Wat je even kwijt wil #39

Ik heb echt zin in half vijf want ik vind dat ik dan weekend mag houden
Gelijk even wat koud leggen in de koelkast

En ik ben dit weekend alleen thuis dus ik ga er echt een relaxed weekend van maken :two_hearts:

3 likes

hahah iemand heeft m’n ma een verjaardagskaart gestuurd in een rouwkaart envelop + Yarden postzegel??¿??

11 likes

Op weg naar mijn werk liep ik langs een broodjeszaak daar om de hoek, en ik zag een jongen werken waarvan ik dacht: oh knappe gast. Op de terugweg nog even gekeken, bleek het een scharrel van me van bijna 5 jaar geleden te zijn die me herkende en dus gedag zei. Omg

27 likes

als er iets een illusie is zijn het de regels van uni’s omtrent cijferteruggave haha

17 likes

ik wil m’n haar een keer verven puur om het een keer geverfd te hebben

maar vind het ook zo zonde om dan mogelijk m’n haar voorgoed te veranderen haha

maar gaat dat er écht helemaal uit??? haha

Ik heb een keer een kleurspoeling gedaan (van loreal). Gewoon zelf trouwens en dat ging er niet helemaal uit. Het wordt natuurlijk wel steeds lichter/valer maar dat vond ik ook niet zo mooi.

1 like

Nee, bij mij niet in ieder geval. Zowel kapper als thuis niet. Mijn kapper gebruikt ook kleurspoeling, tenzij je grijs haar hebt, omdat dat heel lang blijft zitten. Dekt alleen geen grijs haar.

Zonet belde mijn buurmeisje aan dat ze vanavond een feestje geeft (ze leek echt 14. Geven die zulke dikke feestjes?) en ze geen overlast wil veroorzaken. Dus als we er last van hebben dan moeten we het even zeggen. Ook omdat we net een baby hebben gekregen. Haha zo lief. Alsof mijn baby mij al niet de halve avond/nacht wakker houdt :grimacing:

50 likes

Ik ga zo eindelijk caseautjes aan mn vriendin geven die ik al 3 weken in huis heb haha.

Manic Panic oid gaat er wel uit. Maar niet gebruiken als je blond bent, want dan blijf je een groene waas over je haren krijgen. Iig had ik toen ik mijn haar paars had.

2 likes

helaas dat ben ik haha :broken_heart: wil wel een weekje kobaltblauw haar

Fuck, we gaan pannenkoeken eten

Mijn bokstraining gaat op verzoek door in de zomer wat heel chill is, het is alleen nu verplaatst naar een hip stadspark :weary: Echt weinig zin om tussen de barbecuende hipsters met mijn tomatenkop en zwakke lijf een show te gaan opvoeren.

3 likes

Ik had vanmiddag een bespreking met een collega en ze sprak de woorden “hoe duur kost het om dit uit te werken?” Mijn oren bloeden nog steeds.

7 likes

Haha hoe duur…

Wij krijgen trouwens ook weleens te horen dat wij zo duur zijn maar ze vragen altijd hoeveel uur en een offerte. Niet hoe duur.

Ik stond met collega’s te praten en nam een slok water en net toen vroeg m’n collega iets aan mij en ik dacht gewoon niet na en reageerde meteen terwijl m’n mond nog vol water zat dus dat viel er langs alle kanten uit, echt waaaaarom ben ik zo

63 likes

zó veel zin in dit weekend. Ga vanavond bier drinken met een excollega waar ik altijd ontzettend mee kan lachen. En morgenochtend worden een nieuw spel én mijn nieuwe buitenband bezorgd en ben ik van plan niets anders te doen dan gamen en fietsen heujjj!

4 likes

Ik wil dit nu heel graag lezen! :grin:

2 likes

Ik ben chagrijnig en wil dat mijn vriend NU eten voor me koopt :weary: