Wat je even kwijt wil #39

Heb je hem niet verplaatst ofzo? Op verkeerde ondergrond raakt ie soms ook in de war. 2 maanden is wel érg snel…

Ja gvd ik zat in een saaie stad zomer 2019 waar niks te bleven was, zomer 2020 zou mijn inhaalslag worden :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Dat klinkt nog steeds veel te sociaal voor mijn doen :kissing:

Ik vind zomers meestal niet super leuk (kan slecht tegen de hitte en ik vind het stom dat iedereen de hele tijd op vakantie lijkt te zijn) maar dit jaar heb ik een soort montage van alle geromantiseerde zomermomenten van de afgelopen 10 jaar op een loop in mijn hoofd. Kijk, daar ga ik, elegant flanerend in Toscane! Hee daar zit ik met mijn vrienden een dag te daydrinken bij de Ceuvel! Oh ja weet je nog, wandelen in de zomerzeikregen aan de Ierse westkust? (op de achtergrond I Will Remember You van Sarah McLahahchchan)

5 likes

Knuffel voor je, je mag mij altijd dm op insta :kissing_heart:

1 like

Ohhhhhhhhhhh dit klinkt lekker!!!

Heb net de rijstkoker gebruikt, heerlijke rijst. Helaas veel te veel haha had twee porties gemaakt volgens het maatbekertje maar dat zijn er echt wel vier

2 likes

Oh ik haat zomer ook, hitte is echt mijn aartsvijand. Maar NU WIL IK ZOMER.

2 likes

Oeh love rijst in kokosmelk klaar maken :heart:

4 likes

Ik vind de herfst zo heerlijk, mijn mooiste herinneringen van een jaar komen ook altijd in de herfst. Vooral 1 september vind ik een heerlijke datum sowieso september. Kaarsjes op de bank en beetje tv kijken en op tijd naar bed, love IT .

Ik hou ook helemaal niet van zomerkleding

11 likes

Ik zag net online een leuk jurkje.
Bij Blanco voor 39.95
Bij Bymoise voor 49.95
Bij buylau voor 59.95

Was alle 3 precies hetzelfde jurkje. Die verdienmodellen toch.

Nummer 2 is de dochter van quinty trustful.

@Mgg @Banananana Hebben jullie tips voor een bepaalde rijstkoker? Zit er al een tijd aan te denken om er een aan te schaffen, en ik krijg binnenkort vast wat geld voor mijn verjaardag, is wel een mooie besteding daarvoor

Ik liet net mn telefoon in een emmer water vallen en was klaar om te huilen, maar wat blijkt

Hij is waterdicht!!!
:heart_eyes:

35 likes

Gisteren mijn rijbewijs afgehaald, vandaag al in mijn eentje naar mijn werk en weer naar huis gereden! Wel meerdere keren verkeerd gereden lol, ik kan echt de afstand niet inschatten vanaf Google Maps. Maar wel trots op mezelf want vond het super spannend om gelijk alleen in de auto te gaan

57 likes

Nou ik ben skeer dus heb deze gekocht, wel ook met een stoommandje

https://www.bol.com/nl/p/bestron-rijstkoker-arc100-rvs/9200000118808164/

Oh zie nu dat hij niet leverbaar is, miss had ik de laatste. Was 22.25

1 like

Omg. Ik reed net met de auto en ineens rende er een loslopende tekkel over. Maar aangezien die dingen klein zijn, zag ik het laat. Vol in de remmen en gelukkig wel op tijd. Maar mensen, dit was echt niet goed voor mijn hart :scream:

6 likes

Oke dus ik ben altijd wat vroeger bij mn dansschool. Dus ik loop dood leuk naar binnen is er een of ander boomer feestje aan de gang. Reeeeed mij.

2 likes

en met die handjessss de lucht in lalalalala

2 likes

Het zou me niks verbazen als ze straks in de polonaise gaan. Op leef van andre hazes.

Polonaise op 1,5 meter afstand. Dat is een van de dingen wat super bizar is om te bedenken.

1 like

Pff ik slaap de laatste tijd zo diep? Echt bizar. Net ook ontwaakt uit een dutje voelde echt niet als slechts 30 min. Nu wel weer wakker gelukkig