Ik heb vandaag een vast contract gekregen!
Mn stoelen worden vanavond bezorgd tussen 18:00 en 20:00 ofzo en ik kan de zending volgen. Vanmorgen om 10:00 was die meneer al onderweg, wrs wel eerder, en ik was nummer 79. Er zijn nu nog 35 mensen voor me. Wat een fucking zware dag voor die vent, ik voel me echt schuldig. Ik ga vragen of vriendinnetje een blikje cola en een snickers meeneemt zodat we dat aan hem kunnen geven, beetje mn schuldgevoel afkopen.
Er is echt geen hond meer op kantoor, weinig motiverend
Nou maar echt. Vraag me dan echt af wat ik verkeerd heb gedaan in het leven. Naja vrij veel
Die man is een soort Thierry Baudet in het kwadraat, dus het lijkt me juist goed dat je niet openstaat voor wat die griezel zoal te melden heeft.
Ik ga echt stuk als ik op mijn werk iemands postcode vraag en dan als antwoord krijg āja ehh⦠dikke willem!ā Ik weet zelf ook nooit welke namen je officieel zou moeten zeggen. Ik ga zelf altijd heel duidelijk articuleren. Dus dan wordt het āEEEEE DEEEEā
Ik heb hetzelfde probleem. Ik denk dat ik voor nu maar mijn eigen saaie kleur accepteer. Die bleekprijs doet toch wel pijn steeds en je haar wordt er zo snel een stuk dunner van
Er kwam vanochtend een monteur langs voor wat onderhoud. Zegt die man toen hij klaar was doodleuk āja ik heb om deze buis een beugel gezet en vastgeschroefd aan de muur bij iedereen, dan kan het niet meer losschieten, want anders heb je co2 in je huis en daar ga je van slapen en dan word je nooit meer wakker. Oh en bij de gasleiding hebben we dat ook gedaan, dan kan dat ook niet meer losschietenā. Erg fijn dat ik al 2 jaar ergens woon waar de gasleiding en de co2 buis niet goed vastzaten
Ik krijg wel eens vage dms van mannen van hey beauty enzo. Maar nu krijg ik gewoon een dm met de vraag of ik een sugar daddy zoek die me wilt spoilen en mn rekeningen wilt betalenā¦
Hehe eindelijk!!
Ik heb
een
triloog
Doen!
Wat verstaan jullie in formele sfeer āaan het eind van de dagā? Dus als je eind van de dag gebeld wordt over een afspraak?
De meeste kantoren sluiten rond 17.00 dus tussen 16.00 en 17.00 zou ik zeggen denk ik.
Kantoorbaan 17:00 onderwijs kijk ik er niet raar van op als het nog net na 18:00 gebeurt. :ā)
Omdat het vrijwel geheel zeker is dat ik binnenkort niet meer op de Uithof aka UtReChT ScIenCe Park, kom heb ik de afgelopen dagen steeds bij een andere foodtruck/vreetkraam iets gehaald. Nu heb ik toch ook dat stukje beleving van het studentenleven meegemaakt.
Mijn postcode letter zijn ET dus dan wil ik ook altijd zeggen: āVan die Alien weetjewel? Van die filmā Maar dat snappen mensen dus niet dus dan zeg ik altijd maar netjes: Eduard Tinus.
Ik ben vandaag bij de opticien geweest voor mān nieuwe bril! Dikke korting gekregen (vet lief!) maar alsnog 500 euro Gelukkig is ie heel mooi
Die van mij zijn EK en dan wil ik altijd āEuropees kampioenschapā zeggen maar dat klinkt ook zo raar haha
Haha ik zei ook gewoon Volkswagen bij VW, gewoon doen!
Same! Kan alleen geen chille site vinden om de rest van de seizoenen die niet op Netflix staan te kijken. In een aflevering ook altijd meer drama dan een heel seizoen Geordie/Alabama Shore