Wat je even kwijt wil #39

Ik “moet” deze week 7 dagen werken bij het bedrijf waar ik een re-integratie traject doe. Ik heb sinds de coronacrisis niet heel veel gedaan daar en nu ben ik deze week 7 dagen keihard bezig. Vandaag 78 pakketjes bezorgd en dit weekend dus ook omdat de klus af moet, krijg er wel voor betaald. :v:t2:

Echt een top bedrijf wel haha. Heb tijdens corona ook al een keer een boodschappenkaart gekregen omdat ik 2 weken de wc’s had schoongemaakt en nu dus weer en dit weekend krijg ik per uur 10 euro. Ik ben zondag wel echt compleet dood denk ik. :sweat_smile: Ben nu al beetje dood.

Oh en moet tussen haakjes want ben gevraagd of ik dit weekend pakketjes wil bezorgen, had ook nee kunnen zeggen maar ja kan het geld wel goed gebruiken en ben daar eigenlijk op vrijwillige basis bezig normaal. Ben maandag wel vrij trouwens want ik vind dat ik dan wel een dagje vrij mag hebben.

#liefdagboek

6 likes

Iemand tips waar je goedkoop brievenbus doosjes kunt kopen? Action hier heeft ze niet. :thinking:

Wat rot voor je oma maar wat lief van je broer!

1 like

Op het postkantoor zijn ze 1,80, ergens anders kan ik ze ook nooit vinden

1 like

Sinds thuisbezorgd een fooi functie van tevoren geeft, geef ik fooi en het eten komt ook altijd eerder sindsdien! Wel relaxed

5 likes

Net te laat gelezen hahaha.

1 like

omg met wie

Ik ben überhaupt maar 4x in mn leven op de Uithof geweest in mn leven als een Utregse Student.

Is toch echt een levenloos windhol? En verschrikkelijk dicht bij Zeist

4 likes

het patriarchaat :nauseated_face:

14 likes

Gamóto fýge malakka !!

3 likes

Ze krijgen toch wel bedorven gyros.

3 likes

Favoriete serie :two_hearts:

1 like

Lol de Griek, toch terug naar de bakermat vd westerse beschaving heur

6 likes

Mijn vriend wil nu samen een ik ikea kastje in elkaar gaan zetten. SOS!

5 likes

Pretty woman komt zo weer op tv en ik blijf die film echt zo leuk vinden!

3 likes
Hahaha

Was op zoek naar een leuke pinata op Bol. Ga stuk om deze beschrijving hahaha. Hopelijk gewoon een standaardtekst die perongeluk onder deze pinata is geplakt :full_moon_with_face:

35 likes

heb echt copycats op m’n studie joh
hadden geen plan voor vrije keuzeruimte, vroegen wat ik ging doen, gaan nu exact hetzelfde doen (een beetje een omslachtig iets)

ga ze maar een tikkie sturen voor studieloopbaanbegeleiding

14 likes

Als ik Utreg was, zou ik de Uithof gewoon schenken aan Zeist onder het motto van ‘sfeerloze liefdadigheid’.

6 likes

Ik had echt ineens een volwassen bevlieging vandaag. Ik heb allemaal uitgestelde telefoontjes afgehandeld, na werk uitgebreid gekookt en afgewassen, daarna ging ik ineens een rommellade die vol ligt met papiershit helemaal uitzoeken dus die is spik en span en om het af te sluiten heb ik alvast het shirtje dat ik morgen aan wil gestreken. Who is this

30 likes

Z’n gangetje, z’n gangetje. Ben onlangs gepromoveerd tot virtuele klasse-assistent, ze hebben me losgelaten op een stel nietsvermoedende inburgeraars om ze te helpen de taal te leren. dus dat doe ik nu soms, via zoom :woman_teacher:

40 likes