Wat je even kwijt wil #39

Wow die eerste zin knalde echt direct dit nummer m’n hoofd in.

Dus nu mogen jullie ook meegenieten.

5 likes

Maar aardige jongens.

Hoe is het met @Nescio eigenlijk?

2 likes

Dan kan je hem waarschijnlijk bij Alie vinden voor 8,99

3 likes

Ik kan niet kiezen of ik wil schilderen of lezen of haken dus nu doe ik niks ):

1 like

Doe dit! Dan hoef je niet zelf te kiezen
https://www.random.org/

Of doe alles tien minuten en kijk dan bij welke je het lekkerst in een flow kwam

1 like

Ik lig al in bed, kon niet meer staan zo moe :disappointed_relieved: nou dat was huilmoment 1. Toen apppte een vriendin dat ze al zo goed had hardgelopen vandaag en of we nu trots waren. Ja, en geconfronteerd met het feit dat ik daar niet de energie meer voor heb. Dus huilbui 2 :disappointed_relieved:
Voel me echt gewoon kut ff

Ah :heart::heart: knuffel! Gaat t weer een beetje nu?

Mensen die hardlopen zijn gek, mis je niks aan

12 likes

Knuffel voor jou!

1 like

Wow thanks dit was legit een goed idee, ga nu m’n schilderspullen pakken :ok_hand:

1 like

Dat is ook gewoon rot. Hopelijk hielp de huilbui om het rotgevoel een beetje kwijt te raken.

1 like

Een vriend van mij appte mij dat ie weer wil afspreken, leuk! Alleen durf ik niet alleen met hem af te spreken omdat ik hem intimiderend intelligent vind. :woman_shrugging:

Aaj de zeroer heroes op xite :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

:heart:

Ik heb zelf gelukkig niet in die situatie gezeten, maar die ‘Eerst hartig dan zoet’ had ik ook altijd bij mijn kinderdagverblijf. Was echt een ding toen. Weet nog niet de logica erachter.

1 like

Dit forum zit zo under my skin dat ik net geïrriteerd raakte dat Wordfeud ‘bec’ niet pakte.

5 likes

Haha ik dacht oprecht dat de weegschaal “aangepast door moderator”-kilo aangaf :sweat_smile:
Vond het al erg bijzonder, maar er zijn gekkere dingen in de wereld :laughing:

6 likes

@grace wow jongens dit zijn pas lifehacks, dit moet ik dit onthouden! alleen is toepassen iets moeilijker waarschijnlijk

Ik heb echt een heftige avonddienst gehad, 3 kwartier langer gewerkt maar ik wist dat er een zak croky bolognese chips en een nieuwe aflevering van de bachelorette op me aan het wachten waren :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

19 likes

Misschien heeft ie ergens last van of pijn? Hoop het niet natuurlijk :frowning_face: Maar is wel het eerste waar ik aan moet denken door die combi van plotselinge onrust en aanhankelijk zijn. Maar goed ik ben totaal geen dierenexpert, anders even de huisarts bellen voor overleg als het blijft aanhouden komende dagen?

En ik had ook nog een sok voeten masker op mijn kussen klaar gelegd!! Top avond

1 like