Wat je even kwijt wil #39

Ik krijg een vast contract en ga een salarisschaal omhoog :partying_face::partying_face: Yayy zo blij mee!

65 likes

Nee, dat mag inderdaad niet. Staat in de huisregels.

Omgggg ze hebben ineens mullermilch in mn jumbo.

2 likes

Jongens ik heb een nieuwe baaaaan :partying_face:

94 likes

Kaasstengel met kokoscola is geen goede combi

2 likes

ik ben vrij vandaag en heb tot nu toe nog niks uitgevoerd. echt zo sloom, heb ontbeten om 12u en lig nu weer in bed :joy:

3 likes

Thanks nog voor alle kaartjes tips iedereen, ik ben veeleisend en vind alles lelijk dus het is toch maar een bos bloemen geworden haha

1 like

Same alleen lig ik niet in bed maar op de bank waar ik ook tv kan kijken. Heb nog zoveel klusjes die ik eigenlijk voor 6 uur klaar wil (moet) hebben…

1 like

Ik wilde naar de AH maar vervolgens loop ik naar de HEMA? Dus ik dacht naja ik kan altijd wel wat van de HEMA gebruiken. Vervolgens reken ik 28 euro af pff. Maar ik heb een kutdag. En m’n vriend heeft z’n profielfoto op Whatsapp gewijzigd in een foto van mij, als 5 jarig kind. Ok beetje raar? Zegt ie ja iedereen vraagt wie dat is, ja dat is dan te verwachten toch. :no_mouth:

8 likes

Nou idd zeg, maar ik wilde er ook niet bot op reageren. Hij heeft sowieso vaak te random profielfoto’s.

Nee

1 like

Holy shit wat creepy
Die manager klinkt sowieso niet heel relaxed zeg

1 like

Hoe vind jij die rare mensen toch altijd :joy:

3 likes

High five! Ik heb tot half 12 in bed gelegen en ben naar de bank verplaatst, ontbeten met pizza, en kijk slechte televisie met een kitten op mijn gezicht

3 likes

Personeel mag niet gefilmd worden heb ik altijd geleerd. Op mijn werk zijn alle camera’s waarop werknemers te zien zijn (die op hun normale plaats aan het werk zijn) weggehaald

Is dit dezelfde persoon die wat zei over je hoe je hoort te praten? Echt, je verdient een betere baan hoor.

2 likes

Nou leuk, ik moet weer verhuizen.

De onderbuurman zit luidkeels in zijn tuin te verkondigen dat Johan Derksen op tv moet blijven en zich niet moet aanpassen ā€˜want als hij zo politiek correct gaat lopen doen vind ik het een vervelende vent hoor’.

1 like

Volgens mij mag de winkel wel gefilmd worden en de kassa ivm diefstal/veiligheid, maar mogen ze niet een beetje inzoomen op medewerkers en kijken wat ze aan het doen zijn tenzij ze vermoedenS hebben van diefstal/fraude?

2 likes

leuk!

1 like