Wooooo thanks @vitaminwater @grace @George @Dazed en @Zemraluani voor het taggen van de juiste mensen! Ik Heb een keer eerder ravioli gemaakt zonder pasta machine en die fout wil jk voorkomen (iemand een pasta machine te leen in Utrecht morgen haha?). De ravilio was ook vrij flauw toen dus ga maar extra veel nootmuskaat gebruiken.
Pff ik verveel me. Ik wilde eerst naar de stad maar nu toch geen zin. Gisteren was ik ook vrij dus heb ik al het huishouden gedaan. Mijn vriend is thuis aan het werk dus kan niet echt serie kijken in d woonkamer dus nu zit ik maar in de slaapkamer. Maar hij kwam net elke keer binnen met de vraag: “Wat ben je aan het doen???”
Zo irritant. Misschien ga ik zo maar even skeeleren
Ik wou eerder stoppen met werk vandaag omdat ik afgelopen dagen al meer uren had gemaakt dan normaal, alleen nu blijkt dat dat er helaas niet in zit
Om dit leed te verzachten neig ik nu sterk naar het bestellen van kapsalon als lunch al sinds gisteravond trek in, ik ga het gewoon doen
Je hebt het verdiend. Een kapsalon is áltijd lekker
#nospon
Mijn letter e doet het niet goed meer alleen als ik heel hard druk. Maar ik durf die toets niet zo goed eraf te halen of kan dat niet zo veel kwaad (Macbook)?
Ik wil de moeder van een vriendin een kaartje sturen want ze heeft te horen gekregen dat ze kanker heeft, ik kan alleen niksss geschikts vinden in winkels. Ik app mijn vriend of hij even op greetz kon kijken, stuurt hij “deze kan wel toch”: een XL kaart die “op de Amsterdamse grachten” gaat afspelen als je hem opendoet hahaha je kan de muziek ook veranderen in “verjaardag - geiten” super geschikt ja
Ligt aan hoe nieuw je MacBook is. Bij eerdere modellen kun je toetsen loshalen, maar nu kun je het echt stukmaken daarmee. Als je je model googled kun je zien of je in aanmerking komt voor kosteloze reparatie. Schijnt een bekend probleem te zijn.
Meteen maar gedaan en er zat zoveel stof onder! En zelfs een wimper? Nu schoongemaakt en hij doet het weer! Zoveel beter. Ik durfde hem gewoon niet los te trekken omdat ik bang was dat ik hem kapot zou maken
Ah kut heb waarschijnlijk de hele ochtend met m’n gulp open gelopen. Echt wijd-wijd open.
Aan de ene kant is geen enkel kaartje geschikt maar aan de andere kant is alles goed. Niet teveel om twijfelen hoor
Klopt ik vond het gewoon grappig dat hij een idioot grote kaart met een liedje uitzocht haha
Ja dat snap ik wel
Misschien kun je iets doen van brownies per post? De moeder van een vriendin van mij had dit ook en zij houdt heel erg van wijn en kaasplankjes, dus ik had een kaasje per post gestuurd en geschreven dat ik voor haar duim en dat ik hoop dat ze alsnog kan genieten van een lekker kaasje.
Dit is dus hoe je ‘godvrdomm’ krijgt
Een gefeliciteerd kaart lijkt me toch eerder niet goed ;p
Ik kijk ‘Tiny House Hunting’ en die chick zit bij elk huis OMG ITS TOO TINY.
Je koopt een fucking Tiny House WAT DENK JE ZELF
Ik zou zo’n kaartje doen met ‘ik denk aan je’ er op. Vind ik wel het meest toepasselijk qua kaartjes.
Wij hebben zoveel vreemde kaarten gehad, dat zie je na een tijdje niet eens meer ook met dat mensen iets in de binnenkant weg hebben getypext, daar stond waarschijnlijk ook iets als gefeliciteerd/nieuw huis/nieuwe baan
Volgens mij hebben ze op Greetz ook een neutrale categorie en ik weet bijna zeker dat ze ook kaarten hebben met iets in de trant van ‘ik denk aan je’. Misschien is dat een optie?