Wat je even kwijt wil #39

Ik heb de allereerste die uit 2013 komt. Inmiddels is de derde versie al een tijd uit. Kijk zo ziet die eruit:

chromecast 1

Overigens worden er nog wel beveiligingsupdates uitgebracht, dus zolang hij het nog doet, dikke prima. Maar ik heb heel vaak het rare probleem dat beide apparaten niet meer kunnen worden gevonden, terwijl er niets is gewijzigd in mijn wifi netwerk of whatever. En dan ineens zijn ze wel weer beschikbaar. Echt, super irritant.

1 like

Heb precies hetzelfde, heb nu vakantie maar helemaal geen vakantie gevoel? Misschien komt het doordat werk me lastig blijft vallen, maar goed, herken je gevoel heel goed!

1 like

Oohh ja ik heb al een nieuwere idd, denk dan de tweede generatie. Wel echt irritant als ie het zo halfbakken doet, dan heb je er weinig meer aan

Ohh en is dat inmiddels opgelost? Ik weet namelijk niet helemaal zeker of het aan de versie ligt… Ga vandaag een nieuwe kopen, dus hoop dat daarmee het euvel opgelost is.

Zo zat ik gisteravond klaar om een paar afleveringen Westworld te kijken… Niente!

1 like

Thanks voor deze tip haha

Ik heb zo weinig zin om te gaan werken vandaag

1 like

Ik ook niet. Zit na 15 minuten alweer wat anders te doen.

Ja, ik! Terwijl ik kei bang ben voor die beesten :joy:

1 like

Haha en voor als je t nog niet had gezien; op dr profiel kun je in de highlights ook nog alles terugkijken van de afgelopen dagen

Ja! Ik ben ze nu aan het kijken haha

1 like

Onze schilder is vandaag weer aanwezig, maar die man kan lullen zeg :rofl:
Gelukkig zijn het wel leuke verhalen die hij verteld.
Ik geef hem zo wel weer een bak koffie :rofl:

2 likes

Hahahaha thanks dit was even heerlijk tijdverdrijf.

1 like

Ik kijk soms het MAX geheugen spel met de boodschappen en elke keer scoor ik slechter dan de bejaarden die meedoen. :weary:

9 likes

Voor de HEMA tompouce gekkies hier

4 likes

Lekkerrrrr wij eten er altijd turks brood oid bij of libanees platbrood! Ik vind het wel vrij vullend met de feta en eieren dus zonder kan eigenlijk ook prima. En wijn nee geen idee :joy: ik drink niks anders maar ik heb er eigenlijk maar weinig verstand van

1 like

Mijn favo restaurant is nog niet open maar ik wil daar heel graag eten voor mijn verjaardag. Dus ik hoop dat ze over drie weken wel open zijn!?

2 likes

Is dat die met eieren en za’atar? Zou ik idd met lekker brood doen. Otto zegt zelf: ‘…het kan ook dienen als licht avondmaal met wat knapperig brood erbij en een glas wijn’.
Denk dat een lichte, frisse, witte wijn er lekker bij is. Pinot grigio?

2 likes

Ah ja, irritant! Ik heb ook een smart tv nu, maar gebruik eigenlijk liever mijn chromecast. Heb het idee dat alle apps op de tv (muv Netflix) super buggy zijn, en navigeren / programma’s opzoeken werkt veel chiller op mijn telefoon.

Wow, ik kwam net op het lumineuze idee dat ik ipv muziek naar de chromecasten kan streamen ook gewoon spotify op de playstation kan openen. Jezus wat dom dat ik daar nu pas aan denk.

ik doe echt precies hetzelfde! hebben we nu gewoon een werk-fomo gecreëerd?

Uithof/kerkhof, all the same to me

4 likes