Wat je even kwijt wil #39

Ja je kan zo’n sexyglas gebruiken zoals de sekswerkers, plexiglas met een gat erin, niks aan de hand toch.

2 likes

Er zijn dus mensen die hun eigen pasta maken zo te lezen. En dan wil ik proberen op te scheppen met mn kut koffer

48 likes

Ik ben echt een beetje op1 moe en vooral welmoed en sander moe

2 likes

Mocht je geen tijd hebben om zelf pasta te maken, in restaurants gebruiken ze vaak wonton vellen voor ravioli, die liggen bij de toko in het vriesvak. Ik heb ze ook standaard in de vriezer liggen, zo kun je best snel ravioli maken! Daarnaast is het makkelijker als de vulling niet al te nat is, bij een natte vulling is de kans groter dat de ravioli’s tijdens het koken open knappen.

2 likes

Ik vraag me af of er ooit een punt komt waarop Seinfeld niet meer zo fucking accurate is. Ik kijk het nu voor de tweede keer van vooraf aan in 1 jaar en ik denk gewoon weer elke minuut JA klopt dit is het leven dit is hoe de wereld werkt.

2 likes

afbeelding

10 likes

Hahahahaha nee hij is net naar huis en niks gebeurd

Jaaaa ik ben ottolenghi fanmeid, mijn eerstgeborene zal ottolenghi heten :sparkles:

3 likes

Omg bedankt ik bedenk me nu dat ik nog kaassouflees heb!

1 like

of één otto en een ander lenghi

6 likes

Omg had net zon dom gesprek op Tinder, wil het met jullie delen maar dan moet ik het overtypen en heb daar nu niet de kracht voor maar man wat was het dom aka wat was HIJ cringe

7 likes

Ik wacht met smart, maar ik geloof je direct. Tinder is niet wat het geweest is.

1 like

Spreek het in.

1 like

Haha
En @Honey
Ik zou t wel willen maar heb een fles wijn op en heb de halve kaasplank meegenomen in een servet dus denk dat dit niet de tijd is voor memorabele Tinder voice memo’s
Morgen heb ik alle tijd dus zal het dan posten dan haha

7 likes

Rip de goeie tindertijden 2014 ongeveer

4 likes

@MadameMignon Haha een fles wijn en de halve kaasplank? Klinkt als een goede donderdagavond wel
@boemboem Ja maar echt… Nee wacht, heb mijn ex nog van tinder geplukt in 2016. Alhoewel… Ja, 2014.

1 like

Zoo maar echt. Tinder was toen echt gezellig. Nu zit er echt alleen maar grof vuil op tinder.

2 likes

De afvoerput.
Het erge vind ik dat ik er zelf dus ook nog op zit, behoor ik dan tot de vrouwenafvoerput???

Nee heel af en toe ontstaat er een uitzonderlijk gezellig gesprek maar 9.5/10 x is het een wielrenner, een visser, een olifantenknuffelaar, een fake-fifty-shades-man, een cheater of een man die blijkbaar geen foto’s zonder zonnebril heeft.

5 likes

Ik trap er altijd 1x per jaar in en het is of “Hoi wat zoek jij op tinder” of " hey dikke tieten neuken".
Ik geef het op.

4 likes

Ik wilde een week niet drinken en ben nu dronken

Een week jongens EEN WEEK waar is mn ruggengraat

3 likes