Er kwam ooit iemand mijn waterontharder installeren, die vroeg of ik ooit vocht in de wasruimte had opgemerkt, had ik niet. Bleek dat de knelkoppeling van onze aanvoerende waterleiding dicht bij de grond nooit gekneld was, dus dat die bij het minste of geringste tikje (van je voet, van de vriezerdeur, van de wasmachinedeur, van de robotstofzuiger) open had kunnen springen en duizenden liters water door ons appartement had kunnen spuiten.
Was in 10 jaar gelukkig nog nooit gebeurd, maar dus ook nooit iemand opgevallen
Hij heeft uit verbazing nog een foto gestuurd naar de appgroep van zijn bedrijf, dat dit zo lang goed had kunnen gaan…
Ik ben echt klaarwakker maar ook zo moe
Sta me nu te verstoppen omdat ik geen zin heb in dat stomme mens die mijn hond altijd wil aaien en raar doet. Via de hond tegen mij praten enz en boos worden als ik niet wil dat ze hem aait en door wil lopen.
Ik krijg opeens op FB reclame voor het vi.va forum. whyyy u doing this to me FB
Gisteren was echt een fijne verjaardagsdag. In de laatste jaren niet zo jarig gevoelt, maar nu helemaal geliefd. Dadelijk naar kaak fysio en dan door naar Arnheim.
Hey toevallig @Jeg ik gebruik het telefoonalfabet voor mijn postcodes.
Maar laatst ging ik mn verhuizing doorgegeven en zei ik: het was xantippe theo, nu hendrik willem. Gaat ze het herhalen met andere namen toen raakte ik in de war
En ik dacht wel dat de r voor richard stond maar dat blijkt rudolf te zijn
Een buurvrouw?
Ik kreeg net een Facebookmelding met dat DTRH begint. Not cool
Ik ga morgen voor het eerst sinds 8 maanden naar de kapper. Eindelijk mijn corona lokken vaarwel zeggen!
Nouja mij interesseert het eigenlijk niet zo veel hoe iemand het zegt. Die dikke willem kan ik wel om lachen en dan is het voor mij ook gewoon duidelijk dat het DW is en niet BW. Vind dat niet genant of iets, ik weet die namen zelf ook niet en daar word ik ook nooit raar op aangekeken als ik mijn postcode ergens doorgeef.
——-
Ik voel me echt alsof ik een kater heb. Mijn maag en hoofd voelen aan alsof ik gisteren 2 flessen wijn achterover heb getikt, maar het is toch echt al een aantal weken geleden dat ik heb gedronken
Niet direct woont een straat verder. Maar ze denkt dat ze speciale band met mijn hond heeft.
En vrouwtje dit vrouwtje heeft geen tijd.
Toen ik hoogzwanger was ging ze ook tegen mij schreeuwen dat ik moest zeggen als ik niet wilde dat ze mijn hond aaide ipv doorlopen. En dat zei ik ook daarvoor al maar ze hoorde mij niet ivm obsessie voor mijn hond.
Ze steekt altijd over naar ons toe als ze ons ziet, zag mij de auto ingaan met de hond en kwam aanrennen en bijna mee de auto in. Gelukkig kon ik de deur nog dichtrekken.
Het zijn deze ze zitten best goed eigenlijk, niet veel op aan te merken. Alleen twee wiebelen dus die wil ik ruilen.
Down the rabbit hole, festival
Down the Rabbit Hole. Google is je vriend
Ik heb nu al 6 dagen achter elkaar knallende koppijn en ik word er helemaal gestoord van
Nog iemand die ook de muizenjacht van lize korpershoek op instagram volgt? Ik vind het op de een of andere manier bijzonder vermakelijk en ben elke dag weer benieuwd of ze m al gevangen heeft haha
Jup ik zit elke dag erop te wachten haha.
Ugh mn nieuwe huis is zo fijn kan me niet eens ergeren aan de verbouwing boven. En ze beginnen pas rond half tien en zijn rond vier al weg hiha
Hahah fuck, ik loop al maanden te haten op mijn chromecast en chromecast audio die het sporadisch wel/niet doen en waar ik maar geen fix meer voor kan vinden. Is de ondersteuning van de chromecast blijkbaar gestopt, al een jaar En die audio is helemaal uit de productie gehaald helaas, vind dat echt jammer want gebruikte dat ding echt uren per dag.
Huh heb je dan een oude versie ofzo? Mijne doet het nog gewoon. Maar ik weet eigk niet welke generatie ik heb
Bij het doorgeven van mijn voorletter zei ik laatst ‘de N van Nico’. Op zich goed maar klonk wel een beetje dom