere partij ook bijna zeker weten niet moeilijk over gaat doen, en toch ben ik zwetend aan concept nummer 10 voor die mail bezig. WHY. God, geef me het zelfvertrouwen van een middelmatige witte man :pray:

19 likes

Jij kan dit. Je staat in je recht. Doe alsof je voor een ander onderhandelt, misschien is dat makkelijker?

5 likes

Ik moet straks naar de huisarts voor het verwijderen van een grote moedervlek achter m’n oor en ik ben zo bang voor de prik van de verdoving. :sob:

Ja, goeie tip!

Ik visualiseer altijd zo’n middelmatige witte man die ik ken en hoe hij zich op zou stellen op zo’n moment, geeft me altijd net die boost want ik weet dat ik echt geen reden heb om me onzekerder op te stellen dan hij doet. Werkt voor mij vrij goed!

9 likes

Ja dat probeer ik nu ook, maar dan is het vooral belangrijk dat ik ook als Gerard-Grace reageer als ze ‘nee’ verkopen, en niet als Grace-Grace die dan denkt ‘ok hahaha ja nee je hebt ook gelijk, hoe durfde ik dit te vragen, ik ga me nu 2 maanden in een bos terugtrekken om me te schamen voor mijn inhalige voorstel bye’.

10 likes

Ik krijg altijd vet snel blaren en ook echt bloedblaren. Kon laatst niet eens fatsoenlijk terug naar huis kopen. Mijn vriend drong er steeds op aan om ‘fatsoenlijke’ sneakers voor me te kopen. Ik vind dat hij altijd veeeeel te veel geld uitgeeft aan schoenen dus ik zei als je dat zoo graag wilt dan is de challenge dat je sneakers onder de 100 euro koopt. Nooou dat kon echtniet hoor, moest toch wel tot 150 dan zijn. Ik zei nee dan niet. Maar het is hem wel gelukt, ik heb echt leuke sneakers die superfijn lopen van Puma gekregen. 80 euro. Ben blij :grin:. Ik hoef echtniet op schoenen van honderden euro’s te lopen bah nee kleuren komen niet helemaal overeen zijn wat meer pastel.

17 likes

Ik ga soms echt stuk om mijn collega’s. De meesten zijn zo lekker kneuterig

Tientje dat ze wel tegen de lockdown zou demonstreren.

4 likes

You’ve got this Gerard-Grace! Alle Gerards van het forum staan achter je!

12 likes

Ik heb net het laatste deel van mijn scriptievoorstel ingeleverd, dus heb zomervakantie! :partying_face:

21 likes

Ik ben vanmorgen zeik en zeik nat geregend en nu heb ik zin om te dutten maar ik heb nog een telefonisch overleg om half 4

“Ik ben thuis aan het werk vanwege Corona en ik zit in een zoommeeting”

Beste smoes om van de collecte aan de deur af te komen.

6 likes

Ik kreeg van de week een briefje in de bus van de collecte. QR code alles er op om te doneren. Wel chill want dan hoef je dat soort dingen dus niet als smoes te gebruiken :joy:

1 like